Anbefalte innlegg

http://www.itromso.no/nyheter/article198331.ece

 

"åå endelig quattroføre". Kjører heller pent jeg

 

oh, nesten det som skjedde meg.. var akkurat på tur bort fra pyramiden da politiet kom... flaks må man ha.. :P er heller på plasser uttaførr tromsø der politiet ikke er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DETTE ER EN FLAUSE. Satt mæ veldig godt fast, 6 personer og bil måtte trekke meg laus.. FRA FLAT MARK! var litt for mye snø, og der sto jeg flau som faen.. jeg som hadde tenkt at med quattro så var jeg sikker på å ikke sette meg fast, men det motsatte er bevisst..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fortsetter fortsatt å imponere meg hvordan enkelte quattrosjåfører tror at de ikke kan sette seg fast, ikke kan møte en bakke de ikke kommer opp, og enkelte tror til og med at de kan bremse på 5øringen for de har QUATTRO! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har stått godt fast med quattro jeg og, både a6'en og 80'en. Men saken er jo at man kan ha omså 16hjuls drift og fremdeles ikke komme av flekken når alle hjula henger fritt uten kontakt med bakken :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rune, du må da ta i betraktning at du har vel en av de laveste a4 i byn da... å som madts sier, det hjelper ikke ed quattro såfremmst hjulan ikke når bakken: rolleyes hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rune, du må da ta i betraktning at du har vel en av de laveste a4 i byn da... å som madts sier, det hjelper ikke ed quattro såfremmst hjulan ikke når bakken: rolleyes hehe

 

Jeg har da ikke lav A4, brodern sin e lav. min e faktisk original.. :P

Trur det har litt med dumskapen å gjøre at man sett seg fast, når man absolutt skal kjøre ut i snø som e lenger opp enn døra så.. :P fikk akkurat opp døra der jeg sto..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også satt bom fast med quattro, på flat mark, og 5-10cm snø på bakken :) Temmelig irriterende må jeg si, men hva skal man gjøre så lenge bilen hang på en iskant under bakdiffen.....

 

Jeg var vel også en av de som trodde at quattro var uovervinnelig når det kom til bratte bakker og masse snø, men jeg måtte ganske kjapt bite det i meg og innse at jeg tok grundig feil! Men morsomt var det likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.