Anbefalte innlegg

Hvor skal vi møtes? Peppes eller kanskje utenfor Bodø Bil?

 

Gi synspunkter:)

 

Jeg foreslår at vi møtes utenfor Lyd på Hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vell snart bli medlem i lokallaget deres.

 

Siste uke i mnd passer fint, da er jeg på farten. Denne gang Bodø og Fauske

Annonse Bodø.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet litt med Ove som var med på LPH-møtet og han luftet ideen om æ ha møtet i møterommet på mekkehallen på langstranda. Da får han også mulighet til å vise frem prosjektet sitt, og etter hva jeg har hørt så er det visstnok verdt å få med seg...

Står også endel andre prosjektbiler der ute som kanskje er verdt en titt for de som er interessert.

 

Hva mener folket?

 

EDIT: hørte rykter om at det var noen skulle ta kontakt med bekjente i en annen bilklubb (BMW??). Noen som vet om dette er gjort? De kan vel isåfall kanskje være interessert i å være med på møtet isåfall, så kan vi diskutere litt med dem om Gatebilplanene til Bjørn Inge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet litt med Ove som var med på LPH-møtet og han luftet ideen om æ ha møtet i møterommet på mekkehallen på langstranda. Da får han også mulighet til å vise frem prosjektet sitt, og etter hva jeg har hørt så er det visstnok verdt å få med seg...

Står også endel andre prosjektbiler der ute som kanskje er verdt en titt for de som er interessert.

 

Hva mener folket?

 

EDIT: hørte rykter om at det var noen skulle ta kontakt med bekjente i en annen bilklubb (BMW??). Noen som vet om dette er gjort? De kan vel isåfall kanskje være interessert i å være med på møtet isåfall, så kan vi diskutere litt med dem om Gatebilplanene til Bjørn Inge...

 

Tja....Koffør ikkje? Det er jo allti arti å se ka andre folk styre med på bilfronten.....Få med mest mulig folk.....Pluss han Øystein fra Sortland som snart er lokallagsmedlem!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor blir også med denne gangen da han er hjemme til 30.06

 

Sånn reelt sett så burde vi hatt eget sted,men det avhenger såklart av leiepris og hvor stor interessen er.

 

Per: Er dette lokalet rett utenfor widerøe? Volvo'en det er snakk om?

 

Dere får bli enige hvor dere vil møtes,så kommer vi.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor blir også med denne gangen da han er hjemme til 30.06

 

Sånn reelt sett så burde vi hatt eget sted,men det avhenger såklart av leiepris og hvor stor interessen er.

 

Per: Er dette lokalet rett utenfor widerøe? Volvo'en det er snakk om?

 

Dere får bli enige hvor dere vil møtes,så kommer vi.:)

 

Sånn reelt sett så burde vi vel få litt flere til å komme på møtene før vi begynner å tenke på eget sted... Blir fort dyrt hvis det bare er 2-3 stk som møter hver gang.: bh :

 

Hentet fra referatet til møtet med lyd på hjul:

Ingen som ringte meg ivertfall, men som sagt så kom det ivertfall 3 stk som jeg ikke visste hvem var fra før:) En som het Ove som visstnok driver med et femmer turbo prosjekt,

 

 

Det er denne Ove jeg prater om :)

Han har ikke fått motoren på plass ennå, men er sikkert mye moro å se der.

Hvis det er interesse for dette så kan dere få nummeret hans og avtale nærmere med ham... Jeg kan desverre ikke møte selv siden jeg fremdeles er i spania..

