Anbefalte innlegg

hmmm,, må berre dobbeltsjekk,, det er neste tirsdag det er møte ja?

 

Såvidt meg bekjent så er det neste tirsdag ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi treffes før vi kjører samlet til Lyd på Hjul? Eller blir det rett til Lyd på Hjul? Sentrum eller på Mørkved?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muntlig forsvar av bachoroppgaven og eksamen denne uka, så blir ikke nå møte på : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi treffes før vi kjører samlet til Lyd på Hjul? Eller blir det rett til Lyd på Hjul? Sentrum eller på Mørkved?

 

Jeg skal ringe Oddvar og høre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ringe Oddvar og høre;)

 

Toppers. "Kakk" på Bjørn så stikker jeg innom og henter deg,før vi drar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med Oddvar imorges, han hadde litt forskjellig å fortelle om, men i all hovedsak så var det at det er Überviktig at så mange som mulig møter, fordi Bjørn Inge og Lyd på Hjul er ute etter samarbeidspartnere, til f,eks fremtidige ting som f,eks Streetmeets osv. Videre vil såklart dette gi oss fordeler som kunder hos dem, og så var det også snakk om muligheter for innendørs mekking i deres nye lokaler. Bjørn Inge skulle også vise oss rundt der;)

 

Så ville Bjørn Inge vite hvor mange av oss som kunne komme, for det var visstnok snakk om bestilling av mat, hvorvidt dette var noe som Lyd på Hjul skulle betale eller ikke var ikke Oddvar sikker på, men uansett så må de som har muligheten møte, for en slik mulighet som vi har her blir neppe å dukke så mange flere ganger. Vet at flere ikke gidder å møte på Lokallagsmøtene p.g.a lite aktivitet, men nå har vi en mulighet til å få igang forskjellige ting..

 

 

Så da ber jeg innstendig om alle som ikke har eksamen i noe på onsdag, barn med 47,9 i feber, to brukne bein, sitter i fengsel e.l. om å møte på Lyd på Hjuls nye avdeling Tirsdag 30. Mai klokken 20,00.

Lokalene ligger i Notveien på Alstad...

 

71A0CF7CDE27B401.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir Onsdag så skal jeg klare å stille ihvertfall.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser som sagt til spania på mandag, så det kan bli litt vanskelig for meg å møte. : gråter :

 

Har derimot noen kompiser som ennå ikke har klart å somle seg til å melde seg inn i klubben, og jeg tenkte jeg skulle sende dem i mitt sted... så får de se hva de går glipp av.. ;)

Bare ta godt imot dem hvis jeg klarer å overtale dem : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

 

 

Forrige post er nå oppdatert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke stille opp på tirsdag eller andre dager denne uka pga personlige åsaker. Det beklager jeg sterkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har derimot noen kompiser som ennå ikke har klart å somle seg til å melde seg inn i klubben, og jeg tenkte jeg skulle sende dem i mitt sted... så får de se hva de går glipp av.. ;)

Bare ta godt imot dem hvis jeg klarer å overtale dem : vinke :

 

Er bare å sende dem ja, skal ta godt vare på dem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke stille opp på tirsdag eller andre dager denne uka pga personlige åsaker. Det beklager jeg sterkt.

 

Fikk sms din idag, grunnet for mye konjakk igår glemte jeg å svare: flau :

Men, uansett årsak så har du min fulle sympati:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhmm...tirsdag? Typisk....Da har jo selvfølgelig ikke eg sjangs.....Typisk...Skulle absolutt ha vert der....lenge siden sist no....MÅ jo ha plass til vintern med ny prosjektet....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å sende dem ja, skal ta godt vare på dem:)

 

 

Da har jeg pratet med 2 stk som skulle prøve å komme, muligens en tredje også...

har gitt han ene nummeret til Tor så han kunne ringe og avtale med ham hvor og hvordan de kan møte dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hhmm...tirsdag? Typisk....Da har jo selvfølgelig ikke eg sjangs.....Typisk...Skulle absolutt ha vert der....lenge siden sist no....MÅ jo ha plass til vintern med ny prosjektet....;)

 

Det var dumt det, skulle vært flest mulig, men går det ikke, så går det ikke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pratet med 2 stk som skulle prøve å komme, muligens en tredje også...

har gitt han ene nummeret til Tor så han kunne ringe og avtale med ham hvor og hvordan de kan møte dere.

 

Tor er i Oslo på Tirsdag, så dem kan heller ringe meg på 93492534:)

 

 

Dem jeg vet kommer er:

 

Meg

Per Morten

Oddvar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor er i Oslo på Tirsdag, så dem kan heller ringe meg på 93492534:)

 

Da har ihvertfall 2 av dem fått nr ditt, så da er det opp til dem. Har prøvd i lengre tid å få dem til å melde seg inn, så det gjør ikke noe om dere også tyner dem litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har ihvertfall 2 av dem fått nr ditt, så da er det opp til dem. Har prøvd i lengre tid å få dem til å melde seg inn, så det gjør ikke noe om dere også tyner dem litt ;)

 

Flotte greier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e på vei ut i biln nu! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for møtet igår folkens:)

 

Har laget et lite møtereferat, se her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah, takk for møtet! tøffe bilder var det å! likte spesielt det av poloen! : smil :

neste møte blir hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi møtes? Peppes eller kanskje utenfor Bodø Bil?

 

Gi synspunkter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi møtes? Peppes eller kanskje utenfor Bodø Bil?

 

Gi synspunkter:)

kan vi ikke si over 13 celsius =bodø bil

under 13 celsius peppes?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke si over 13 celsius =bodø bil

under 13 celsius peppes?

:)

 

Den var ikke dum!:):glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke dum!:):glad:

 

 

gjør bare mitt beste! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.