#1 Skrevet Desember 2, 2006 HURRA!!! Da er vi endelig i gang. Jeg og tre kamerater har endelig ordnet oss mekkelokaler. 135 kvadrat som ligger 20 min fra der jeg bor. Her blir det mange prosjekter. Siden vil bli oppdatert fortløpende. Her er det noen teaser bilder fra i dag. Et par biler er allerede på plass... (ja,vet at det er en merce der men vi tre andre stiller sterkt med VAG) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2006 Par bilder til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2006 Lokalene ser skikkelig fine ut. Stjernebil er greit nok det, kunne vært værre, feks japsebil eller... eller... Opel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 Lokalene ser skikkelig fine ut. Stjernebil er greit nok det, kunne vært værre, feks japsebil eller... eller... Opel! He,he... Takk. Skal opp med verktøy, komfyr og kjøleskap imorra. Det som er greit at lokalene ligger bare 20 min fra der hvor jeg bor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2006 Gratulerer med fine lokaler! Hvor og til hvilken pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2006 Gratulerer med fine lokaler! Hvor og til hvilken pris? Hvor? For øyeblikket hemmelig. Pris? kr.4200,- i måned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2006 så jo greit ut:) bare å få dere en løftebukk nå,hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2006 Ble litt aktivitet på verkstedet idag også. Flyttet opp noen småting, luftkompressor og den nydelige sofaen vår. Jan Ove er linselus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2006 Da er endelig riktig type bil på plass i hallen. Bestemte meg for å ikke selge golfen og bruke litt tid på den mens jeg venter på den andre bilen min(golf IV) som er til hellakering. Resten av kjøkkenet er også på plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2006 Han ene kompisen min som er med og holder på med mercedesen sin føler at det plustelig er mange VAG biler rundt han. Han prøvde å bestikke oss med gaver i håp at vi skulle bytte klubb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2006 Kjempelokaler Er det bare betonggulv? Isåfall lønner det seg veldig å legge på noe da betong støver noe inni h***te. Det har ihvertfall vi erfart på Vaerste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2006 Kjempelokaler Er det bare betonggulv? Isåfall lønner det seg veldig å legge på noe da betong støver noe inni h***te. Det har ihvertfall vi erfart på Vaerste. Takk... Det er betonggulv, ja. Planen er å male det etterhvert. Det ble en del aktivitet på verkstedet idag også. Vi plasserte bilene litt annerledes, satt opp noen hyller og arbeidsbenker. Lar bildene tale for seg selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 8, 2006 Synes at det ble bra med hyleplass... Benkene sto neste for tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 8, 2006 Fikk satt opp en benk til hver av oss. På sutten så var det godt å sette seg i sofaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 8, 2006 Blir vel bra dette gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 8, 2006 Kan jo smile litt da Keko Flott plass.. Gleder meg til jeg får laget min egen garasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 9, 2006 Ser bra ut dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 9, 2006 Misunnelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 9, 2006 Flere ting som kom på plass idag også. Jeg begynte smått på golfen mens Jan Ove begynte å demontere audien. Her er det planer om å lakkere motorrommet og bygge bilen om til 2,2T. Vi fikk vår første offisielle besøk av Rasmussen brødrene... Her er det noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 9, 2006 Ti tegn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 9, 2006 Skal montere nye forskjermer på golfen uten hull til blinkelys... Jan ove demonterer frontfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 9, 2006 Brødrene Rasmussen og en nesten klar audi til operasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 13, 2006 Det skjedde litt på verkstedet idag også. Jan Ove fikk hentet delebilen til prosjektet sitt. Vi skal kun bruke motoren på denne bilen. Resten av bilen er til salgs i deler. Her er det noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 13, 2006 Jeg var en liten tur innom verkstedet som holder på med bilen min. Den blir hellakkert i løpet av neste uke. Gleder meg til å flytte den til våre lokaler og begynne å bygge anlegg i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 14, 2006 Daaamn, jeg vil også ha lokale. Hvorfor finner jeg aldri noe? Aaaargh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...