Anbefalte innlegg

Da var det bare og legge om til vinterdekk... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra avdelingen for etterpåklokskap:rolleye: : Smart å kjøpe dekk før sesongen tar i gang .

Kan spare mye penger på det !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte nettopp sms til et par kompiser som er på tur til bardu igjen etter å hatt perm.. de likte ikke akkurat nyheten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra avdelingen for etterpåklokskap:rolleye: : Smart å kjøpe dekk før sesongen tar i gang .

Kan spare mye penger på det !

 

Før sesongen så var ikke Nokian HP 5 kommet : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det Nordkjosbotn med vinter sko??: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syt og gnæg!:P

Ka anna kommer med snyen? Gjett fire ganga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 spenn på at det e helt fritt for snø og 100% sikkert å kjøre med sommer på søndag! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 spenn på at det e helt fritt for snø og 100% sikkert å kjøre med sommer på søndag! : vinke :

 

På søndag, kanskje...

 

Men dagene frem til søndag kan bli litt glatt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 spenn på at det e helt fritt for snø og 100% sikkert å kjøre med sommer på søndag! : vinke :

 

Eni dær...

 

Tar nok enda nån uke før den lægg sæ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på quattro sesong på vestlandet ;) Den er nok desverre alt for kort ute ved kysten...

 

OT: Er av den oppfatning at man kan like greit kjøre på fine felger vinter som sommer, for årstidene er jo like lange omtrent. Kjedelig at bilen ser ut som dass med 14" om vinteren, så 8,5x17 BBS RS skal jeg rulle på i vinter. Samme felger som jeg har brukt i vinter i påvente av en ytterkant til 19" mine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra avdelingen for etterpåklokskap:rolleye: : Smart å kjøpe dekk før sesongen tar i gang .

Kan spare mye penger på det !

 

Har nylig kjøpt dekk. Sommerdekk. Måtte ha. Hadde ikke råd til to sett dekk på ei lønning. So ist das Leben...

 

Men vi står han av! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på quattro sesong på vestlandet ;) Den er nok desverre alt for kort ute ved kysten...

 

OT: Er av den oppfatning at man kan like greit kjøre på fine felger vinter som sommer, for årstidene er jo like lange omtrent. Kjedelig at bilen ser ut som dass med 14" om vinteren, så 8,5x17 BBS RS skal jeg rulle på i vinter. Samme felger som jeg har brukt i vinter i påvente av en ytterkant til 19" mine...

 

Vet ikke hvordan det er på Vestlandet, men Troms er vel ikke akkurat kjent for gode veier og lett vinter. Så jeg kjører med orginal dim. på vinteren for best kjøre egenskap.

Heller stort på sommeren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på Vestlandet, men Troms er vel ikke akkurat kjent for gode veier og lett vinter. Så jeg kjører med orginal dim. på vinteren for best kjøre egenskap.

Heller stort på sommeren ;)

 

Forhåpentligvis så blir det 225/45/17 i vinter på mæ! Bare hyl ut hvis noen har 5X100 et35-38 17" :)

 

17" e vel helt ok å kjøre med her oppe : rolleyes Og du kjøre ikke så stort på sommern heller Vegard! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d va en kompis som sa at han hadde sedd reklame førr nå svinbellie 19"sommerdekk fra CIservice, noen som vet hva slags dekk dette er og pris?

Hadde jo vært greit å skodd om sommerhjulan før dem skal stues/selges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåpentligvis så blir det 225/45/17 i vinter på mæ! Bare hyl ut hvis noen har 5X100 et35-38 17" :)

 

17" e vel helt ok å kjøre med her oppe : rolleyes Og du kjøre ikke så stort på sommern heller Vegard! : haha :

 

Når du kjører på noen cm med sørpe så skjønner du hva jeg mener ;)

 

Hysj! Ikke si det til noen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du kjører på noen cm med sørpe så skjønner du hva jeg mener ;)

 

Hysj! Ikke si det til noen :P

 

 

ikke så negativ nå... Jeg skal ha 225.40.18 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt 265 dekk på vinter (på pajero), og det sitter faktisk som fan - og mye bedre enn 195! Litt ekkelt når du kommer i 5-10cm sørpe, men bare å bruke belte det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du kjører på noen cm med sørpe så skjønner du hva jeg mener ;)

 

Hysj! Ikke si det til noen :P

 

Æ e god å stå på ski, så det går bra! ;) Eneste forskjellen her e at æ har 4stk og dem skal styres via et ratt, men det går bra! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e god å stå på ski, så det går bra! ;) Eneste forskjellen her e at æ har 4stk og dem skal styres via et ratt, men det går bra! : haha :

 

Viss det ikke gjør det så kommer jeg med mine 15" og trekker deg opp :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg nettop nye vinter felger å dekk, helt nytt 16": rolleyes Var et h.... å kjøre på vaskebrett med 15" kan bare tenke meg hvordan d kommer til å bli nå da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET SNØR! (igjen)

 

Gleder meg skikkelig til det legger seg nå så jeg får kjørt spølt inn de nye piggdekka mine : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og SOM det snør! Ikke et og annet fnugg - lufta er helt hvit utfor vinduet her! Så det var endel som ikke hadde lagt om i morres i borettslaget mitt - var glatt opp bakken fra huset i dag. Så tenker de sliter litt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.