Anbefalte innlegg

SSA50486.jpg

E vill ikke ha hatt sko på i denne biln..hehe

 

SSA50480.jpg

Japan Auto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SSA50479.jpg

 

SSA50470.jpg

 

Vart litt forskjellie størelsa på bildan men sett på arbeid å legg inn så er litt travel.Håpa de ikke va så ille..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom meg heldigvis hjem med både skinn og bil i god behold, men det var verre for kompisen min som blåste turboen på Saaben. Han måtte sitte på meg tilbake til bodø, og etter helga må han nedover til Svigersene mine der bilen står og skru på ny turbo før han får bilen hjem igjen. Kanskje han hører på meg neste gang jeg sier han kjører feil merke :P

 

EDIT: pga dette lille uhellet har vi funnet ut at vi skal ta med prosjektbil til neste år, så om noen vet om en kjørbar bil (trenger ikke se fin ut, men motor må virke bra) til rundt 10-15 lapper så gi meg et lite tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja :) my bra å ikke kun biler :P

Skulle prøve å komme meg på DBdrag, men d var jo fullt kaos, å køen til de som skulle på banen gikk jo rett forran standen til klubben:)

så litt mørkt på å prøve å komme meg ut der ja:)

får ta d igjen nestegang: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom meg heldigvis hjem med både skinn og bil i god behold, men det var verre for kompisen min som blåste turboen på Saaben. Han måtte sitte på meg tilbake til bodø, og etter helga må han nedover til Svigersene mine der bilen står og skru på ny turbo før han får bilen hjem igjen. Kanskje han hører på meg neste gang jeg sier han kjører feil merke :P

 

EDIT: pga dette lille uhellet har vi funnet ut at vi skal ta med prosjektbil til neste år, så om noen vet om en kjørbar bil (trenger ikke se fin ut, men motor må virke bra) til rundt 10-15 lapper så gi meg et lite tips :)

 

Ka slags bil e du ute etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja :) my bra å ikke kun biler :P

Skulle prøve å komme meg på DBdrag, men d var jo fullt kaos, å køen til de som skulle på banen gikk jo rett forran standen til klubben:)

så litt mørkt på å prøve å komme meg ut der ja:)

får ta d igjen nestegang: rock :

 

Ja da va full kø..sto nesten en time i den køen etter vi va å fylt bensin..

 

Bedre lykke neste gang..du har jo go tid å sett i enda større anlegg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka slags bil e du ute etter?

 

En bil som ligger bredt i svingene og som ikke koster all verden. Er ikke så nøye med merke bare den er morsom å kjøre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om det er noe å rote opp:)Hvis noen vet om en lekebil med bakhjulstrekk opp tell 50000,-så si fra..lancian byner å bli litt sliten;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.