Anbefalte innlegg

Bilder tatt på kaia. Litt i mørkeste laget: klø :

bilde9.jpg

bilde10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Bodø Nu, og fikk inntrykk av at de kunne være interessert i å skrive om klubben.

Fikk mailadressa til en som driver og skriver om Bodø Gatebil nå, som de mente var beste mannen til å skrive om oss også...

Trengte bare skrive et par ord til ham om oss, så tar han vel kontakt om han liker tanken på det regner jeg med.

 

Noen som vil påta seg oppgaven? Kanskje helst noen med nok kunnskaper om klubben til å kunne svare på ethvert spm de skulle kunne komme med...?

 

EDIT: sender mailadressa på PM til den som påtar seg oppgaven

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Sørheim er vel rett mann.......!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en fin søndags ettermiddag, lett skydekke og 6 plussgrader da vi møtte opp utenfor Bodø Bil.

 

Untitled-2_1.jpg

 

Torstein gjorde sin entre med sin hvite Passat TDI, som forresten er til salgs;) Han kom, parkerte og fant plutselig ut at han måtte ha noe digg, så han parkerte en pose med Kanel Gyfler på panseret mitt, men han hadde ikke kalkulert inn vindstyrken så posen havnet etterhvert på bakken, så nå ligger det fire gyfler på parkeringsplassen hvis noen er sultne;)

 

Untitled-3.jpg

 

Per sin Golf3 Cab...

 

Untitled-5_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Untitled-7_2.jpg

 

Etter å latt oss andre vente i 10minutter bestemte Tor seg for å komme, og når han først kom var det bare syt om at det var så kaldt ute: smil :

 

Untitled-8_2.jpg

 

Untitled-9_2.jpg

 

Untitled-10_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Untitled-13.jpg

 

Untitled-11_2.jpg

 

Untitled-12_2.jpg

 

Untitled-16_2.jpg

 

Cirka så lav er Tor sin bil...

 

Untitled-17_2.jpg

 

Noen lavere?: smil :

 

 

Ellers pratet vi litt løst og fast om meningen med livet og om bil.

Vi ble også tildels enige om at vi skal prøve å promotere oss litt i Bodø NU/Avisa Nordland, så etter som det visstnok har blitt enighet om at jeg skal skrive noen ord så får jeg vel gjøre det da:)

 

Vi snakket også om at vi skal prøve å dra igang et Streetmeet om ikke så altfor lang tid, så jeg tok da på meg ansvaret for å prate med ledelsen på City Nord om å få lov til å bruke personalparkeringsplassen deres på ettermiddagstid. Skal også prate litt med Onkel Politi, høre om dem har noen motforestillinger til at vi samler en go gjeng med biler og folk på et sted:)

Er greit å si ifra på forhånd ivertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God reporter som alltid Bjørn.: smil : Din er lavest..min er sprekest.:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Bodø Nu, og fikk inntrykk av at de kunne være interessert i å skrive om klubben.

Fikk mailadressa til en som driver og skriver om Bodø Gatebil nå, som de mente var beste mannen til å skrive om oss også...

Trengte bare skrive et par ord til ham om oss, så tar han vel kontakt om han liker tanken på det regner jeg med.

 

 

Da har jeg sendt Bodø Nu en liten presentasjon og noen bilder;)

Så får vi håpe at dem er interessert i oss til tross for at dem hadde en liten story av Bodø Gatebil nå nylig, som forresten var litt uheldig vinklet: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt no mer fra Bodø Nu?

Hvordan ser det ut med å få til et streetmeet før snøen kommer og legger seg oppå rimen?

(vil ikke ha på vinterdekk ennå.. vil ikke vil ikke vil ikke: bh : : gråter : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt no mer fra Bodø Nu?

(vil ikke ha på vinterdekk ennå.. vil ikke vil ikke vil ikke: bh : : gråter : )

 

Motsatt her.. Vinterfelgene er penere enn sommerfelgene.:P

Vintertreff kunne jo ha vært gøy?: smil : Vi har kjegler på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motsatt her.. Vinterfelgene er penere enn sommerfelgene.:P

Vintertreff kunne jo ha vært gøy?: smil : Vi har kjegler på jobb.

 

Vintertreff hadde uten tvil vært morsomt det og :)

I mitt tilfelle så går jeg fra 17" på sommer til 14" på vinter.. må kanskje få meg litt større vinterfelger snart, men blir nok ikke på denne siden av lønninga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic, men hva skjedde med lyd på hjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va innom Bjørn inge førr ei stund sia og spurte han om det, og sia han ikke hadde hørt nå mer fra klubben etter møtet i lokalan hannes så hadde han droppa det.

