#76 Skrevet April 2, 2007 Det er jo gamle tcm eller hva de no het. Solgte scooter mopeder osv.. Vet ikke hvem som er ut leier. Men am car gutta har jo hele nedersiden av bygget. Mulig pizza exspress bruker dette til lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 4, 2007 er det ikke daniels bilpleie som har der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet April 10, 2007 er ikke han på andre siden? har ikke han bakom taxien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet April 10, 2007 nei det var i allefall daniels bilpleie som var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 6, 2007 Hmm.. Ser det gamle lokalet til lan paulsen står tomt. Noen som noe der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 6, 2007 Har sett at det står tomt jeg og, men det var vel snakk om tidligere at det blei for dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 9, 2007 Noen som vet hva de skulle ha i pris? kjørte forbi der i dag, da dreiv de å pusset opp der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 17, 2007 da blir det ledig oppe i fjellet, litt mindre enn vi har det på værkste og prisen blir sikkert 3000-3800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 17, 2007 da blir det ledig oppe i fjellet, litt mindre enn vi har det på værkste og prisen blir sikkert 3000-3800,- Er det for hele året eller pr mnd??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 17, 2007 her er det selvfølgelig snakk om måneds leia ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 18, 2007 Er det pluss strøm også der oppe da? Dette hørtes interressant ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 18, 2007 klubblokal?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 18, 2007 Det er inkl. strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 18, 2007 som jørgen sier så er det med strøm ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 18, 2007 Er det mulig å stikke innom å titte på den hallen etter møtet i kveld? Som Audun sier... mulig klubblokale...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 18, 2007 Kult, jeg er kjempegira.. Om det ikke blir klubblokale, så er jeg med å leier sjappa om det er 2-3 andre som også blir med!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 18, 2007 Kult, jeg er kjempegira.. Om det ikke blir klubblokale, så er jeg med å leier sjappa om det er 2-3 andre som også blir med!? hva tenkte du å bruke det til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 18, 2007 Synes Tom snakket om at det ville koste 3400,- ca i mnd oppe i fjellet. Det som kan være aktuelt der, må da være, lagring av felger, mulighet til og skru på bil og småting, samt at det kan være et klubblokale, med sofaer o.l. Eneste som er negativt der, er at det er en helvettes bakke og komme seg opp med FWD biler om vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 19, 2007 hva tenkte du å bruke det til da? Tja, skru bil, lagre bilstasj og andre relaterte ting, hangout, osv. skaffe seg et gammelt quattro prosjekt kansje? Mye jeg har lyst til med ei sånn sjappe, men man må jo selvfølgelig være enig med alle som evt. skal leie sammen.. Martin: er bare å skaffe seg en bil som ikke kommer med defekt drivverk fra fabrikken, så kommer man seg opp den lille koselige bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 19, 2007 ja mats remi det er bare å hyle ut om du vil inn der så kan jeg fikse kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 19, 2007 Den er grei, må bare finne 2-3 flere som også vil være med! Med samme interressene self. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 19, 2007 etter mine tanker så er det best med 3 biler der oppe, om det skal skrues ! men vist det bare skal lagres så er det vel plass til 5 biler eller mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 19, 2007 Åsså får dokker jo steike bra naboa også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 19, 2007 haha, ja.. det er jo verdt husleia bare pga. naboene der oppe!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 19, 2007 bra tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...