Anbefalte innlegg

Vet om et verksted som skal selges for 120k;p med bokk, hjulbalanserings maskin, dekk omlegingsmaskin. ++ ;p så bare hiv dokker igang å få sponsor penger ;P

 

Det virka SINNSYKT billig!

 

Hvor ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har og muligens ei åpning her på Gimle, rett ved Tromsprodukt. Dobbel garasje med to porter. Brukes som verksted idag, med kontor og garderobe/toalett i bakkant. 7000 per mnd. Minuset er at eier visstnok ikke legger ei krone i bygget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen skisse ut ideer på hvordan man skal betale noe slikt?

For min del ser jeg for meg at jeg kunne betalt f.eks. 100kr pr kveld jeg hadde bilen inne. Blir ikke mange hundre pr mnd fra meg mao. Er vi nok folk til å dekke 7k (+strøm etc) eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vi må satse på å ha dette som et klubblokale, der en del av oss står som ansvarlige, så få de resterende betale en dagsleie, som kan ligge som en økonomisk reserve. Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må også regne på utgifter til strøm som jo kan bli nokså mye hvis vi skal varme opp innimellom og evt. hvis bygget er dårlig isolert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der har vi jo dæ te Mats Remi! Du kunne jo noen triks!? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe som heter Auto service i tromsdalen. Han som eide det ble dratt inn for knark. Så alt selges for 120k har jeg hørt. Er ikke sikkert. Er det Paulsen bil Olav?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LAN Paulsen ja. Han som eier garasjen holder visstnok til i Narvik, mens han som er det tenker å flytte bort mot Kræmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. hvis det der i tromsdalen skal selges for 120k så er det nesten så jeg vurderer å kjøpe det privat!? hørtes merkelig ut.. finn ut mer! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Bare en på jobb som sa det. Tror det er det som ligger like ovenfor nova sentret. Mats du bor jo i nærheten dra å se om det står no telefon nr. der;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det svære bygget på øversiden av Nova / pyramiden skal rives.

 

120k betjener man lett.. Umulig å tape penger på slikt uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dukka det opp ei ny løsning, som kanskje vil vise seg å være den beste? Snakka meir med han som har LAN Paulsen Bilverksted, ettersom han lurte litt på ka vi skulle med så stor garasje/verksted. Sa som så va at vi va på utkikk etter et "hobbylokale" der vi kunne skru litt på kveldstid og i helgen.

 

Så kommer han med at vi (muligens) godt kunne holde på utenom arbeidstid i de nye lokalan hannes (fløtte på nyåre), mot en symbolsk sum. Her får vil tilgang til alt verkstedutstyr osv.

 

Har fådd et ganske greit forhold til karn, ettersom eg hadde Bromle inne hos han i over en måned. Biln e inne til litt service no, og skal snakke meir med han om korsn han kunne tenke seg det her og sånn.

 

Snakka litt med Audun om detta, og det vi va enig om, ettersom vi får tilgang til ganske store verdia, e at vi må ha et system for ansvarlige som skal være tilstede når vi e der. I tillegg bør vi kanskje ha ei bok der vi føre opp kem og når den enkelte har vært der.

 

Høres detta interessant ut, kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Hørtes både genialt, komplisert å merkelig ut.. hehe! Tror ikke den her karen vet ka han begir seg ut på men, men.. blir sikkert mye bedre en mange andre forslag eller ingenting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo midt i blinken ut spør du mæ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt!!

Mistenker at det blir å være noen der hver kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes jo genialt ut! Men dette betinger jo at vi må være jævlig "streng" med oss selv når vi er der. Tenker da på rydde etter oss, verktøy o.l. Han bør jo egentlig ikke merke at vi har vært der. Hvis ikke så tror jeg ikke vi får låne sjappa så lenge...

 

Men det beste forslaget så langt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dukka det opp ei ny løsning, som kanskje vil vise seg å være den beste? Snakka meir med han som har LAN Paulsen Bilverksted, ettersom han lurte litt på ka vi skulle med så stor garasje/verksted. Sa som så va at vi va på utkikk etter et "hobbylokale" der vi kunne skru litt på kveldstid og i helgen.

 

Så kommer han med at vi (muligens) godt kunne holde på utenom arbeidstid i de nye lokalan hannes (fløtte på nyåre), mot en symbolsk sum. Her får vil tilgang til alt verkstedutstyr osv.

 

Har fådd et ganske greit forhold til karn, ettersom eg hadde Bromle inne hos han i over en måned. Biln e inne til litt service no, og skal snakke meir med han om korsn han kunne tenke seg det her og sånn.

 

Snakka litt med Audun om detta, og det vi va enig om, ettersom vi får tilgang til ganske store verdia, e at vi må ha et system for ansvarlige som skal være tilstede når vi e der. I tillegg bør vi kanskje ha ei bok der vi føre opp kem og når den enkelte har vært der.

 

Høres detta interessant ut, kanskje?

: eek : tror øya detter ut : eek : Spørs no ka en symbolsk sum er da... Men, hørtes jo ut som en grei kar det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 kroner til femtilapp ble nevnt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes jo bra ut. Men probleme er jo at hvordan man skal gjøre det? med nøkkel osv. Men en bok der man skreiv hvem som hadde vært der. Og det bygge som skal selges er auto service. Telefon nr. 99404444.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det blir nok bililigere med lan paulsen..Men går det ant å møte der også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle være garasjeplass til fire biler totalt, så skal han vel ha kontor og. Vet ikke så mye om plassen enda, desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med flere av oss er villig til å stille opp til dugnad i lokalet hvis det trengs..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.