Anbefalte innlegg

ok, da prøver jeg det :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mikael, er du kvitt alle skiltplatene til metallskilt? Bor i Oslo, så hadde vært fint å få plukket opp noen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mikael, er du kvitt alle skiltplatene til metallskilt? Bor i Oslo, så hadde vært fint å få plukket opp noen :)

 

Skiltplater til metallskilt har jeg : ja :

 

Men jeg er sent hjemme i morgen og borte hele helgen :o Alternativet er å møte opp på mandagstreffet på Lørenskog på mandag : rolleyes Eller vi kan finne en ettermiddag/kveld neste uke som passer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg henter nye skiltplater til oslo igjen i morgen. så da har vi nok for en stund framover igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en tur på mandagstreffet jeg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helt tomt for de gamle klistremerkene? Synes ikke de "nye" med den grå kanten rundt er så fete :E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen igjen av de gamle : gråter :

 

Synes også de var mye finere /cleanere, men men.. Håper at klubben velger å gå tilbake til de gamle merkene : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns også de gamle med løse bokstaver var finest

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Vært veldig lite aktiv i Oslo og vet ikke helt hvem jeg skal spørre, men jeg skulle hatt to nye skiltplater til stålskilt med norsk flagg. Er det mulig å få kjøpt dette? Skulle også hatt to klistremerker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Vært veldig lite aktiv i Oslo og vet ikke helt hvem jeg skal spørre, men jeg skulle hatt to nye skiltplater til stålskilt med norsk flagg. Er det mulig å få kjøpt dette? Skulle også hatt to klistremerker.

 

Nye stålskilt har vel samme skiltramma som plastikkskiltene. Så bare å dukke opp på McDonald Lørenskog fra kl 19 i morgen så er det noen som har med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger klubb plate:) er det arve som har det eller mikael?? Kommer ihvertfall på mc donalds 2day

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen skiltplater herhjemme, så kan du ikke vente til på mandag, kan vi sikkert finne ut av å møtes en dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen skiltplater herhjemme, så kan du ikke vente til på mandag, kan vi sikkert finne ut av å møtes en dag ;)

 

Klarer å vente til mandagen jeg Mikael :)

Trenger bare 1:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger skiltplater og klistremerker jeg også, kan jeg også bare møte opp på mc eller hente det hos noen? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestile nye skiltplater som kommer om noen få dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger skiltplater.noen som kan møte meg en plass her i område så jeg kan få skiltplater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi fått en ny ladning med skiltplater. så bare ta kontakt dersom dere trenger plater eller merker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi fått en ny ladning med skiltplater. så bare ta kontakt dersom dere trenger plater eller merker

 

kan vi møtes i morra?

hvor?når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen har jeg ikke tid dessverre. mulig torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne hatt et par med skiltplater til de nyeste skiltene og merker :)noen som har i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle i lokallagstyret har nå fått utdelt skiltrammer og klistremerker. Ta kontakt med oss eller dukk opp på lokallagsmøtene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig bilen min påkostet astronomiske summer i reparasjoner og EU godkjenning.

Har ikke vært aktiv medlem på laang tid. Men nå er det på tide å komme i gang igjen!

 

Er det derfor lokal lags møte DENNE torsdag? 27.10?

OM det ikke er noe før 7 nov, tar jeg med fruen og dundrer til Sandvika.

Savner samholdet i klubben : vinke :

Eller er det "bare"

Treffplanen for vintersessongen 2011/2012 blir som følger:

 

03.10.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset

17.10.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter)

 

07.11.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset

21.11.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig bilen min påkostet astronomiske summer i reparasjoner og EU godkjenning.

Har ikke vært aktiv medlem på laang tid. Men nå er det på tide å komme i gang igjen!

 

Er det derfor lokal lags møte DENNE torsdag? 27.10?

OM det ikke er noe før 7 nov, tar jeg med fruen og dundrer til Sandvika.

Savner samholdet i klubben : vinke :

Eller er det "bare"

 

Velkommen tilbake! Ingen treff på torsdager. I sommerperioden er det hver mandag på mcd lørenskog. Nå i vintersesongen er det hver andre uke og vi bytter mellom mcd ved sharif og peppes sandvika storsenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.