Anbefalte innlegg

Ja, da hadde vi nesten ny rekord på møtet, 8 stk.: rock :

Mange nye fjes.....

Så mange har det ikke vert på lenge, sånn må vi bare fortsette med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte bare på en liten ting, har en kompis som ennå ikke har somlet seg til å melde seg inn i vw audi club, så lurte bare på om jeg kan ta han med på neste møte 25/4 på peppes?:) , så han får se hva han går glipp av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte bare på en liten ting, har en kompis som ennå ikke har somlet seg til å melde seg inn i vw audi club, så lurte bare på om jeg kan ta han med på neste møte 25/4 på peppes?:) , så han får se hva han går glipp av.

 

Bare å ta med så mange du vil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei bra møte det der ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo et bra oppmøte ja. Så nå regner jeg med at vi blir min.8stk hver gang?: smil :

Var værtfall 3.stk som ikke fikk anledning denne gangen.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo et bra oppmøte ja. Så nå regner jeg med at vi blir min.8stk hver gang?: smil ::)

jah! æ kommer neste gang å! va jo arti,,, :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på møtet var det en som nevnte at han muligens hadde noen commodore 64 liggende..

lurte berre på om du har lyst å selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal no prøv å hiv me med på neste møte e å. må bærre på ordna biln før den tid ellers bli han bjørn tore sint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja skal no prøv å hiv me med på neste møte e å. må bærre på ordna biln før den tid ellers bli han bjørn tore sint

 

Sjå der ja. Thats the spirit: rock :

Hmm.. passer du dårlig på passelaten Kim..: rolleyes: smil : Regner med at det er fangeren det er snakk om? Blir bra når du er ferdig ja!

 

Ser ut som at det kan bli endel folk nå og tar jeg ikke feil blir vi vel rundt

15.stk på møtene når Stian er tilbake. Litt synd at noen ikke har vært med enda etter langtids medlemskap,men kalles vel prioritering.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda blir bra, har den førhåpentligvis i bynnelsen av uke 15 så bli da inn t lakkering i uke 16. mange i klubben som har tenkt se tell mo i juni?

passat_rs6.jpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ ska t mo! å berre få balanse i økonomien så æ får fiksa litt på biln. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Godt å se at det tar seg litt opp på lokallags siden. Bodø er såpass stort at det skulle være liv laga førr en slik klubb..... Kanskje mann skulle prøve å dra igang en vårmønstring for alle bil interesserte?

Uansett, så er eg stuck i Kabul inntil videre, men ska garantert til Acr på sommertreff...Får håpe bilen er 100% til da.

 

Lykke til på bowlingen ihvertfall.

 

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange i klubben som har tenkt se tell mo i juni?

vet der er litt off topic, men lurte berre på om vi har noe rabatter på sommertreffet? for bådebanekjøring og utstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel på tide med et nytt møte......

Tirsdag den 25 april kl. 20 på Peppes!

Vi må prøve å slå forige gangs oppmøte....

 

Se litt her også:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41643&page=3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei der

Var trivelig da jeg var med sist, men har ikke anledning nå på tirsd

Prøver heller å komme på neste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer såklart:venner: :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og såfremst ikke jorden går under, jeg vinner i lotto osv så kommer jeg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått "ordre" om å gå dobbelt skift på jobb nå på tirsdag hvis de ikke klarer å få noen til å gå ettermiddagsvakta, men skulle det ordne seg så kommer jeg innom før jeg stikker på nattevakt :)

Blir verre med møtet i mai da jeg reiser til spania samme dag som møtet skal være. (Det er ikke mulighet for å ha møtet et par dager tidligere regner jeg med...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : nei nei nei,,, beklager så mye! glemte av hele møtet! : gråter :: bh : hadde lagret det på mobilen, men den hadde ei lita ulykke, så har fått ny gammeltelefon..

men var det mye folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : nei nei nei,,, beklager så mye! glemte av hele møtet! : gråter :: bh : hadde lagret det på mobilen, men den hadde ei lita ulykke, så har fått ny gammeltelefon..

men var det mye folk?

 

Tja, vi var 3stk + besøk fra BB-Racing:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vi var 3stk + besøk fra BB-Racing:)

 

Ja det var den "harde" kjernen som møtte opp: ja : Synes det ble meget hyggelig at Øystein tok turen innom og slo av en prat. Mye kunnskap i den karen:)

 

Neste gang er det vel oppmøte hos Lyd på Hjul. Da BØR vi møte opp for å vise at vi er seriøse. Jeg er i dialog om et evt klubblokale + mulighet for et lite verkstedlokale til en ok pris,dette kommer vi tilbake til vis det går i boks.

Dette forutsetter at folk er int i å betale noen lapper pr.mnd og at folk møter opp mer enn de 3-4 som er standard. Tror egentlig at dette ikke egner seg i Bodø lokallag for å være ærlig da det spriker sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,, må berre dobbeltsjekk,, det er neste tirsdag det er møte ja?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne vært med på møtet sammen med lyd på hjul, men reiser til spania på mandag så det kan bli litt vanskelig... hadde man bare klart å flytte møtet til lørdag eller no sånt..:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.