Han va visst ikke videre imponert over at klubben ikke va interessert i å vis sæ frem på max power heller. Spesielt med tanke på at klubben ikke gjør nå som helst førr å profiler sæ ellers.

(dette lure forresten æ også på hvorfor vi ikke gjør)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han sa det samme til meg,,, nevnte noe med talentløst... og må si meg litt enig i det! så mye krangling om hvem som skulle ha kontakt med han,, og så blir så lite gjort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han sa det samme til meg,,, nevnte noe med talentløst... og må si meg litt enig i det! så mye krangling om hvem som skulle ha kontakt med han,, og så blir så lite gjort!

 

Vet. men nå gidder jeg ikke bry meg med å pushe på det der lengre. Har gitt opp å få til noe med denne klubben.

Forumet er veldig bra, men det er liksom bare det og litt pizza i ny og ne.. mangler liksom litt treff og forskjellig.

 

Vi holder på å forhandle frem en avtale gjennom en annen klubb jeg er medlem av her i byen, og der skjer det visstnok ting temmelig kjapt nå.

 

Syns egentlig at det er ganske talentløst av ledelsen at de ikke gjorde noe mer ut av det når de så hvor mange som var interessert i å få ordnet en avtale, og de klarte å krangle seg til at (husker ikke hvem det var) skulle ta seg av det til tross for at jeg allerede var i ganske god dialog med Bjørn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på City Nord for å prate med dem om å låne parkeringen dems, men problemet har vært at jeg ikke har fått tak i personen som visstnok skal kunne gi meg et skikkelig svar..

Onkel Blå gidder jeg ikke snakke med før jeg vet noe om parkeringen...

 

Ellers så har jeg begynt i enda en ny jobb, så de fleste dager er jeg opptatt fra 0915 til 2000 dessverre, så dermed har det drøyd litt med informasjonen:o Det beklager jeg på det sterkeste

 

---------------------------------

 

Jeg har vært i kontakt med Bodø Gatebil om å prøve noe felles, Jan Martin, han som kjører den sorte Mazda6`en ville at vi skulle bli med, siden vi har såpass med medlemmer, samt klubbens bakgrunn som en seriøs aktør.

For nettopp seriøsitet var noe han mente at Bodø Gatebil slet med etter siste omtale i Bodø Nu: smil : Han skulle ta kontakt med meg så snart han kommer fra Nordsjøen igjen:)

 

-----------------------------------

 

Når det gjelder hvorfor vi ikke har gjort noe mer med det foreslåtte samarbeidet med Lyd på Hjul kan jeg ikke svare på, status da jeg dro hjem på sommerferie var at vi skulle jobbe videre med dem angående Max Power treffet og en fremtidig Gatebilklubb, når jeg kom tilbake var Bodø Gatebil stiftet og de eneste fra klubben som hadde anledning til å møte på Max Power treffet var undertegnede(Selv om jeg var på nattskift dagen før) og dere Per og Espen. Jeg orker ikke spekulere noe mer i hvorfor, jeg er like mye i limbo som dere når det gjelder informasjon her dessverre...

 

Hva Bjørn Inge velger å kalle oss får han heller stå for selv, affiserer ikke meg i noen stor grad akkurat.

 

--------------------------------------

 

Følgende er ikke ment som kritikk, et surt oppstøt e.l.:)

Mer som en oppfordring:)

 

Men, hvis noen føler at dem har noe å bidra med i forbindelse med lokallaget så gjør gjerne det, men la oss ivertfall prøve å holde det på et såpass ordnet nivå at det ikke er 20stykker som løper land og strand for å ordne alt mulig uten å prate med andre, blir fort kaos av slikt:) Ikke sant?

 

Sett bortfra Lokallagsledervervet og mitt verv som Lokallagskontakt så har vi ingen annen organisering, i tillegg har vi ikke noe styre og nevnte verv har også interim status fordi da disse ble tildelt så var det ikke flere å velge mellom, så noen måtte ta seg av disse tingene

 

Så altså, ikke tro at jeg sier dette for å dekke over at vi har vært late, egoistiske e.l. Er bare en oppfordring om at vi trenger sårt folk for å hjelpe til:) En egen person som kunne tatt seg av rabattavtaler uavhengig av det tøvet som hovedklubben driver med, en person for å sjekke muligheter for treff osvosv:)

 

 

Edit:

 

Presentasjonen av oss som jeg skulle skrive til Bodø Nu er sendt til Torgeir eller hva han nå het for lenge siden:)

 

Edit2:

 

Tåpelig at det ikke er mulig å ha flere smilies i hver tråd: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på City Nord for å prate med dem om å låne parkeringen dems, men problemet har vært at jeg ikke har fått tak i personen som visstnok skal kunne gi meg et skikkelig svar..

