Anbefalte innlegg

Da var kontingent betalt, og man er medlem i det gode selskap igjen! Er det forresten noen som vet når Biltema åpner i Tromsø? Det var vel sagt juni?

 

Velkommen tilbake... : ja : Må du huske å komme innom møtet i dag på kaia i Tromsdalen kl. 2000!! ;)

 

Det ryktes at Biltema åpnes i neste uke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, må nok lime "såntsomserutsomkeramiskefliser" over kjøkkenbenken i ettermiddag. Har man sagt a så må man si b.... Får heller ha møtet til gode. Før eller senere klaffer det nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ kjem i ni tia..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at vi har denne tråden til små spm om div drit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. Jeg var innom møller i dag. Der sto det enda ei s6pluss. Den er grønn å er avskiltet. Noen som har sett denne i byen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart befinn halve bestanden av plus sæ i Tromsø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet av en god advokat innen trafikk? trenger hjelp :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en advokat kain nu vel hjelp dæ sjøl om d jell trafikk eller eiendom? :P

 

JUS, d e nu JUS!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

njah, mente en som har hatt en god del å gjøre ang. trafikk..hjelpe lite når dem jeg finner har vært rådgiver hos dnb, eller ikke kan noe som helst 0o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

økonomien er ikke så god til at jeg kan få han opp hit til tromsø..men takk uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å snoke, men hva er det egentlig du har vært å gjort Andrè? Hvis du ikke har penger til en hurtigrutetur Finnsnes-Tromsø, har du da kæsj te advokat? :confused:

Æ e totalt nubi på det her da æ aldri har vært tiltalt/sikta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel mistet lappen for 2.gang? Han var rimelig fersk første gangen han mistet lappen, mener jeg minnes samme dagen han besto oppkjøringa eller no i den duren;)

Litt ot kanskje.

Back to topic, mener han har mistet lappen.

Btw, er vel ingenting som heter topic her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mainn ska nu vel ha jort masse galt i trafikken før at mainn ska treng en advokat?

hmm...

e jo en veldi bra advokat her i bøøøøen, men huska ikje ka han heite.. han e en av norges fremste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en kjempeidè om hvordan jeg kan skaffe meg en bremsecalipter til venstre bak før onsdag? Helt utrolig at vi har SEKS bilrekvisita butikker her i byen og ingen klarer å skaffe noe før tidligst fredag!

Mekonomen hadde 3 stk. til høyre side bak på lager, men ingen venstre, hva er det slags lagerhold!? : bh :

Møller er det bare å glemme, der må det nok bestilles fra tyskland med leveringstid på 3 uker og til en pris på 100k pr. stk.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke en her i klubben som solgte slikt da ? mener det står under tilbud eller noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mainn ska nu vel ha jort masse galt i trafikken før at mainn ska treng en advokat?

hmm...

e jo en veldi bra advokat her i bøøøøen, men huska ikje ka han heite.. han e en av norges fremste :)

 

det skal man, men det har ikke jeg. men siden dette skjedde et stykke ifra setermoen, så er det lenvik som har saken. å dem tviholder på det minst brukelige beviset dem har..derfor trenger jeg advokat :/

men sånn gjør politiet her i tromsø også. men si ifra viss du finner ut hva han heter da =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein-Kato: ikke hugtvedt du mener ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta golfen min inn i en Golf GT TDI,,=)=)

Så vi dokker ser en tulling i en rød golf som helse så e d mæ..?=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein-Kato: ikke hugtvedt du mener ?

 

hmm.. huska ikje ka han heite :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en kjempeidè om hvordan jeg kan skaffe meg en bremsecalipter til venstre bak før onsdag? Helt utrolig at vi har SEKS bilrekvisita butikker her i byen og ingen klarer å skaffe noe før tidligst fredag!

Mekonomen hadde 3 stk. til høyre side bak på lager, men ingen venstre, hva er det slags lagerhold!? : bh :

Møller er det bare å glemme, der må det nok bestilles fra tyskland med leveringstid på 3 uker og til en pris på 100k pr. stk.!

 

 

 

Du kjører jo en gammel bil ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.