Agder: Verkstedet til sørlandsgutta

Anbefalte innlegg

Ja der kan du slite litt ja.. ser ut som du mangler ca plass til luftfilteret.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som måtte være interessert så har vi åpning til 2 stykker på verkstedet vårt fra 01.07.07.

Vedkommende må være en ordentlig og ryddig person. Sikker betaler også. Her er det snakk om kr.1050,- per hode pluss strøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle henvendelser sendes til meg på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi fått TV på verkstedet. Hvorfor??? Vet egentlig ikke. Kjekt å ha.

 

Lånte bilen på jobben for å frakte noen deler og klarte å kjøre på et steinras på veien. Det gikk hardt utover dekket. Heldigvis gikk det bra ellers med bilen.

bilde 66.jpg

bilde 67.jpg

bilde 68.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder som jeg fikk fra Geir og ikke postet tidligere. Gutta i arbeid og oversikt bilde av verkstedet:

bilde 69.jpg

bilde 70.jpg

bilde 71.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til. Bilder fra dagens økt kommer imorra da jeg har glemt kamera kabelen...

bilde 72.jpg

bilde 73.jpg

bilde 74.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det noen bilder fra gårsdagens økt. Jeg begynte å demontere dørene som skal dempes etterhvert. Har også pusset en del på caliptre som skal lakkeres svart.

bilde 75.jpg

bilde 76.jpg

bilde 78.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger også et bilde av motoren til Geir som skal i merca...

bilde 77.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det lenge siden siden jeg la ut noen oppdateringer på denne tråden. Har fått gjorten del med stasjonsvogna og igår så var det første turen med den til Mandal. Vi hadde en liten stand under Rally Sørlandet. Her kommer det masse bilder:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av nye speil, demping av dører og trekking av kabler.

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av bagasjerommet. Enkel innstalasjon men spilte utrolig bra. Brukte 2 stk 10" kicker CVX subber.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av mortrommet. Ble veldig fornøyd med lakkering av dekslene og plassering av batteriene.

Bilde av nye felger på bilen og en bilde av ledningskaoset.

10 (450 x 337).jpg

11.jpg

12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder under Rally Sørlandet. Tusen takk til Erik som stilte med den flotte audien sin.

 

Takker også masse til Custom Cars gutta som også lånte oss bilen i helgen.

 

Noen utrolige bygg!

14.jpg

15.jpg

16 (450 x 337).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste bilder for denne gang.

17.jpg

18.jpg

19.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG!!!

 

Da fant jeg endelig gromme felger til golf 1 prosjektet mitt. Disse skulle selges sammen med en bil, men jeg klarte å overtale selgeren om å selge kun felgene til meg. Da var det bare å hive seg i bilen og hente disse. Nå ligger de klare til å bli shinet opp.

Bilder:

felg.jpg

felg1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine felger keko du, et lite spm: skal dere være på verkstedet i dag, og kan jeg ta en tur innom ? har rigget klar derbyen til bane, men har noe gasser problemer jeg må kikke på.. hadde vært fint å få sett på hva dere driver med også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om Jan Ove skal oppover, men jeg kan dessverre ikke. Skal en tur etter jobb til Lillesand og ordne noen småting. Er nok ikke på verkstedet før enn på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. da får jeg hoste meg gjennom helgen uten choke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite oppdatering på denne siden nå. men det betyr ikke at vi sitter stille. Det har skjedd lite med bilen til Jan Ove. Han er fremdeles på jakt etter ny motor. Jeg har dessverre gitt opp golf 1 prosjektet mitt ok konsentrerer meg om en 91 mod jetta 8V GTi som skal håpentligvis i lakkboksen i løpet av neste uke. Noen bilder av jetta:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å pusse den helt opp og at dama skal kjøre denne. Noen bilder til:

4.jpg

5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Ellen skal snart ut bak rattet? Så kult!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Ellen skal snart ut bak rattet? Så kult!

 

Det er planen det,ja. Jeg og min kjære fikk gjørt litt med bilen idag også. Skrapte gulvet innvendig og demonterte en del. Som sagt er planen å lakkere bilen til uka. Noen bilder fra dagens økt:

6.jpg

9.jpg

8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også testet om håndbrekket fungerer :)

10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naboen kom tilbake fra Rudskogen idag. Han hadde litt av en bilvask foran seg. Det var vist en gjørmebad der på lørdag. :)

alek.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som han har kjørt rally! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.