Anbefalte innlegg

Vil bare dele med dere alle at jeg har kjøpt meg ny bil :)

Når el-nettet i gamlevraket bestemte seg for å kortslutte så jeg ikke lenger hadde lys, vindusviskere, varme i cupeén, så har jeg kun hatt en Partner (arbeidsbil) som kjøretøy siden i midten av januar.

Nå har jeg da kjøpt meg ny bil istedefor å fikse på det gamle skrapet

Jeg har vurdert en del andre merker enn Audi, men følte meg ikke komfortabel med noen av dem, så det ble en Audi denne gangen også.

Så var det greit å ta satse på en litt nyere bil når jeg alt oppgraderer, så nå kjører jeg en rød (!!) Audi A4 1.9TDI Quattro 2001 modell :)

Jeg er nå ikke lenger flau over å vise meg blandt folk :)

Noen som vet noe om tuning på 1.9TDI med pumpedyser? er 115hk utgaven jeg har..

Ellers vil jeg bare ønske alle lykke til med kanskje årets siste mulighet til å sladde litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare dele med dere alle at jeg har kjøpt meg ny bil :)

Når el-nettet i gamlevraket bestemte seg for å kortslutte så jeg ikke lenger hadde lys, vindusviskere, varme i cupeén, så har jeg kun hatt en Partner (arbeidsbil) som kjøretøy siden i midten av januar.

Nå har jeg da kjøpt meg ny bil istedefor å fikse på det gamle skrapet

Jeg har vurdert en del andre merker enn Audi, men følte meg ikke komfortabel med noen av dem, så det ble en Audi denne gangen også.

Så var det greit å ta satse på en litt nyere bil når jeg alt oppgraderer, så nå kjører jeg en rød (!!) Audi A4 1.9TDI Quattro 2001 modell :)

Jeg er nå ikke lenger flau over å vise meg blandt folk :)

Noen som vet noe om tuning på 1.9TDI med pumpedyser? er 115hk utgaven jeg har..

Ellers vil jeg bare ønske alle lykke til med kanskje årets siste mulighet til å sladde litt :P

Original Modifisert

Ytelse 86 kW / 115 hk 107 kW / 143 hk

Dreiemoment 285 Nm 340 Nm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til hvilken pris, og er det da snakk om chipping, eller sånn diesel power box-sak ? Har funnet noe KN-filter og effektanlegg til 1.9TDI også, noe erfaringer om det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til hvilken pris, og er det da snakk om chipping, eller sånn diesel power box-sak ? Har funnet noe KN-filter og effektanlegg til 1.9TDI også, noe erfaringer om det?

Jeg brukte power box på min A4 1.9 tdi q, og den gjorde at dyserørene mine sprakk...:(

Jeg har brukt BB-Racing på mine biler de siste årene, kan ikke få skrytt nok av service og produkt!!:)

http://www.bb-racing.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snakk om chipp som settes inn i styreenheten.

Pris tar vi på privaten;)

Anbefaler KN filter ja da det trengs mere luft etter chipping.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har et senkesett til golf 2 liggende som dem vil bli kvitt? å gjerne noen felger? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan felger er det snakk om ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ATS cup liggende !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dææken, dim' på de da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifta tel sommerdekk oppi Tromsø?... Tæl på knappan her i Harstad.. Nyfælgan står blankpolert i boden å rope på mæ! Men e litt usikker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta på jobb bilen, men for ikke mine felga før langt ute i mai

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dææken, dim' på de da ?

det er vel opp til deg... er ikke helt sikker på hva som står på dem nå men mener det er runt 195 + - !

Skifta tel sommerdekk oppi Tromsø?... Tæl på knappan her i Harstad.. Nyfælgan står blankpolert i boden å rope på mæ! Men e litt usikker....

jeg blir i allefall å drøye med å legge om, veit jo aldri om kong vinter kommer tilbake enda en gang :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu har biln kommet står på møller. for den i mårra...

har hatt polo cross i helga.. bilde av crossen) fikk leie bil si dæm ikke klart å lever biln før helga..

kjempe servis på møller..=)

DSC00040.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel opp til deg... er ikke helt sikker på hva som står på dem nå men mener det er runt 195 + - !

mulighet for å stikke innom for å se på dem ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har et senkesett til golf 2 liggende som dem vil bli kvitt? å gjerne noen felger? :)

Tru om det går å bruke senkesett fra en polo 95 mod?

Da har jeg et helt nytt liggende: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre:

tja jo kanskje det.... om ikke i dag så kanskje i morgen !

skal du ha di stolene fra morten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan. dem hadde jeg helt glemt av#"% send meg en melding viss det blir idag eller i morgen :) 45204655

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru om det går å bruke senkesett fra en polo 95 mod?

Da har jeg et helt nytt liggende: smil :

må høre litt rundt om det der, så kan jeg gi beskjed om det er aktuelt eller ei :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne me det blir meir sny, men trur ikkje det legg sæ på veian.. Skal ha en maskinell lakkrens nu i uka eller neste så da spørs det om æ klare å døye mæ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ryktes det om enda en blå S6+ i byen! En som jobber sammen med en kompis av meg som har kjøpt. Ille at det skal samles så mange av en så sjelden bil i samme lille by, også samme farge da tilogmed!

Ikke nok med det, men da er det til sammen 5 eller 6 avant C4 med samme blåfarge som oss her i byen! Går ikke en dag uten at det kommer melding, "kjørte du nettopp forbi......?"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satan. dem hadde jeg helt glemt av#"% send meg en melding viss det blir idag eller i morgen :) 45204655

med mindre du byr mye for felgene tror jeg at jeg skal ha dem selv, greit å ha et godt utvalg når man om noen år har 2-3 stk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var jo ... øhm ... ren :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kalles matt støv delight.

Blir bra den bilen der!! Gratulere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.