Anbefalte innlegg

Regner med flere av oss er villig til å stille opp til dugnad i lokalet hvis det trengs..

 

 

Jeg tar selvfølgelig i et tak eller tre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med alle er med på dugnad, vi for vente å se hva som skjer angående alt før Olav har pratet med karen igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten få en oversikt først, over hvor mange som blir å benytte seg av tilbudet aktivt, og hvor mange som kan tenke seg å ha bilen inne en gang i blant (en gang annenhver mnd type).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten få en oversikt først, over hvor mange som blir å benytte seg av tilbudet aktivt, og hvor mange som kan tenke seg å ha bilen inne en gang i blant (en gang annenhver mnd type).

 

 

Men det vet jo ingen før du har skaffet tilbudet fra han.

 

Der vi vet pris, hvor lenge og mange vi for være der osv osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka litt med han nå. Med tanke på skade/forbruk uten å betale for det, så han (før øyeblikket) at vi helst ikke var mer enn to stykk der. Litt usikker om han mente per gang, eller totalt sett. Han var uansett interessert i å treffe litt flere av oss. Vet at han skal skru mer på bilen min i morra (bytte bærearma åsså (penga penga)), så han skulle ringe meg om han trengte hjelp. Kanskje andre har lyst å stikke innom da?

 

Men det vet jo ingen før du har skaffet tilbudet fra han.

 

Der vi vet pris, hvor lenge og mange vi for være der osv osv

 

Greit å ha litt ca å fare med når man skal høre tilbud. Ikke sagt at det vi kommer med, er definitivt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje andre har lyst å stikke innom da?

Si ifra til meg. Stikker gjerne innom før 16..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg også.. Kan hele dagen. Jeg bytta bærearmer mm. i sommer selv så jeg har litt erfaring..

Edit: Glemte familiemiddag fra kl. 5 og ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det blir mye jobb på oss, men mer for å snakke med han, og presantere oss. Tror det blir lettere å komme inn i varmen om han får et godt inntrykk av oss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått gjennom tråden, og skrevet ned navn på de som virker lystne på å være med på garasje.

 

Til nå er vi hele 12 stykker, dvs:

 

Audun Stokkan

Bård Haugerud

Jan Henrik Nygård

Jørgen Gerhardsen

Jørgen Hagerup

Martin Gerhardsen

Mats Remi Nordheim

Olav Nordgård

Roar Øien

Stian Dørum

Truls Olsen

Vegard Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lista så grei ut den, men vi mangler nok noen navn. Nevne, Polo Cato? Tror nok han også er med på listen, men har null nett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er ikke med på en del penger i mnd. Men vist det er snakk i den ordningen det diskuteres i nå er han med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... halve byen er vel med når noe er gratis : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... halve byen er vel med når noe er gratis : eek :

 

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er helt komfortabel med en slik løsning som nå diskuteres.. ser for meg at det ender i kaos og uenighet pga. at alle skal gjøre noe hele tiden og det egentlig aldri går an å få holdt på med noe!

Men det er bare en tanke jeg har, trenger jo ikke å bli slik!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er helt komfortabel med en slik løsning som nå diskuteres.. ser for meg at det ender i kaos og uenighet pga. at alle skal gjøre noe hele tiden og det egentlig aldri går an å få holdt på med noe!

Men det er bare en tanke jeg har, trenger jo ikke å bli slik!

 

 

Trur egentli at det beste vil være å ta døgnleie for de som ønsker å benytte seg av et slikt tilbud, sette opp en liste som man kan skrive seg opp på for å bruke en plass i verkstedet.. dette er kun et forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte forslaget til Stian jeg:) man "leier" den i et døgn. Og betaler for det=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja... halve byen er vel med når noe er gratis : eek :

Det er ikke interessant å slippe inn halve byen for å si det slik. Jeg har ikke vært mest aktiv i denne diskusjonen, men jeg har hørt et forslag der de mest aktive i klubben hadde tilgang på egen hånd. Ellers ville 1-2-3 "andre" ha mulighet til å være der om gangen, da ilag med noen fra styret el. no sont.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke et tilbud for hele byen dette, da Mounir var noe skeptisk når tallet 15 ble nevnt. Han drar på ferie til helga, og kommer tilbake i romjula. Litt dårlig timing, ettersom jeg sannsynligvis drar til Alta rett over nyåret, men skal prøve å introdusere noen av de andre i "styret" for han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun har du hørt noe mer om apo lokalet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en vanskelig opplegg, desverre... uansett hvor gode venner man er så blir det kriging osv når noe forsvinner !! vi er 4 stk, snart 3 som har VWærkste, et lokale som vi leier å skrur å møtes på ! koster ca 1000 spenn pr mann men er ikke akkurat så sinnsykt mange lokaler over 60 kvm å oppdrive. vi har nettopp funnet nytt å det er bare 80kvm og der var vi heldige ! vi har nå rett oppfor pyramiden, men når man ikke får lang kontrakt så blir man heller ikke motivert til å investere i bygget, ting som løftebukk osv blir nedprioritert da... men stå på, en plass å møtes hadde vært kult :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å hørte på apo i dag, det var utleid. De tok 13.000 for garasje og møte lokaler. Men vi kunne fått leid uten møterom og da hadde det vært plass til en plass mellom 5-7 biler. Skal følge opp saken å se hvor lenge de som leier skal leie fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, do that ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka med de der skuran/garasjeaktige byggan under Sandesund-brua? Brukes dem til nokka fet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å snakket med de på apo bygget, de skulle nok være der ei stund, Var jo butikk der nå. Men de nevnte noe om garasjer ved pizza expressen. Gammle Mazda? Evt høre med am car gutta som har garasjer i samme lokal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.