Anbefalte innlegg

ja hadde vært digg med en skikkelig vw-audi kolonne nedover til mo..

det må vi greie å få til gutter:D

 

Helt enig med Stein-Erik. Det kan da ikke være så vanskelig å få til :)

Skulle fått LT`en fremst og resten på lang lang rekke bak... beste måten å få folk til å legge merke til oss er vel å kjøre saaaakte foran dem over saltfjellet ;)

Bobilene får ihvertfall masse oppmerksomhet på den måten (selv om det vanligvis ender med en finger ut takluka når man kjører forbi), og all PR er jo bra PR... eller .. : rolleyes: smil :

 

EDIT: hva med samband mellom bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det valget kan jo ikke være så vanskelig:P kjør 200en:glad:

 

Den har jeg ikke lengre når acr er. Blir levert denne eller neste uke.

Får vel kjøre en svenske eller japse tror jeg: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått LT`en fremst og resten på lang lang rekke bak... beste måten å få folk til å legge merke til oss er vel å kjøre saaaakte foran dem over saltfjellet ;)

Bobilene får ihvertfall masse oppmerksomhet på den måten (selv om det vanligvis ender med en finger ut takluka når man kjører forbi), og all PR er jo bra PR...

EDIT: hva med samband mellom bilene?

 

enig, enig, kolonne ned til mo! dette kan fikses gutter!

samband? hmm.. tenk å ha 30(håpe håpe) stk som mumler mannskit over en stakkars walkie-talkie nett... tror jeg blir å slå av før jeg har kommet meg til tverlandet!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOLONNE!!!!!:rolleye:

Med på den: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig, enig, kolonne ned til mo! dette kan fikses gutter!

samband? hmm.. tenk å ha 30(håpe håpe) stk som mumler mannskit over en stakkars walkie-talkie nett... tror jeg blir å slå av før jeg har kommet meg til tverlandet!:P

 

huff, høres brutalt ut å ha ca 30stk sammen på samband.. men kunne jo fått en morsom tur nedover da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig, enig, kolonne ned til mo! dette kan fikses gutter!

samband? hmm.. tenk å ha 30(håpe håpe) stk som mumler mannskit over en stakkars walkie-talkie nett... tror jeg blir å slå av før jeg har kommet meg til tverlandet!:P

 

Bra konklusjon dette!:) Blir sikkert ei ordning med kolonne og dere blir nok enig:) . Erfaringsmessig så blir det kun grisekjøring ved slikt og det er jeg ikke fan av!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folk klarer vel å begrense seg?:rolleye:: smil :

 

Er jo en stor del av poenget med kolonnekjøring, å kjøre sammen?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folk klarer vel å begrense seg?:rolleye:: smil :

 

Er jo en stor del av poenget med kolonnekjøring, å kjøre sammen?: klø :

 

Ja det vil jeg tro.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt kolonne på endel turer før med samband, og det har aldri blitt no grisekjøring av det før... men det er jo selvfølgelig opp til enhver om de vil ha det med eller ikke.

Har stort sett gåttt ut på "har dere hørt den om.." o.l når folk har begynt å kjede seg, og det er jo da snakk om en kjøretur på 3 timer.. pluss at vi kan kalle opp den som er på butikken og be ham kjøpe mer pils når vi glemmer å si det før han dro ;)

 

EDIT: kan jo også bruke samband til å roe ned de som evt skulle begynne med grisekjøring. Vi vil jo tross alt gi et godt inntrykk av klubben til andre folk i trafikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er enig i at d kan bli litt grisekjøring. men er jo bare å be folk før vi kjører om å beherske seg, alle vet jo at det er flust med politi på veien når sommertreffet er... å hvis e kjør bobla nedover må dere ikke kjør så fort.. med orginal motor går den sakte:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir noe:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg også:)Ørjan,kjør du nedover på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en "mann" mindre fra Bodø på acr værtfall. Må flytte planlagt reise til Bulgaria pga jobbgreier. Ikke alt går som planlagt.: bh :

 

Blir nok et kjempetreff igjen!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg også:)Ørjan,kjør du nedover på fredag?

Det var planen det ja. Nå er jeg veldig usikker på om den blir noe av banekjøringen: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en "mann" mindre fra Bodø på acr værtfall. Må flytte planlagt reise til Bulgaria pga jobbgreier. Ikke alt går som planlagt.: bh :

 

Blir nok et kjempetreff igjen!:)

Hvem da? ikke du vel?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var planen det ja. Nå er jeg veldig usikker på om den blir noe av banekjøringen: rolleyes

 

Plages du??Du kan no få sett på en tur på banen vest da ikke ordna se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plages du??Du kan no få sett på en tur på banen vest da ikke ordna se:)

plages nei.. Men blir bare ikke å kjøre på ballongdekk på bana: haha :

Bilen blir med uansett! Er gjerne med på bana en tur ja! Takker for tilbudet!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plages nei.. Men blir bare ikke å kjøre på ballongdekk på bana: haha :

Bilen blir med uansett! Er gjerne med på bana en tur ja! Takker for tilbudet!: rock :

Da va da bra:)Da bi da bånn gass..men ikke sån så i fjord,dro av ban i 170 etter langstrekka pga et tappert forsøk om å holde Ts-Racing sin A4:rolleye:

 

korsen boltsirkel har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da va da bra:)Da bi da bånn gass..men ikke sån så i fjord,dro av ban i 170 etter langstrekka pga et tappert forsøk om å holde Ts-Racing sin A4:rolleye:

 

korsen boltsirkel har du?

5-112:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5-112:)

 

e ska sjå ka e har ligganes..sansynlivis har e noen 15" lettm.felger som man kunne lagt lavprofil på..hehe:)kan sikkert fikse dekk gratis også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger har jeg, men det er dekkene det står på..:rolleye: Tror du at du finner noen 15" med lavprofil?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger har jeg, men det er dekkene det står på..:rolleye: Tror du at du finner noen 15" med lavprofil?: klø :

 

Fant no 4sett i fjord med 225-50-16 av alle teng så noen 15" ska nokk va lættar å finn:)ka du ska ha slags profil da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40-50.. har ikke så masse å sei.. men lavast mulig: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40-50.. har ikke så masse å sei.. men lavast mulig: smil :

 

Oki:)ska sjekk i dag når e fær te Halsa:)Da bi de brei å lav..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.