Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Da er det ikke lenge igjen jenter og gutter.

Her ser dere ett webkamerabilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whoho! Detta blir råbra! Regner med dagstur på lørdagen. Clutsjen blir byttet nå iløpet av januar for og være klar til funasdalen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell ikke bare jeg som kommer uten å kjøre på bane?? Hvordan er tallene over folk som kommer totalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vert kjekt med felles avreise fra oslo da.. hvordan er det med isforhåldene der oppe da? noen som vet? har jo ikke vert så kaldt i det siste at det gjør noe. blir litt nervøs jeg nå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vert kjekt med felles avreise fra oslo da.. hvordan er det med isforhåldene der oppe da? noen som vet? har jo ikke vert så kaldt i det siste at det gjør noe. blir litt nervøs jeg nå??

Skal høre med Vidar hvordan forholdene er men har vært mye kaldere der enn her. Blir nok kjøring skal du se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ismessig ligger vi bedre ann i år enn i fjor. Funäsdalen er et "sikkert" vintersportsted så blir nok ikke noe problemer for oss å gjennomføre vintertreffet.

Antall påmeldte: 58 (biler) + noen svensker (usikre på hvor mange de blir men vi ligger mellom 60 og 70 biler totalt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvordan mulighetene for overnattning er nå, eventuellt hvor man bør henvende seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått meldt meg på! Gleder meg...

Håper på bra føre/vær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten gladmelding

Vi som arrangerer vil gjerne få lov å gi en liten "gullerot" til alle som skal kjøre på banen. Derfor inkluderer vi en liten gavepakke i prisen til alle som skal kjøre på banen.

Betaler du for banekjøring i Funäsdalen vil dette også nå inkludere 1 stk. refleksvest med klubb-logo og 1 stk. sort is-skrape med klubb-logo. Dette blir delt ut på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert mange som ikke vet veien så kopierer derfor inn veibeskrivelsen som Vidar Gustavsen la ut før treffet i fjor. Kjørte denne veien selv og hadde masse morro på veien din:

Veibeskrivelse Oslo-Funäsdalen.

Fra Oslo: 43 mil.

Kjør til Elverum. Kjør mot Trysil.

Kjør til Nybergsund. Ta til høyre over broen – kjør mot Østby.

Følg veien rett frem i flere mil. (Ikke kjør mot Sälen).

----passerer grensen til Sverige----

Kjør til Fulunäs (der står en stor soldat-statue). Ta til venstre mot Idre/Särna/Tännes.

Kjør til Särna. I Särna; ta til venstre mot Idre. (I Särna er siste bensinstasjon og toalett, stenger kl 2000).

Følg veien ca 20 km, ta så til høyre mot Tännes. (85 km igjen til Tännes).

----Se opp for reinsdyr resten av kjøreturen, se etter tråkk i veikanten----.

Følg fjellveien. Dårlig mobildekning. Etter 43,8 km, ta til venstre mot Tännes. (41 km igjen til Tännes). Følg veien og dere ender i Tännes.

I Tännes følger dere skilt til høyre mot Funäsdalen (18 km igjen). Etter 2 km, ta til venstre mot Funäsdalen.

Kjør inn til ”byen”.

Hotel Funäsdalen er rødt og hvitt, og ligger på venstre side med en gang dere kommer inn til ”byen”.

Eriksgården Hotel ligger på høyre side, 500 meter bortenfor Hotel Funäsdalen. (opp bakken bak Consum-butikken). Det er skiltet dit.

God tur, kjør pent!

Og da er jeg og sleden min klare for Vintertreff!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen er det fint at det skal være med folk med store A8`er. Som kommer til å få en biltralle hekta bak seg uten at han er klar over det: rock :

Eller hva tror du om det Per Arne?

Går vel ikke an å stole på at det ikke blir taking i år?

Eller kanskje det blir jeg som må ta A8`en på tralle bak type85`n hjem igjen i år??: haha : : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke har bil som passer ute på isen, men det kan hende jeg kjører meg en tur for å se på dere andre ;)

Edit: hvis jeg finner ut at jeg vil utpå banen å leke litt, kan jeg da melde meg på der eller må jeg ha meldt meg på først?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer og ta en dagstur dit kanskje.. kan jeg bare møte opp og melde meg på ? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke har bil som passer ute på isen, men det kan hende jeg kjører meg en tur for å se på dere andre ;)

Hvilken bil har du som ikke passer på is? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det jammen ut som om det ikke blir noe treff på meg.: gråter :

Jeg skal begynne i ny jobb, og slutter i den gamle 1.2., og det skal være årsfest i den gamle jobben samme helg. I og med at dette blir avslutningsfesten min i gamlejobben, så blir dette prioritert denne gangen.:o

Jeg har bestilt enkeltrom på Eriksgården, så hvis noen skulle ha interesse av å overta dette, er det bare å sende en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen er det fint at det skal være med folk med store A8`er. Som kommer til å få en biltralle hekta bak seg uten at han er klar over det: rock :

Eller hva tror du om det Per Arne?

Går vel ikke an å stole på at det ikke blir taking i år?

Eller kanskje det blir jeg som må ta A8`en på tralle bak type85`n hjem igjen i år??: haha : : haha :

Kjøre med tralle bak mener du???? nehhhhh vanskelig å ha det morro fra trysil og oppover med tralle bak (Og dessuten kan jeg skylde på at jeg ikke har lov til å kjøre med denslags :) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg finner ut at jeg vil utpå banen å leke litt, kan jeg da melde meg på der eller må jeg ha meldt meg på først?

Det er bare å finne en person med gul vest så kan du melde deg på. Mulig du må vente på neste førermøte med det ordner seg. Du kan jo også melde deg på opplæring hos Roger eller Lars (de vi har på sommertreffene våre)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man er så uheldig å bulke/kræsje/vrake bilen utpå der, gjelder forsikringa da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man er så uheldig å bulke/kræsje/vrake bilen utpå der, gjelder forsikringa da?

Nei, forsikringen gjelder nok desverre ikke!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil har du som ikke passer på is? :)

En gnager av en dieselgolf som er en smule lav :) Piggfri har den også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gnager av en dieselgolf som er en smule lav :) Piggfri har den også :P

Piggfritt er ikke noe problem, bedre feste enn du tror når isen er oppkjørt med ispigg, og er ikke bilen lavere enn at du kan kjøre oppover kan du også kjøre på isen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Piggfritt er ikke noe problem, bedre feste enn du tror når isen er oppkjørt med ispigg,

Sorry ass men kjøss meg midt i ræva. Da satt ikke du på med meg på banen i fjord.: bh : Greit det er ikke noe problem å kjøre med pigg fritt men å si du har bedere feste enn du tror er å ta litt hardt i. For jeg hadde ikke feste for 5 øre i fjord.: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry ass men kjøss meg midt i ræva. Da satt ikke du på med meg på banen i fjor.: bh : Greit det er ikke noe problem å kjøre med pigg fritt men å si du har bedere feste enn du tror er å ta litt hardt i. For jeg hadde ikke feste for 5 øre i fjor.: gråter :

Har også litt å si hvor nye dekkene du kjører på er. Dine var vel litt mer enn gjennomsnittet sltt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.