#176 Skrevet April 24, 2007 den va ikke klar gjort enda da.=P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 24, 2007 den va ikke klar gjort enda da.=P Hehe. Nei vi skjønte det. visst ikke hadde vært rimelig dårlig arbeid fra møller sin side:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 24, 2007 Gratulere Kim!! Blir nok konge det der! EDIT: Har forresten også kjøpt mæ golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 24, 2007 møller har montert vw-audi club siltplate på den. skal legge inn bilde seiner i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 24, 2007 Gratulere Kim!! Blir nok konge det der! EDIT: Har forresten også kjøpt mæ golf! korsen golf?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 24, 2007 Hær e en kompis av sin Audi A6 2,5. TDI 1998 mod. Quattro har 18`bbs felger (skrudde) justerbart senkesett.. er tilsalgs for rett pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 24, 2007 hadde han latt vær å kjøre bilen ut i en meter høyt gress, så hadde man kanskje fått litt bedre intrykk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 24, 2007 hadde han latt vær å kjøre bilen ut i en meter høyt gress, så hadde man kanskje fått litt bedre intrykk ! ja sir d samme skal få tak i ett ortlig bilde. men den e lav nokk.. (3 bunnpanner e tatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 24, 2007 korsen golf?? En litt eldre se signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 24, 2007 En litt eldre se signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 29, 2007 Da e det fint vær ute gutta! Ut i sola me bilan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 29, 2007 har jobb. men kommer i kved.=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 30, 2007 Hei Er det noen her som kan fliselegge/ mure/avrette gulv?? Trenger litthjelp å asistanse. Jobben blir betal med stereo til bilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Mai 1, 2007 da har jeg vært å sett på felger som lå akkurat i min prisklasse 195/50-15 er dimensjonen blir mine når jeg har fått lønning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Mai 1, 2007 HeiEr det noen her som kan fliselegge/ mure/avrette gulv?? Trenger litthjelp å asistanse. Jobben blir betal med stereo til bilen: smil : Jeg kan asistere, men kan ingenting om flislegging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg kan asistere, men kan ingenting om flislegging Må helst ha en som har gjort det før, flere en en gang.. Men takk for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mai 1, 2007 en tin gjeg lurer litt på ! hvorfor er ikke VACN for folk med luftavkjølte motorer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mai 2, 2007 det finnes en gruppe som heter oldtimers her en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mai 2, 2007 nei jeg mener jeg har hørt det at klubben ikke er for luftkjølte motorer ! noen som kan bekrefte/avkrefte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mai 2, 2007 ok, skriv en mail til kopperud å spørr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mai 2, 2007 Evt bruk søkfunksjonen Evt les statuettene på vwaudi-club.no Evt osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mai 2, 2007 nei jeg mener jeg har hørt det at klubben ikke er for luftkjølte motorer ! noen som kan bekrefte/avkrefte ? "Volkswagen Audi Club Norwegen er klubben for deg som er interessert i vannavkjølte VW eller Audi" http://www.vwaudi-club.no/?s=omoss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mai 2, 2007 Må helst ha en som har gjort det før, flere en en gang..Men takk for det. Jeg mangler bare lærlinge tia for å bli murer. Så jeg har kunnskapen, men mangler verktøy og knær! Men jeg kan administrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg mangler bare lærlinge tia for å bli murer. Så jeg har kunnskapen, men mangler verktøy og knær! Men jeg kan administrere Hehe. å administrere er jeg også flink til: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mai 3, 2007 en tin gjeg lurer litt på ! hvorfor er ikke VACN for folk med luftavkjølte motorer ? Kopperud fikk ikke være med, den gang eneste VW-klubb i Norge, som KUN tok inn medlemmer med nemlig luftavkjølte motorer. Derfor fant han ut at da starter han en klubb for vannavkjølte VW og Audi... og seff utelot luftavkjølte biler, siden det allerede eksisterte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...