Onkel Blå gidder jeg ikke snakke med før jeg vet noe om parkeringen...

 

Ellers så har jeg begynt i enda en ny jobb, så de fleste dager er jeg opptatt fra 0915 til 2000 dessverre, så dermed har det drøyd litt med informasjonen:o Det beklager jeg på det sterkeste

 

---------------------------------

 

Jeg har vært i kontakt med Bodø Gatebil om å prøve noe felles, Jan Martin, han som kjører den sorte Mazda6`en ville at vi skulle bli med, siden vi har såpass med medlemmer, samt klubbens bakgrunn som en seriøs aktør.

For nettopp seriøsitet var noe han mente at Bodø Gatebil slet med etter siste omtale i Bodø Nu. Han skulle ta kontakt med meg så snart han kommer fra Nordsjøen igjen

 

-----------------------------------

 

Når det gjelder hvorfor vi ikke har gjort noe mer med det foreslåtte samarbeidet med Lyd på Hjul kan jeg ikke svare på, status da jeg dro hjem på sommerferie var at vi skulle jobbe videre med dem angående Max Power treffet og en fremtidig Gatebilklubb, når jeg kom tilbake var Bodø Gatebil stiftet og de eneste fra klubben som hadde anledning til å møte på Max Power treffet var undertegnede(Selv om jeg var på nattskift dagen før) og dere Per og Espen. Jeg orker ikke spekulere noe mer i hvorfor, jeg er like mye i limbo som dere når det gjelder informasjon her dessverre...

 

Hva Bjørn Inge velger å kalle oss får han heller stå for selv, affiserer ikke meg i noen stor grad akkurat.

 

--------------------------------------

 

Følgende er ikke ment som kritikk, et surt oppstøt e.l.

Mer som en oppfordring

 

Men, hvis noen føler at dem har noe å bidra med i forbindelse med lokallaget så gjør gjerne det, men la oss ivertfall prøve å holde det på et såpass ordnet nivå at det ikke er 20stykker som løper land og strand for å ordne alt mulig uten å prate med andre, blir fort kaos av slikt:) Ikke sant?

 

Sett bortfra Lokallagsledervervet og mitt verv som Lokallagskontakt så har vi ingen annen organisering, i tillegg har vi ikke noe styre og nevnte verv har også interim status fordi da disse ble tildelt så var det ikke flere å velge mellom, så noen måtte ta seg av disse tingene

 

Så altså, ikke tro at jeg sier dette for å dekke over at vi har vært late, egoistiske e.l. Er bare en oppfordring om at vi trenger sårt folk for å hjelpe til En egen person som kunne tatt seg av rabattavtaler uavhengig av det tøvet som hovedklubben driver med, en person for å sjekke muligheter for treff osvosv

 

 

 

jobbe fra 19.15 til 20.00? er ikke lange arbeidsdagen :P

 

Mente ikke å si at dere har vært late, men når noen blir satt til å gjøre en ting så burde vel den personen gjøre det? (vet du ikke kan uttale deg om dette siden du ikke hadde noe med det)

 

Når det kommer til Max power-treffet så fikk jeg inntrykk av at det var noe personlig mellom Tor og Bjørn Inge som gjorde at han ikke vi skulle være der.

Godt mulig jeg har misforstått da.

Jeg prøvde så godt jeg kunne for å få til en liten get-together med klubben der, men det endte vel med at vi ikke fikk profilere oss under klubbnavnet, og det var særs liten interesse for at vi skulle stille med klubb-banner der.

(men vi hadde det da morsomt for det gutter : smil : )

 

Når det kommer til Bodø gatebil så har jeg kjeftet litt på ledelsen der etter reportasjen i Bodø Nu. Jeg sendte pinnen videre til Jan Martin når jeg ble kontaktet av dem, og han dreit seg ut. (tenk å sende sofus en plass hvor bildet hans kommer på trykk... fyyyy:p )

 

Følgende er ikke ment som kritikk, et surt oppstøt e.l. :) (måtte bare bruke den jeg og :) )

 

Om de som sitter i ledelsen syns at arbeidsmengden eller oppgavene blir for vanskelig eller for mange så hadde det kanskje vært en tanke å få opp et skikkelig styre? snakker ikke om å kaste de som sitter der nå, men å få litt flere folk inn der slik at vi kan få litt fart på tingene, og kanskje dermed også får litt mindre misfornøyde medlemmer?

just my 5 cent..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobbe fra 19.15 til 20.00? er ikke lange arbeidsdagen :P

 

Moroklumpen:D Kan også nevne at jeg jobber hver Fredag og Lørdag 2400-0400:D

Men, var ikke det som var poenget mitt, jeg har bare ikke hatt overskudd til å gjøre så mye mer enn det jeg har gjort angående City Nord greiene, har tross alt en samboer å ta hensyn til også, så hvis f,eks du Per vil hjelpe meg med dette så hadde det vært knall altså?

