Anbefalte innlegg

er det kommet skiltplate til de nyeste skiltene`? har to plater til di gamle skiltene visst noen trenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg lurer også på om det er noen som kommer i dag som har med klistremerker og skiltplater til de nye skiltene?

 

Mvh Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg klitsremerker. den lange det står vw audi club på. For å slenge på den nye bilen i mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker har jeg, men de nye skiltplatene har jeg dessverre ikke fått enda :o

 

Skal nok sørge for å legge ut beskjed her når de har kommet, samt svare på samtlige pm fra de som har etterlyst skiltplater : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er status på skiltplater og klistremerker her om dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker har vi nok av, og skiltplatene er sporet opp og er ikke langt unna : ja :

 

Jeg drar til Danmark etter jobb på onsdag, og kommer hjem mandag 17. mai. Jeg vet ikke om jeg rekker Lørenskog neste mandag, men ellers kan vi sikkert finne ut av å treffes en annen dag neste uke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im in! trenger to skiltplater til nye skilt med flagg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger også slike plater til nytt skilt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger også nye skiltplater. status?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger også skiltplater. :)men til gammelt "vanlig" skilt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger til nye skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg heter Bjørn Granaas og har nylig meldt meg inn som medlem. Har ikke mottatt noe medlemsbevis eller annet etter at jeg betalte medlemskapet. Slik jeg forstår så må jeg møte opp på treff men siste treff på Lørenskog har allerede vært. Er det noen mulighet for meg og allikevel få tilsendt klistremerke/skiltplate og kursmerke evt. få opplyst når neste treff er her i nærheten slik at jeg kan møte opp? Bor i Rælingen. Min mailadresse er: grethe.granaas@tele2.no. Håper du kan svare meg gjennom denne meldingen? Er litt usikker på hvordan jeg skal bruke hidden,n og disse sidene men håper at du kan sende meg en vanlig mail i allefall inntil jeg lærer mer om disse sidene.

Mvh

Bjørn Granaas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Det er treff på Lørenskog til mandag igjen, så det er bare å møte opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på lørenskog egentlig? og blir det noe treff med tanke på at det er helligdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er skiltplater ankommet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er skiltplater ankommet?

 

Ja.

 

Ligger i bilen min nå og tar med på treffet i kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott! da sees vi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster platene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det klistremerker tilgjengelig for tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det klistremerker tilgjengelig for tiden?

 

Klistremerker skal både jeg, Arve og Hans Martin ha : ja : Skal se om jeg husker å ta med på Rudskogen i helgen, ellers har jeg dem med på mandag på Lørenskog ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du skiltplater igjen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du skiltplater igjen også?

 

Skiltplater har jeg : ja : Dessverre hender det at jeg ikke rekker hjem fra jobb før mandagstreffene, og da har jeg ikke alltid hatt dem med meg :o Men nå har vi fordelt dem, slik at både Arve og Hans Martin også skal ha skiltplater :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.