#101 Skrevet September 29, 2007 Audun, har du ringt ang. de lokalene under kræmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 8, 2008 jeg er interesert i å være me;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 9, 2008 Har en kompis som leier garasje under Kræmer, der Golfen min sto lagret ett år... Han har fått beskjed om at han må ut innen 1.april da de skal bygge om der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 9, 2008 Mats jeg er med å leie oppe i fjellet Har mulig et golf 2 syncro prosjekt på gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 9, 2008 vist du mener det fjellet vi leier i, så regner jeg ikke med at det blir noe ledig der med det første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 10, 2008 Truls: Har du kjøpt Golf 2 eller? Fan mæ arti bila de dær. Det e 1.8 90 Hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 11, 2008 Truls:Har du kjøpt Golf 2 eller? Fan mæ arti bila de dær. Det e 1.8 90 Hk? For usaklige innlegg som dettan har vi en egen tråd (eller evt. MSN). Liten vits å fylle tråden som skal omhandle Troms lokallag og et verksted/garasje til de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 11, 2008 Vet ikke om det skyldes min mentale tilstand eller noe annet, men jeg har ikke sett denne tråden før! Jeg er også veldig interessert i å være med å leie et lokale der jeg kan puske litt med gammelkjelken min. Har hatt planer om å ha den som prosjektbil, men det har ikke blitt noe siden jeg ikke har hatt noen plass å ha den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 25, 2008 For usaklige innlegg som dettan har vi en egen tråd (eller evt. MSN). Liten vits å fylle tråden som skal omhandle Troms lokallag og et verksted/garasje til de! Du får snakke tel han mats.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...