 

Mente ikke å si at dere har vært late, men når noen blir satt til å gjøre en ting så burde vel den personen gjøre det? (vet du ikke kan uttale deg om dette siden du ikke hadde noe med det

 

Jeg skjønte hva du mente, derfor måtte jeg bare presisere det..

Men, er uansett helt enig med deg, bedre å ikke gjøre noe enn å gjøre noe halvveis mener nå jeg...

 

Når det kommer til Max power-treffet så fikk jeg inntrykk av at det var noe personlig mellom Tor og Bjørn Inge som gjorde at han ikke vi skulle være der.

Godt mulig jeg har misforstått da.

Jeg prøvde så godt jeg kunne for å få til en liten get-together med klubben der, men det endte vel med at vi ikke fikk profilere oss under klubbnavnet, og det var særs liten interesse for at vi skulle stille med klubb-banner der.

(men vi hadde det da morsomt for det gutter)

 

Som jeg skrev tidligere så vet jeg ikke årsaken her, og hvis det er noe jeg har lært etter 120vekttall i Politikk så er det at når en ikke vet noe så er det best å holde kjeft: smil :

 

Jeg var der og hjalp til med Bodø Gatebil jeg, og som du sier så hadde vi ikke det kjedelig akkurat;)

 

Når det kommer til Bodø gatebil så har jeg kjeftet litt på ledelsen der etter reportasjen i Bodø Nu. Jeg sendte pinnen videre til Jan Martin når jeg ble kontaktet av dem, og han dreit seg ut. (tenk å sende sofus en plass hvor bildet hans kommer på trykk... fyyyy:p )

 

Hehehe: haha :

Skal også sies at jeg er i det hele tatt skeptisk til måten hele artikkelen ble vinklet på, for det vi alle driver med er ingen undergrunnsvirksomhet, noe som en skulle tro etter den reportasjen...

 

The Fast and the Furious, Bodø Drift: smil :

 

 

Følgende er ikke ment som kritikk, et surt oppstøt e.l. (måtte bare bruke den jeg også)

 

Om de som sitter i ledelsen syns at arbeidsmengden eller oppgavene blir for vanskelig eller for mange så hadde det kanskje vært en tanke å få opp et skikkelig styre? snakker ikke om å kaste de som sitter der nå, men å få litt flere folk inn der slik at vi kan få litt fart på tingene, og kanskje dermed også får litt mindre misfornøyde medlemmer?

just my 5 cent..

 

 

Vi har faktisk ikke et styre per dags dato, tro det eller ei..

Men, vi kan godt lage et, tror tiden er overmoden for det, samtidig kan vi også opprette verv og delegere litt ansvar her og der slik at alle får en følelse av å være med på noe:)

Med "vi" så mener jeg selvsagt alle oss i lokallaget:)

 

Vi har som nevnt bare to verv for øyeblikket, lokallagsleder og lokallagskontakt. Det jeg driver med i sistnevnte er stort sett all korrespondanse til lokallaget, f,eks hvor en får tak i skiltplater osvosv..

 

Lokallaget har også en konto, jeg vet ikke status på denne, fordi vi har ingen skikkelig kasserer, Tor opprettet denne kontoen i steinalderen engang og jeg tror vi har noen kroner der, uten at jeg vet mer enn det..

Jeg har foreslått at vi på et senere tidspunkt kan bruke lokallagets penger til å kjøpe ting som gagner oss alle, f,eks en G-Tech måler som alle kan bruke..

Istede for å bruke det på tull og vas som de fleste lag og foreninger gjør..

 

Når jeg tenker meg om så er det litt dårlig av meg å ikke ha fortalt om dette før nå, men har bare helt glemt av det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper gjerne til med City nord greiene. Bare si hva jeg skal gjøre og hvem jeg skal banke for å få tillatelsen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superofftopic: Når er det dere har neste treff?

Jeg skal opp til Gode gammle Bodø igjen i ca en uke rundt den 17... Tenkte kansje jeg skulle få sett litt mer spennende biler en Corradoen til kompisen min liksom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superofftopic: Når er det dere har neste treff?

Jeg skal opp til Gode gammle Bodø igjen i ca en uke rundt den 17... Tenkte kansje jeg skulle få sett litt mer spennende biler en Corradoen til kompisen min liksom :D

 

Bare ta kontakt med oss. De fleste er jo fleksible:) Begynner å bli endel "S" i byen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.