#101 Skrevet November 6, 2006 Vil si at det var heftig oppmøte i forhold til biler ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 9, 2006 Da husker vi på møte imorgen, torsdag 8/11, på Picando! Roar, lyst å sende litt sms rundt omkring så kanskje vi får et bedre oppmøte enn "den harde kjerne"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 9, 2006 Ouh, møte i morgen.. har avtale med madammen. Kanskje jeg skulle dra henne med, hun har sagt at hun skal være med en gang:P får se det ann i morgen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 9, 2006 Jeg kommer ikke, er på jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 9, 2006 Kommer ikke æ heller, har en date med bagasjerommet mitt, litt kabla, suben og noen forsterkera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 9, 2006 Kommer neppe jeg heller, har flere rom hjemme som skal få tapet i dag, en varmepumpe som må monteres, tilkobles og vakumeres hos en kar, og en sak til jeg må rekke før det blir natt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 9, 2006 Steike ka pingle... Eg kjem no iallefall kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 9, 2006 Utrolig heftig oppmøte idag! Hele 4 stk! Jan Henrik Roar Rolf og meg. Roar stakk kl 20.00 ca. Han måtte hjem å se Prison Break (som ikke bynte før 21.30:rolleye: ) Stian og Ronny kom innom rett før vi avslutta. Men hvor ble resten av ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 10, 2006 Tok meg en blund, og når eg våkna va kjerringa og biln borte.. så eg sov litt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 10, 2006 Tok meg en blund, og når eg våkna va kjerringa og biln borte.. så eg sov litt til... Slask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 11, 2006 Beklager at æ ikje kom, men ska møte opp neste gang. Ka som skjer på møtene egentli, spises d pizza eller drekk vi bære kaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 11, 2006 Vi spis både pizza å drikk kaffe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 11, 2006 ok, da ska æ kom sulten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 14, 2006 Æ e misfornøyd med treffplassen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 14, 2006 Æ e misfornøyd med treffplassen! Å hva er løsningen på det problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet November 14, 2006 Ny treffplass.. MED LYS, mindre sneskavvel, mer parkeringsplass, plass til alle rundt ett bord etc. Jeg synes vi skal ha øyne åpne for andre alternativer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet November 14, 2006 Jeg synes vi kan ha øynene åpne for et lokale ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet November 15, 2006 Ka med Workinntunet Café?? Der har dem den 10. middagen gratis. Stoor opplyst P-plass (ICA/Burger King). Og ka i heite mener du med mindre sneskavvla?? E det ikke vinter liksom no da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet November 15, 2006 Nei etter at æ stuffa eksosen på joyriden med sne fram til kat'en, så har æ begynt å tenke at det kanskje e litt dårlig plass der nede. Workinntunet e ingen dårlig ide.. Blir jo parkering noen meter unna, men det tåle vel folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 15, 2006 Workinntunet hørtes ut som en bra plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 15, 2006 Kan jo faktisk sette oss på BK. Har løst på milkshake! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 16, 2006 Har sagt det før, sier det igjen: Tromsø... senka biler... no go! Jøss, Roar begynner å bli fornøyd!! Får du lov av kvinnfolket til å være med på lokallagsmøter no da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 16, 2006 hmm.. http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1764982 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 16, 2006 hmm..http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1764982 Drit bra!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 16, 2006 Da er det bare en dag igjen til julebord! Alle må huske å ha med penger!!! (Håper jeg blir frisk til imorgen, er forkjøla pluss har sti på det ene øye!! det sug) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...