Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Får bare kjeft når jeg setter meg fast:) Men jeg vet seriøst ikke ennå. Har lyst og har jeg mulighet så stiller jeg. Ikke bare pga kjøringen men er jo morro og sitte sammen med resten av dere på kveldene etter kjøring også. Men er en del ting jeg må ha i orden før jeg eventuelt tar turen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak :)

En annen ting som vil hjelpe er å brøyte banen dobbelt så brei slik at det er litt å gå på for oss som ikke alltid klarer å kjøre med mm-presisjon :o

 

Dette er notert og skal bringes videre til banemanskapet.

 

Knut-Erik er hjertelig velkommen til å kjøre masse. Regner med at han ikke kommer med vintersliks denne gangen og da går det mye bedre. BTW dette var ikke myntet til deg K-E ang avkjøring. Det var mange andre også. Vi alle lærer noe hver gang. De som kjører og de som jobber med treffet. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

I fjor kjørte tauebilen flest runder på banen noe som skapte kø både på banen og utenfor. Hvis noen personer hele tiden driver å kjører av slik at de må ha hjelp vil disse personene få en karantene for å kjøle seg ned litt før de slipper utpå igjen.

 

 

Fint om banemannskapet i år ikke "stikker av" på søndagen mens det fortsatt er kjøring, da får heller kjøringen avsluttes tidligere. Jeg var blandt de aller siste som forlot funesdalen i fjor, etter å ha brukt store deler av søndag ettermiddag sammen med en god del andre på å få ut folk som hadde kjørt seg fast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også det er en fordel at banen er bredere med tanke på at folk kjører ut og setter seg fast. Har ikke vært der selv, men har sett film fra både Sigdal og Funäsdalen, og banen virket myye bredere i Sigdal. Sikkert lettere å kjøre forbi for kara med heftigere motor og ispigg også, og det er det vel ingen som kommer til å klage på.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om banemannskapet i år ikke "stikker av" på søndagen mens det fortsatt er kjøring, da får heller kjøringen avsluttes tidligere. Jeg var blandt de aller siste som forlot funesdalen i fjor, etter å ha brukt store deler av søndag ettermiddag sammen med en god del andre på å få ut folk som hadde kjørt seg fast.

 

Derfor har vi også kjøring på fredag så vi kan avslutte tidligere på søndag slik at banemanskapet kan komme seg hjemmover i rimelig tid uten å måtte "stikke av" :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også det er en fordel at banen er bredere med tanke på at folk kjører ut og setter seg fast. Har ikke vært der selv, men har sett film fra både Sigdal og Funäsdalen, og banen virket myye bredere i Sigdal. Sikkert lettere å kjøre forbi for kara med heftigere motor og ispigg også, og det er det vel ingen som kommer til å klage på.. ;)

 

Jeg klarte meg fint jeg på den "smale banen" men litt av probleme tror jeg er at det er så lave brøytekanter at hvis du skulle dra av banen er det ikke så farlig så man satser kanskje litt over evne.

Ja regner med at banen blir litt bredere i år men banen i fjor var laget teknisk vanskelig med hensikt noe vi ser ikke bør gjøres i år.

Banen kommer trolig til å bli lengere, bredere og ikke så teknisk men litt utfordringer må man ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt til info i første tråd ang førermøte (tidspunkt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer men om den blir med s bil er jeg ikke sikker på enda.. men, 4 hjulstrekk blir det ihvertfall... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her blir artig!! Sladde masse :D Bred bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

I denne tråden står det at treffet avholdes i uke 5.

Mens på hovedsidene står det 2-4 januar 2007.

Korrekt skal vel være februar?

 

Ser ut som jeg må endre datoen jeg har booket for isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil invitere den svenske Audiklubben med på treffet vårt samt noen non-vag som hjelper til med å få gjennomført treffet.

Vi som jobber med treffet kommer til å "snike" i køen om kjører selv eller sitter på med andre

 

No står det der! Så ikke gidd å lag enda en tråd til om dette, etter treffet ang. sniking å non VAG!

 

All ære til dem som gidder å lage til dette for oss.. :glad:

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremen!!

Har gledet meg siden jeg reiste hjem fra sist gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hotel rom bestilt!!

Dette blir gøy!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gud i himmelen :P dette blir konge, IGJEN...

 

 

KONGE... Kommer garantert.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No står det der! Så ikke gidd å lag enda en tråd til om dette, etter treffet ang. sniking å non VAG!

 

All ære til dem som gidder å lage til dette for oss.. :glad:

 

 

 

Mvh

 

JA, LES HER. Skal ikke ha noe sutring etter dette treffet...bra at dere stiller opp og lager treff for oss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No står det der! Så ikke gidd å lag enda en tråd til om dette, etter treffet ang. sniking å non VAG!

 

All ære til dem som gidder å lage til dette for oss.. :glad:

 

 

 

Mvh

Ja ble jo sikkert to-tre tråder om dette ifjor : rolleyes Skal selv være med for å arrangere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var påmelingen og 2 stk tresengsrom bestillt!

Dette blir nok en høydare : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

I denne tråden står det at treffet avholdes i uke 5.

Mens på hovedsidene står det 2-4 januar 2007.

Korrekt skal vel være februar?

 

Ser ut som jeg må endre datoen jeg har booket for isåfall.

 

Da er linken på Hovedsidene endret til 2-4 februar 2007

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var rom og alt fikset :P Gleder meg til mitt første vintertreff!! :glad:

 

Min Co-pilot for dette treffet er Kjetil Bjørntvedt : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de som har Skoda eller Seat også velkommne på dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LArs K har ordna rom og jeg er påmeldt. Må bare få handla meg noe å kjøre i filler nå så blir det bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LArs K har ordna rom og jeg er påmeldt. Må bare få handla meg noe å kjøre i filler nå så blir det bra :)

 

 

Så bra! :D da blirre dalaslædding.

 

Du kjørte forresten ikke noe i filler i fjor, fant feilen her om dagen, fant en most M8 skive kverna ned i ett svinghjul, det som har låst alt, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det booket rom på Hotell Fünesdalen....

Ikke meldt meg på kjøringa enda,da jeg fortsatt er på leting etter ny bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.