#151 Skrevet September 26, 2007 Da sees vi førstkommende søndag kl.18:00 på peppes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet September 26, 2007 Yeay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet September 26, 2007 skal som vanlig prøve å komme, men også som vanlig så er jeg på jobb nå i helga så kan ikke love noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 27, 2007 Jeg skal prøve å komme en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg blir borte denne helgen i fbm tillitsvalgt BBL. Regner med at det kommer noen denne gangen også. Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg tar muligens turen innom for å fortelle litt om vintertreffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Oktober 26, 2007 jeg kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Oktober 26, 2007 Skal se om jeg ikke får tatt turen innom, hvis formen ikke er så altfor ille utpå søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Oktober 28, 2007 Blir dessverre forhindret fra å møte idag... Have fun! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Oktober 28, 2007 skal prøve å komme en tur i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet November 24, 2007 Da er det vel siste søndagen i november i mårra.. Pizzaspising på peppes klokka 18 da eller? Jeg kommer ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet November 24, 2007 Da er det vel siste søndagen i november i mårra.. Pizzaspising på peppes klokka 18 da eller?Jeg kommer ihvertfall Kommer;) Mulig du må ringe å vekke meg igjen Harald:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet November 24, 2007 heihei kanskje jeg tar meg en tur... jeg må prøve å bli litt mer aktiv i denne klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet November 24, 2007 heiheikanskje jeg tar meg en tur... jeg må prøve å bli litt mer aktiv i denne klubben Det syns jeg høres ut som en god plan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet November 25, 2007 Kommer;) Mulig du må ringe å vekke meg igjen Harald:p Hehe, skal sende deg ei mld klokka halv seks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet November 25, 2007 Takk for hyggelig sammenkomst gutta: ja : og Oddvar: : bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet November 25, 2007 Fikk ikke med meg så mye, og hadde øya full av sand og dritt etter å ha ligget under bilen og skrudd rett før jeg kom innom, men var trivelig å møte gutta i klubben igjen. Jeg burde kanskje prøve å komme meg litt oftere (og tidligere) på møtene heretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Januar 26, 2008 Pizza i mårra regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Januar 26, 2008 Jeg kommer en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...