Anbefalte innlegg

okei, hører bare det er voksende boble miljø her i byen, å i mitt hode er det jo akkurat samma gærningene der som her ! nemlig vi som er spesiellt interessert i VAG biler ! å jeg tror lokkallaget hadde vokst en god del av å få dem med !

men høres ikke ut som om det er mulig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, hører bare det er voksende boble miljø her i byen, å i mitt hode er det jo akkurat samma gærningene der som her ! nemlig vi som er spesiellt interessert i VAG biler ! å jeg tror lokkallaget hadde vokst en god del av å få dem med !

men høres ikke ut som om det er mulig ?

 

Får å sitere litt: Ser du på din VW eller Audi som noe mer enn et fremkomstmiddel, eller er du spesielt interessert i Volkswagen og Audi biler, er dette klubben for deg.

 

Mao. ALLE er velkomne. Nå har jo klubben en egen classic-del på forumet (der har jo du vært innom :P ).

Flere til å dele erfaringer rundt eldre biler er vel ikke negativt... om det nå er luft-/vannkjølt.

 

Dessuten er ikke miljøet for bobler stort her i området, så ta dem under VACN's vinger er vel rett og rimelig. :)

Jo større vi blir, jo bedre blir vi. Og dessuten, er det vel en sjangse for at disse har VW eller Audi i tillegg som bruksbil... ;)

 

Nei for min del, velkommen skal dem være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er det jeg tenker ! men var litt usikker på det med luftkjølig !

men hvorfor ikke invitere denne gjengen til å bli med i klubben ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel gratulere Kenneth Keiserås som i natt fikk sin 3. sønn;) Gratulerer Kenneth=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei takk den var kjapp..

Lite å gjøre på jobb;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Kenneth!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATTIS!! 3 gutter...?!? det va da svært... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Kenneth! 3 barn i huset e bedre enn 10 på taket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det! :P

De 10 på taket er bedre hvis de skifter tak hehe (Det trengs): eek :

 

I dag blir det fest!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere så mye! :) Blir bra det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle må huske Møller i dag (Torsdag) kl 19 !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal være med å grille? : smil :

 

Vi er 4 baillhæsta som stikker å låner huset og grillen til fadern siden han er i oslo ;)

Drar ganske snart! så hut deg på butikken og kjøp kjøtt og øl å ring meg på 995 72 708 om du skal være med :)

 

Han bor her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw! Vi som skal er meg, mats remi, didrik og en kar til som heter jørgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som var på aspelund i helga å fikk med seg drag'en ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle på alt sammen, men det blei endring i planen da jeg våkna under hiddenbordet hjemme i stua i 7 tia på lørdagsmorgen passelig stupfull enda :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheheheheh mats remi tilbake i gamledager ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, en av våre biler ble nr.2 på Lørdag og vant Søndag i BadBoys...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har et senkesett til golf 2 liggende som dem vil bli kvitt? å gjerne noen felger? :)

 

Æ trur at æ har et ligganes skal sjekke d imorra, finn æ d så skal du få d.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr2'n te Ingar Hofsøy... Blåste mest sannsynelig toppaknig på Lotus Espriten, blir skruing dag og natt no før ACR...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr2'n te Ingar Hofsøy... Blåste mest sannsynelig toppaknig på Lotus Espriten, blir skruing dag og natt no før ACR...

 

trodde du mente en bil fra VACN !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ingen VW-Audi som hevdet seg i toppen, men det kommer vel så snart SHS får S2'n på veien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig er ikke med i VACN, og ettersom jeg har forstått når jeg har snakket med han, har han ikke planer om det heller. Men kan hende han stiller med S2'a på vintertreffet vårt neste gang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt være det, men SHS gutta vil vel mest konsentrere seg om de "store" treffene, ACR og Gatebil...Er ja skilt på S2'n (740hk) så får håpe den dukker opp på Street Legal med tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kontingent betalt, og man er medlem i det gode selskap igjen! Er det forresten noen som vet når Biltema åpner i Tromsø? Det var vel sagt juni?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.