 

EDIT: er forresten ikke et turboprosjekt... han kan sikkert forklare bedre enn meg :)

 

MER EDIT (må lære meg å lese hele innlegget før jeg svarer): ja, det er lokalene over widerøe, i garasjen i seabird-bygget...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn reelt sett så burde vi vel få litt flere til å komme på møtene før vi begynner å tenke på eget sted... Blir fort dyrt hvis det bare er 2-3 stk som møter hver gang.: bh :

QUOTE]

 

Slik det har vært siden 2004 så har det vært 4-5.stk som har vært trofaste på møtene.Og resten kaller jeg ustabil: smil : Neida...Man velger selv hvordan man vil legge opp dagene sine. :) Forhåpentligvis så blir lokallaget i Bodø mer stødig etterhvert som antall medlemmer stiger. Poenget er ikke å få så mange medlemmer som mulig (ikke tolk meg feil,alle er velkommen) men en sammensveiset gjeng som samles bør være målet,og vi er på god vei.:)

 

Har sett endel prosjekter i garasjen,men det er vel 1/2 år siden sist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velger å ta møtestedet som vanlig på Peppes kl.20:00 etter samtale med Tor da mange ikke har tilgang til forumet og evt.nye medlemmer ser dette som fast møtested i oppslag på Bodø Bil AS.

Kan jo etter møtet f.eks kjøre til langstranda vis det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei.

 

Jeg ga visst litt feil veivisning, ble korrigert med at det ikke er Sea Bird bygget, men det gamle Rolf Møller (mel lageret)

 

Prosjekter som står der nå er: opel kadett 74' med 2,4i, ettpar rallybiler.. impala , firebird.. ++

 

Det er visst folk der som kan sveis,retting,lakk,osv. for en billig penge for de som skulle skulle trenge det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det satt noen spes dato på neste møte?

er ny i klubben så håper at jeg får kommet på dette møtet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det satt noen spes dato på neste møte?

er ny i klubben så håper at jeg får kommet på dette møtet...

 

 

Møtet blir førstkommende tirsdag, altså Tirsdag 27.06.06 på Peppe`s klokken 20.00:) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert.. da er det jo bare å møte opp:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det helt sikkert at det blir peppes?

ikke noe forandringer i siste liten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det helt sikkert at det blir peppes?

ikke noe forandringer i siste liten?

 

Det blir Peppes ja.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm,, står på værnes på tur t voss... skal gjøre mitt beste for å nå møtet i morra.... sku nu berre si i fra,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk melding, men er på ferie i Tr.heim..

 

Håper dere hadde det fint!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk melding, men er på ferie i Tr.heim..

 

Håper dere hadde det fint!

 

 

Har samme problem... er fremdeles i spania så kunne desverre ikke komme, men neste er jeg med på

 

(meldinga kosta meg forresten 9 kroner: haha : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

(meldinga kosta meg forresten 9 kroner: haha : )

 

Da blir det masse utsendelse idag : smil :

 

Stort oppmøte: ja :

Sendte vel sms til 18.stk og 13.stk møtte opp. Blandt annet 3 nye fjes for meg værtfall:)

Det kaller jeg bra uttelling. Takker de fra Bodø og Øystein Beddari for hyggelig prat og godt oppmøte. Meget bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt sen hær nå.. men takker alle for at hyggelig møte, dette skal anbefales til andre audi/vw eiere som ikke er medlem..

hvor ofte er møtene? og blir d søndag framover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver vi med møte utenfor Bodø Bil AS kl. 18:00

 

Møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh no! typisk! Er på jobb å kommer hjem på mandagen: mad :

Ja får håpe at d blir bra oppmøte.. ta gjerne bilder:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver vi med møte utenfor Bodø Bil AS kl. 18:00

 

Møt opp!

 

Yes master....

 

Skal gjøre alt jeg kan for å rekke det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp skal prøve å være dær da.. men tror ikke det blir for litt utpåkvelden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Jensen

Yes master....

 

Ja den var ny...: haha :

 

Stein-Erik Stenersen

Jepp skal prøve å være dær da.. men tror ikke det blir for litt utpåkvelden...

Det høres bra ut.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De oppmøtte ble:

Tor,Per,Stian,Bjørn,Torstein og meg. Eks'bilen til en kollega (blå Bora) + noen andre var også innom,men ble kun en snar visit. Må vel begynne med sms sending igjen.:)

 

Angående fotografen så er dette første bildeserie med speilrefleks:p

Kommer sterkt tilbake.: smil :

bilde1.jpg

bilde2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.