#126 Skrevet Desember 15, 2006 Ingen RS2 `er ??? Jo jeg tror en av de svenske bilene er en RS2 men ingen Norske nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Desember 15, 2006 6 S2`er Hvem er "vi" folkens? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Desember 15, 2006 Det er bare å melde seg på på hovedsidene slik at vi vet hvormange som kommer. Er greit å vite hvor lang banen skal bli så det ikke blir så mye kø og venting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Desember 15, 2006 S8 på isbane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Desember 16, 2006 Dårlig med folkevogn da.... Driver og vurderer å ta turen(lørdag) med golfen, kunne ha vært arti det... Fått prøvd'n litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Desember 16, 2006 Instruktører og mer kjøring Minner også om at vi har med 2 instruktører på vintertreffet i år, dette er første året vi gjør noe slikt. Lars Svelander og Roger Sandberg vil være med for å være med i de bilene som ønsker det. Begge med mye erfaring i fra motorsport både av og på isen. Mange kjenner nok disse fra sommertreffene. I samarbeid med Lars Svelander vil vi også prøve å få brøytet en "ekstra bane" i år. Dette vil være en 8-tallsbane hvor man virkelig kan øve seg på firehjulsdrifting. Her vil også instruktørene være behjelpelige. Dette med ekstra baner vil vi bekrefte nærmere treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Desember 16, 2006 KONGE : rock : Gleder meg noe helt vanvittig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Desember 16, 2006 Hvordan ser det ut i forhold til vær og føre? Selv om det er et kaldt område har jo ikke akkurat vinteren hittil vært særlig "imponerende".. Ser posten lenger oppe, men noen forandring i løpet av de siste to ukene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Desember 16, 2006 i følge http://www.funasdalsfjell.se I funäsdalen FINNS 53 CM NATURSNÖ OCH FIN SKIDÅKNING ! 60 NEDFARTER ÖPPET FRED - SÖND, SAMT 100 KM PREPARERADE SPÅR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Desember 16, 2006 Instruktører og mer kjøring Minner også om at vi har med 2 instruktører på vintertreffet i år, dette er første året vi gjør noe slikt. Lars Svelander og Roger Sandberg vil være med for å være med i de bilene som ønsker det. Begge med mye erfaring i fra motorsport både av og på isen. Mange kjenner nok disse fra sommertreffene. I samarbeid med Lars Svelander vil vi også prøve å få brøytet en "ekstra bane" i år. Dette vil være en 8-tallsbane hvor man virkelig kan øve seg på firehjulsdrifting. Her vil også instruktørene være behjelpelige. Dette med ekstra baner vil vi bekrefte nærmere treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Desember 16, 2006 i følge http://www.funasdalsfjell.se I funäsdalen FINNS 53 CM NATURSNÖ OCH FIN SKIDÅKNING ! 60 NEDFARTER ÖPPET FRED - SÖND, SAMT 100 KM PREPARERADE SPÅR http://www.funasdalsfjall.se/ Lördag förmiddag Växlande molnighet och en del snöbyar. Västlig vind 2 m/s. Från -5° till -4°. Lördag eftermiddag Mulet och möjligen snöbyar. Västlig vind 2 m/s. Från -5° till -4°. Lördag kväll Molnigt och till en början möjligen snöbyar. Nordvästlig vind 3 m/s. Runt -5°. Söndag morgon Molnigt men uppehåll. Nordvästlig vind 3 m/s. Från -7° till -5°. Söndag Växlande molnighet och troligen snöbyar. Västlig vind 2 m/s. Från -9° till -4°. Måndag Växlande molnighet och troligen snöbyar. Sydvästlig vind 2 m/s. Från -7° till -3°. Tisdag Mulet och troligen snöbyar. Sydvästlig vind 2 m/s. Från -9° till 3°. Onsdag Mulet och troligen snöblandat regn. Västlig vind 4 m/s. Från -1° till 3°. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Desember 20, 2006 Satt og så på klubbvideoen for 2005 (Begynnelsen av DVDen, vintertreffet på sigdal) Er det februar snart. Gleder meg som en stor unge til kjøring på is : rock : Er godt over 30cm is der oppe nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Desember 21, 2006 Halooooo. Er vi opptatt med andre ting enn å tenke på vintertreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Desember 21, 2006 Halooooo. Er vi opptatt med andre ting enn å tenke på vintertreffet? Det skulle tatt seg ut Jeg er ihvertfall veldig klar for både snøscooter og bilkjøring!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Desember 21, 2006 Orker ikke tenke på det før jeg vet om jeg har dekk eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Desember 21, 2006 Dropp julegavene og kjøp hjulegaver istedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Desember 21, 2006 Halooooo. Er vi opptatt med andre ting enn å tenke på vintertreffet? Neeii. Jeg er bortimot steinklar Har brukt alt jeg eiger på bilen i det siste, så dette må jo da bli bedre en sist gang:) (Sjøl om det var utrulig artig sist også ) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Desember 21, 2006 joda, blir sikkert gøy det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Desember 22, 2006 er man nødt til å melde seg på på forhånd for å kjøre på bana? isåfall når er fristen for påmelding? Har ikke skaffa meg bil enda, men hvis jeg får det vil jeg gjerne ta en dagstur og kjøre noen runder:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Desember 22, 2006 er man nødt til å melde seg på på forhånd for å kjøre på bana? isåfall når er fristen for påmelding? Har ikke skaffa meg bil enda, men hvis jeg får det vil jeg gjerne ta en dagstur og kjøre noen runder:o Du er IKKE nødt til å melde deg på forhånd. Påmeldinga på hovudsida er ikke bindende. Men den viser hvor mange biler som er påmeldt slik at den som lager bana skal vite sann ca hvor mange biler å hvordan dem skal lage bana. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Desember 25, 2006 Da har jeg booka hotell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Desember 27, 2006 Den milda vinterns väder och regn har ställt till bekymmer i stora delar av fjällen. Även i funäsdalen känner vi av detta, men det är bra förhållanden och det finns fortfarande upp mot 50 cm snö i Ramundberget och ca. 35 cm i Tänndalen. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Desember 29, 2006 Håper kulden siger på slik at isen bygger seg opp nok til vi kan spinne "vettet" av oss:) Gleder meg som en unge!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Januar 1, 2007 Hvordan blir det med førermøte på Lørdag? Det kommer nok en trønder eller to på dagstur da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Januar 1, 2007 Hvordan blir det med førermøte på Lørdag? Det kommer nok en trønder eller to på dagstur da.. Vi skal nok ha ett førermøte på på lørdag også men er ikke helt sikker på hvordan vi skal gjennomføre det ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...