Anbefalte innlegg

Audun, har du ringt ang. de lokalene under kræmer?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er interesert i å være me;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som leier garasje under Kræmer, der Golfen min sto lagret ett år...

Han har fått beskjed om at han må ut innen 1.april da de skal bygge om der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats jeg er med å leie oppe i fjellet :) Har mulig et golf 2 syncro prosjekt på gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du mener det fjellet vi leier i, så regner jeg ikke med at det blir noe ledig der med det første

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Truls:

Har du kjøpt Golf 2 eller? Fan mæ arti bila de dær. Det e 1.8 90 Hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Truls:

Har du kjøpt Golf 2 eller? Fan mæ arti bila de dær. Det e 1.8 90 Hk?

 

For usaklige innlegg som dettan har vi en egen tråd (eller evt. MSN). Liten vits å fylle tråden som skal omhandle Troms lokallag og et verksted/garasje til de! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det skyldes min mentale tilstand eller noe annet, men jeg har ikke sett denne tråden før!

 

Jeg er også veldig interessert i å være med å leie et lokale der jeg kan puske litt med gammelkjelken min.

Har hatt planer om å ha den som prosjektbil, men det har ikke blitt noe siden jeg ikke har hatt noen plass å ha den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For usaklige innlegg som dettan har vi en egen tråd (eller evt. MSN). Liten vits å fylle tråden som skal omhandle Troms lokallag og et verksted/garasje til de! : rolleyes

 

Du får snakke tel han mats..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.