Anbefalte innlegg

Hvem da? ikke du vel?: klø :

 

Blir nok det.:o Jobber natt i tillegg til 8-timer på dagen nå med et prosjekt så blir mye jobb og ferien er satt ut 1 uke. Blir ikke hjemme i Bodø før 31.aug.

 

Bjørn og Tor ordner med stand så regner jeg med at noen vil avlaste de med å være på stand av og til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska da hjelp tell vest da trængs:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks! Send en sms da når/hvis du får tak i (90544655):tilber:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men grei vi å orden så vi kjør ilag nedover folkens?

akkurat nu ser da dårlig ut med bobla mi.. men skal no nedover sammen med dere... får kjør audien.. men kor mange skal dra fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks! Send en sms da når/hvis du får tak i (90544655):tilber:: smil :

 

Får sjå om e får tid i dag..har litt mye å jør men e send ei melding vest da e nåkka å oppdriv:)

 

Nei no ska e ut å støyp litt glassfiber:)litt ombygging på Audien..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men grei vi å orden så vi kjør ilag nedover folkens?

akkurat nu ser da dårlig ut med bobla mi.. men skal no nedover sammen med dere... får kjør audien.. men kor mange skal dra fredagen?

 

 

Jeg kjører verfall fredag men vet ikke om jeg kjører kystriksveien sia vi ska ha mæ banebiln..finn vell ut da te slutt:)men kommer på fredan!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla folkens.. noe nytt om d blir sammkjørng nedover fredagen før treffet eller? synes vi burde ordne d slit at d går i orden:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle kanskje prøvd å få laget ei liste med dem som blir med og evt hvilken dag de forskjellige kjører nedover? Blir kanskje litt lettere å planlegge kjøringa da?

 

Noen som vil ta på seg ansvaret for det?

 

EDIT: har dere funnet ut hvorfor VACN ikke er oppført som klubb på påmeldingsskjemaet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hej og håpp,

 

personlig så drar jeg og noen venner av meg oppover på torsdagen, godt å være en dag før syntes jeg: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli å kjør nedover på fredag's ettermiddag, men ska kjør kvinnfolket sin opel corsa, (min bil må byttes diverse deler på, hvis ikke kan venstre framhjul falle av,,,,) å hu e opel-fanatiker så spørs om hu går med på å kjøre sammens med vacn,,

men er ikke ferdig me maset mitt... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liste over dem som kjører nedover og hvilken dag hadde vært supert! Kult om noen stykker hadde kjørt sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører fredag. Har vert å godkjent biln i dag:) Vi blir litt folk så kjører i lag men bare meg så har vag..gleda me såm en ung no te e ska på ban å kjør: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi må få til å kjøre i lag.. noe tidspunkt på fredag da folkens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøv å kjør tilias muli men må hør mæ de andre så ska på arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er usikker på når jeg kjører, tenkte jeg skulle kjøre samtidig som Tor Gunnar nemlig, siden han skal ha med LT`en med klubbsakene:)

Fredag blir det ivertfall, men om det blir formiddag eller ettermiddag vet jeg ikke ennå. Vi skal diskutere dette nærmere til helgen:)

 

 

Hvis dere som kjører kunne skrevet i hver deres post når dere kjører og hvor ifra så kunne man laget en liten oversikt..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker å være samlet kjøring fra Harstad området tror jeg,kan jo hive seg på fra Fauske-Mo:)

 

Fant dette innlegget litt tidligere i tråden. Kunne det kanskje vært en tanke å høre med de gutta der når sånn ca de er på fauske og så slenge seg på dem videre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres jo ut som en go ide.. noen som tar ansvar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres jo ut som en go ide.. noen som tar ansvar?

 

Ansvar og ansvar --- > Se Her

Kom i skade for å trykke edit istedet for quote da jeg skulle svare deg Stein-Erik, så derfor det står at jeg har endret posten din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men skal vi si d slik at dem som kjører med klubben møter opp på shell på fauske ca kl 14.00 på fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men skal vi si d slik at dem som kjører med klubben møter opp på shell på fauske ca kl 14.00 på fredagen?

 

Høres ikke så dumt ut ettersom de åpner portene 16.00, men burde vi ikke være der litt før kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal dere bo der nede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal dere bo der nede?

 

I LT`en til Tor: smil :

Skal ha med meg en madrass, dyne, pute, nattbord osv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så plan nu e å kjør kl 14 fra fauske ? eller e d berre nokka som ligg i lufta?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så plan nu e å kjør kl 14 fra fauske ? eller e d berre nokka som ligg i lufta?: rolleyes

 

Jeg tror vi satser på det ja. Selvfølgelig kan det være at noen ikke rekker det osv, men det får så bare være:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De får bare kjøre litt fortere for å ta oss igjen de da :P

 

Vi har ordnet med 3 hytter på campingen, og har muligens et par senger ledig hvis ingen har meldt sin interesse for dem ennå.

 

Sist jeg sjekket (er et par dager siden nå) så var det 2 ledige plasser i den ene hytta.

 

Jeg må inn til svigersen en tur og slippe av madamen og junior når vi kommer til Mo, men kommer rett opp til bana og hjelper til med riggingen etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.