Anbefalte innlegg

Jeg skal hvis biln blir ferdig:)venter bare på dekk å litt ny lakk skal på:) Rettelse! Jeg kommer uansett om biln blir færdi eller ikke: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal jeg og...Garantert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke mye som stopper meg fra å komme nei.. så ses dær

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø lokallag skal ha stand den helgen. Litt bedre plassert en forrige gang.:)

Planer for helgen kommer. Blir å ha banner,salgsvarer og noen biler på stand.

Kommer mer info senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vi stor plass, slik at medlemmer som skal ha bilen sin på utstilling eler banekjøring kan stille seg sammen med resten av VACN?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bodø lokallag skal ha stand den helgen. Litt bedre plassert en forrige gang.:)

Planer for helgen kommer. Blir å ha banner,salgsvarer og noen biler på stand.

Kommer mer info senere.

 

Så et par kjente navn fra klubben på lista, men ingen som har ført opp at det er med VACN... Er klubben meldt opp til utstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så et par kjente navn fra klubben på lista, men ingen som har ført opp at det er med VACN... Er klubben meldt opp til utstilling?

 

VACN er ikke oppført som klubb,hvorfor vet jeg ikke men spm er stilt.

Selve klubben stiller ikke opp til utstilling,dette gjør hver enkelt som er int i dette. Vi skal ha noen biler på stand/utstilling men ingenting er bestemt enda.

Dette er avhengig av plassen som er tildelt.

 

Stein-Erik: Vi har fått tildelt plassen ved siden av ES. Da til høyre for dem mot admin-bygget. Tror vi skal få plassert 4 biler værtfall. I bakgrunnen kommer LT'en til Tor med banner etc. Dette tar også litt plass. Ingenting er umulig når det gjelder plassering av biler.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, så lenge vi har med oss stor banner (LT) så skal vi vel klare å få folk til å legge merke til oss iallefall.

Får heller krangle oss frem til at vi faktisk er en klubb neste sommer :)

 

Ser ut som det kan bli bra oppmøte også :)

Gleder meg til dette : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se an hvor mange biler som vi får plass til. Burde få 4.stk værtfall. Dette ser vi når vi ankommer acr 25.aug.

 

Vi er på utkikk etter både standard biler (dvs.helt orginale) og de som skiller seg ut. Vi må ha begge deler representert.

Hvis noen har ei klassisk boble etc så er de hjertlig velkommen.

 

Meld dere til meg eller pm så lager vi ei liste og plukker ut når vi ankommer utstillingsområdet. Da ser vi hvor mange biler vi får plass til på stand. Skal ikke overdrive heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv har jeg meldt meg på, til banekjøring.

 

denne gangen med oppgraderte bremser 312x25: rolleyes kontra 288x25.

 

så håper dette hjelper, var jo farlig kor fort bremsene ble varm sist gang jeg kjørte på banen, men nu satser jeg på det blir bedre, kunne sikkert ha stillet meg på utstilling mens bremsene står for avkjøling: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv har jeg meldt meg på, til banekjøring.

 

denne gangen med oppgraderte bremser 312x25: rolleyes kontra 288x25.

 

så håper dette hjelper, var jo farlig kor fort bremsene ble varm sist gang jeg kjørte på banen, men nu satser jeg på det blir bedre, kunne sikkert ha stillet meg på utstilling mens bremsene står for avkjøling: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har meldt meg på med bobla.. dette er da om den blir ferdig til treffet.. og hvis den blir bra kan jeg godt tenke meg å stille den ut sammens med dere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg meldt meg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg nedver ja.. men er ikke sikkert det blir banekjøring:rolleye: Satser på å dra med meg vraket også: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er ikke sikkert det blir banekjøring

 

Det skal vel vi bli to om...:) Deretter polere til utstilling!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har meldt meg på med bobla.. dette er da om den blir ferdig til treffet.. og hvis den blir bra kan jeg godt tenke meg å stille den ut sammens med dere....

 

Det blir bra vettu!: rock : Bobler er kult og vekker oppsikt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper bare den blir bra.. å at jeg får lakka den før treffet.. ser ut som motoren ikke blir gjort noe med denne gangen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da var hotel bestillt så da er alt klart til i august:) Blir det noe vacn kolonne nedover?? Hadde jo vert litt skøy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille med en 100% orginal urquattro, eller jäger-golfen, hvis jeg får stå sammen med dere bodøværinger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel vi bli to om...:) Deretter polere til utstilling!: smil :

javel?: smil : Det er dekka som blir problemet her. Finne lavprofil til 15" originalfelgen?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian Valla Lydersen

Jeg kan stille med en 100% orginal urquattro, eller jäger-golfen, hvis jeg får stå sammen med dere bodøværinger

Det må vi jo få til! UR'en er jo snacks: ja :

 

Ørjan.Andreassen

javel? Det er dekka som blir problemet her. Finne lavprofil til 15" originalfelgen?

Hmm..dekk kan vel ikke være det verste problemet eller hur? Må jo prøve rotta på banen!: smil :

 

Jan Robert Olsen

Ja da var hotel bestillt så da er alt klart til i august.Blir det noe vacn kolonne nedover?? Hadde jo vert litt skøy..

Høres bra ut! Litt usikker på om det blir noe kollonne fra Bodø,vet ikke hvilken bil jeg skal kjøre engang. Bruker å være samlet kjøring fra Harstad området tror jeg,kan jo hive seg på fra Fauske-Mo:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Litt usikker på om det blir noe kollonne fra Bodø,vet ikke hvilken bil jeg skal kjøre engang. Bruker å være samlet kjøring fra Harstad området tror jeg,kan jo hive seg på fra Fauske-Mo:)

 

Det valget kan jo ikke være så vanskelig:P kjør 200en:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel?: smil : Det er dekka som blir problemet her. Finne lavprofil til 15" originalfelgen?: haha :

 

 

Fær utføre halsaauto..der ligger mange dekk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde vært digg med en skikkelig vw-audi kolonne nedover til mo..

det må vi greie å få til gutter:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.