Anbefalte innlegg

Godvær!!! Taua opp 2 biler igår og 1 i forgårs....

Arti Arti Arti........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaring med tauing sier du, da vet jeg hvem jeg ringer vist Black Lightning Jørgen er opptatt, eller i grøfta selv::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare ringe.... Trening gjør mester..... Eneste - er at det er den bilen som tauer som har ansvaret.... Beste tauinga var i forgårs... Stod et vogntog me nødblink på veien ved Bilextra.... Oppdaget da jeg passerte at det stod en peugot partner plantet i grøfta.... Hoppet ut og spurte om de trengte hjelp.. Ja vist jeg hadde et slepetau så skulle de taue opp bilen med vogntoget...... Men jeg tilbydde å slepe.. Har du 4x4 spurte sjåff av peugot. JEPP.. Sperra på og 1 gir... vips oppe på veien igjen.... Og i går tok jeg opp en vw Caravelle. Ingen problem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaring med tauing sier du, da vet jeg hvem jeg ringer vist Black Lightning Jørgen er opptatt, eller i grøfta selv::)

 

Kan være opptatt, men aldri i grøfta! Rygger bare opp igjen da vet du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikkje du sir det den dagen du heng på buken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikkje du sir det den dagen du heng på buken...

 

Får håpe d er lenge til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og lekte med en kamerat i går, i en Volvo 740 oppe med universitetet. Vi lå breiere og breiere etter hvert, skjønte det kom til å gå galt:P

Men galt gikk det ikke før en annen knaillis kom og skulle vise at han var råest, i ei Merce. Han snurra no som faen rundt, snittet en lyktestolpe og endte opp 20 cm fra et svært jævla tre. Skal også sies at det måtte en quattro til for å få opp bilen: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Roar, kjipt med folk som er livredd å kjøre på årets beste sesong. :D

Men, sånn er det. Må bare godta det. Men utrolig gøy og "drifte" forbi dem på to-felten ved flyplassen. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pigg i dekka er for skjøre folk som ikke kan kjøre bil. Så, sånn er det med den saken.

Bare så synd at jeg må kjøre piggdekk på drosja. Å f*** om jeg kommer meg opp de verste bakkan i byen, nei!

 

Dekka mine har visst skikket seg. Gripper som bare det nå. Va bare litt kjøring sidelengs som skulle til. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pigg i dekka er for skjøre folk som ikke kan kjøre bil. Så, sånn er det med den saken.

Bare så synd at jeg må kjøre piggdekk på drosja. Å f*** om jeg kommer meg opp de verste bakkan i byen, nei!

 

Dekka mine har visst skikket seg. Gripper som bare det nå. Va bare litt kjøring sidelengs som skulle til. :D

 

Mine også har skikket seg betraktelig. Er selvfølgelig dager hvor det er rimelig dårlig feste, men de er mye bedre enn da sesongen begynte. Sikkert fått slitt litt ned - og fått vekk litt asfalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no har æ fått hakkapelita 5 på bil. VEGARD få fiksa kløtsjen så tar vi en strongman konkurranse på en parkeringsplass... best av 3??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no har æ fått hakkapelita 5 på bil. VEGARD få fiksa kløtsjen så tar vi en strongman konkurranse på en parkeringsplass... best av 3??

 

Faen på tide :nana:

 

Enda 2 uker til clutchen kommer : mad :

 

Får vente til den kommer, så kan vi slite ut restene av clutchen min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha sterkt tau/vaier..... HEHE

 

Har et tau som tåle 4000kg.

 

For lite? Eller må vi ha sterkere? :P

 

Vaier er ikke aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se.... Smell det taue til 4000kg så trur æ vi slutte mens leken er god.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan-Henrik kjører jo uten Espen Hoff ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere og tidligere...

 

Sjekk ut HMS'en på de der da! Eller manglelen på det!

Roar - ring arbeidstilsynet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle sett når han brannmannen gikk på line tvers over like etterpå. Mens bila kjørte under. Va helt sinnsykt ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle sett når han brannmannen gikk på line tvers over like etterpå. Mens bila kjørte under. Va helt sinnsykt ;P

 

Tok du kje bilda da? E så typisk at arbeidstilsynet lar sånt her pågå (dem vet nok om at det går på halv tolv...) mens dem e på oss i byggebransjen heile tia. Det e jo bra at dem følge med oss, synes det e kjempemessig, men dem kan jo kikke litt på andre tullinga åsså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, er jo ikke mye snø ute nå om dagene, mest bare små isflak og bar asfalt. og jeg er strålende fornøyd:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vart på besök i Tromsö, men kunne likevel ha vart på östlandet. Mildt väder og bar asfalt. Förste gang som jeg er i Tromsö i desember måned uten att der er snö.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er borte... global oppvarming you know : faint :

 

Vi hadde jo masse snø i oktober (tror jeg det var), men nå har vi hatt regn og mildvær i mange uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mørkt og trist ute for tida, men herlig føre for piggfritt! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.