#126 Skrevet April 28, 2007 Hei.. skal prøve å komme en tur... tar kanskje med en kammerat.. hvia han blir med da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 26, 2007 Treff på peppes i mårra, 27.05? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 27, 2007 Treff på peppes i mårra, 27.05? Hei Harald. Ja idag på peppes kl.18:00. Sendte gruppe-sms tidligere idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 27, 2007 Hei Harald. Ja idag på peppes kl.18:00. Sendte gruppe-sms tidligere idag. hmm.. har ikke fått noe sånn.. noe sted jeg evt. må legge inn noe mobilnr eller noe..? Veit ikke om jeg dukker opp, da jeg nettopp har kommet fra barndåp på Kjerringøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 27, 2007 http://youtube.com/watch?v=rc0qySqC6zA Her er den leirdueskytingsfilmen jeg fortalte om på Peppes idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 27, 2007 hmm.. har ikke fått noe sånn.. noe sted jeg evt. må legge inn noe mobilnr eller noe..? Veit ikke om jeg dukker opp, da jeg nettopp har kommet fra barndåp på Kjerringøy.. Jeg har ei liste,men den er ikke oppdatert. Det skal vi ordne ganske kjapt. Harald: Send meg en sms på 986 36 272 så legger jeg deg til. Til dere alle. Takker for flott oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 24, 2007 Peppes 18:00 ikveld da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 24, 2007 Passer utmerket:) Skulle ha hatt noen klubb merker til bilen også,noen som kan ta med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 24, 2007 Passer utmerket:) Skulle ha hatt noen klubb merker til bilen også,noen som kan ta med? Tor tar med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 25, 2007 Gis det ikke beskjed litt sent om disse lokallagsmøtene? 5 timer er litt lite for meg om jeg skal ha noen sjangs å dukke opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 25, 2007 Legg det bak øret at siste søndag i hver mnd er tid for Peppes og lokallagsmøte kl.18:00 Dette er ikke ny info og ordningen har vært igangsatt lenge,henvises til treffpunkt og foruminfo. Jeg kommer ikke til å sende ut sms for hvert lokallagstreff da det ikke kommer flere enn gjengangerne. Enkelte er kun på forum og det kan ikke vi i styret gjøre noe med. Bjørn Tore http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52314 Her er oversikten,legg til i kalender mobil etc. 29 Juli 26 August 30 September 28 Oktober 25 November 30 Desember ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juli 3, 2007 Hva skjer på disse møtene???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juli 3, 2007 Hva skjer på disse møtene???? Hei Christian og velkommen i klubben. Prater mye bil og om alt annet som skjer i hverdagen. Tid for pizza,brus og evt øl når humøret er på topp.. Velkommen skal du være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juli 6, 2007 jeg kjemm te bodø en tur i høst. har vært gøy å sett på vag bilan i bodø..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juli 26, 2007 Peppes 29.Juli 18:00 Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 15, 2007 Blir det oppmote denne gangen eller? Er ACR paa kalenderen og ferieavvikling fremdeles for noen. Sistgang stilte jeg opp alene,det gjor jeg ikke flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 15, 2007 Jeg kommer på neste møte.. Grunnen til at jeg ikke var på forrige var at jeg var på ferie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 15, 2007 Ferie forrige møte...Beklager det Bjørn Tore... Nå er det jo både Parken og Sommertreff den helga vi pleier å møtes...Jeg skal på sommertreff.... Går ann å ta en litt uformell tur i bua mi hvis interessen er der....Dårlig med servering men.....Alt er mulig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 15, 2007 Blir det oppmote denne gangen eller? Er ACR paa kalenderen og ferieavvikling fremdeles for noen.Sistgang stilte jeg opp alene,det gjor jeg ikke flere ganger. Jeg skal nå prøve å møte opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 18, 2007 Atter en gang må jeg desverre stå over møtet Pga andre planer. Jeg skal på sommertreffet, og natt til mandag skal jeg på jobb, så det blir nok ikke så mye tid igjen... Får prøve igjen neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 18, 2007 Jeg kommer BT, blir nok ikke ACR på meg denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 19, 2007 Ingen skal fole seg truffet her altsa:) Ville bare forsikre meg at noen skulle mote opp dennne gangen slik at jeg evt kunne gjore noe annet:) Greit aa vite paa forhand bare. Jeg smelter bort i syden,saa pa sondag tenkte jeg meg en kald pils... Kald pils finnes knapt her i sunny beach. Stian: Tro meg..jeg skal stikke innom en dag. Du skulle nesten hatt et foredrag for oss resten ang turen din,du har sikkert endel bilder av biler etc aa vise? Vi snakkes paa sondag Bjorn,Harald og Oddvar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 19, 2007 Jepps! Blir sikkert en sliten gjeng etter Parkenfestivalen, men jeg er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 19, 2007 Ingen skal fole seg truffet her altsa:) Ville bare forsikre meg at noen skulle mote opp dennne gangen slik at jeg evt kunne gjore noe annet:) Greit aa vite paa forhand bare. Jeg smelter bort i syden,saa pa sondag tenkte jeg meg en kald pils... Kald pils finnes knapt her i sunny beach. Stian: Tro meg..jeg skal stikke innom en dag. Du skulle nesten hatt et foredrag for oss resten ang turen din,du har sikkert endel bilder av biler etc aa vise? Vi snakkes paa sondag Bjorn,Harald og Oddvar:) Jeg skal komme jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 23, 2007 Ettersom sommertreffet bli litt amputert for meg denne gang så er det godt mulig at jeg også plutselig ramler innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...