Anbefalte innlegg

Er det noen som leier ut garasje/verksted, eller har klubben fast plass å skru bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi jobber med saken, men har ikke funnet plass enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Nordlys for å høre angående sitate som ble sendt til kort sagt, fikk som svar at slikt havner ikke på trykk på kort sagt sidene lengere og må leveres som annonse evt under "ønskes leid".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at polarservice er flyttet, De er flyttet til det lokale vi først så på. Det på tomasjorda. Polarservice hadde jo et lite å romslig lokale på nord øya. Må jo være mulig å høre om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo næringsområde borte på skattøra, regner med leia er deretter også.. svindyr? Ingen som har kontakt med noen der i høgget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope, men lokalet der polarservice var, var ikke så alt for stort. men stor garasje port. Kontor, møterom/spiserom og wc;p. Det har jo alt. Er kanskje noe for ledelsen å se på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det hadde vært et fint lite "kryp inn", men er det ikke bare plass til type 1 bil der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aller helst skulle vi vel hatt plass til 2, kanskje 3 biler. Men må se oss fornøyde vist vi får leid et billig lokale og skru på, samt en møteplass for folket:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et hull i veggen på Tromsøya koster fort 200.000kr i året!

Trur vi skal se 15 min utfor byen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan blir det gjort med betaling av en slik plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan blir det gjort med betaling av en slik plass?

 

Den problem stillingen vil vi se på når verkstedplass er funnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det va jo en god ide som vegard kom med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Er ikke sikkert det er så dyrt der polarservice var. Men er jo mulig de er flyttet pga at Tmc trengte plassen under. Men er jo verd å høre. Ellers så vet jeg det står ledig i kaldfjorn. Men polarservice hadde vært bra. du får plass til allefall 2 biler der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med en enteprenør i dag som vet om flere større lokaler som skal rives i løpet av et års tid, de sliter kanskje med å få inn leietakere.

Skal ta det opp i styret.

 

Viktig at ikke alle springer rundt å representerer klubben på et slikt niå. Er det et konkret lokale/forslag er det fint om dere tar det opp med en av oss i styret først.

Men henge opp lapp på FK etc er ingen dum ide..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaldfjoren bør være billig. Eneste jeg er skeptisk til der, er at jeg har hørt mye om tyveri og lignende der ute. Mye bilstereo som blir stjelt osv der ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører også det. Men jeg det står tomt. Men regner med at det kommer en raport i fra audun. han var å så på polarservice. Og Roar, jeg kommer bare med forslag. Vil ikke gå ut å se selv, uten å gå igjen om styret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste probleme e at æ e avhengig av å ha med mæ noen for å kunne komme mæ over den grava pga den ikke e senkabil-snill.. Bare sånn til opplysning til folk som ikke har lyst å bli henganes fast over der : rolleyes

 

EDIT: På Esso i Tromsdalen altså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste probleme e at æ e avhengig av å ha med mæ noen for å kunne komme mæ over den grava pga den ikke e senkabil-snill.. Bare sånn til opplysning til folk som ikke har lyst å bli henganes fast over der : rolleyes

 

EDIT: På Esso i Tromsdalen altså

Bare glem det der Jørgen. Det var på kusehåret at jeg fikk mi over der. Med 18"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare glem det der Jørgen. Det var på kusehåret at jeg fikk mi over der. Med 18"!

 

Ja, men det går hvis man bygge opp med et par 48x98 som man kjøre på, men e fullt klar over at det e veldig skummelt å skulle kjøre over der, åsså med originalhøy bil! Glemte å skrive det i første posten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi der borte i dag, så ut som at det var noe som hete bil pleie som er flyttet inn der. Vet om et verksted som skal selges for 120k;p med bokk, hjulbalanserings maskin, dekk omlegingsmaskin. ++ ;p så bare hiv dokker igang å få sponsor penger ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inga problem med lave bila... Bare vinsje dem inn på understelle..... Så kan æ taue dem ut igjen.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inga problem med lave bila... Bare vinsje dem inn på understelle..... Så kan æ taue dem ut igjen.......

 

: haha : Ja det e jo HELT KLART en god idè! Problemet e løst gutta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

120.000!? Del det på 12 mnd, og så på 10 personer = 1000 kroner/mnd i et år, og vårt?

 

Bør absolutt vurderes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.