Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Dette treffet er det eneste som er helt sikkert at jeg skal på neste år.

Gleder meg allerede.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt til gode å være med på et klubbtreff... Med flaksen min, skal jeg sikkert jobbe da også... Og så er det jo så dumt at jeg ikke har bil til å kjøre på bane med...: gråter : Men slike treff er fortsatt morsomt! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan vi dessverre ikke svare på i nåværende stund, men vi har notert ønske. Saken er at vi åpnet for Seat og Skoda som et prøveprosjekt, og prosjektet ble kjørt av dagens styremøte fra årsmøtet 2006 til årsmøte 2007.

 

Siden hovedtreffet er etter årsmøtet 2007 har vi også et nytt hovedstyre og forholde oss til. Vi skal ta en runde på dette neste styremøte og komme med en snarlig tilbakemelding.

 

Det høres veldig bra ut. Slik jeg oppfattet det etter fjordåret var det mange som syntes det var ok at vi også kom og fikk kjørt. (var jo ikke mange biler som kom) Så jeg håper det lar seg ordne i år også, for min del er hytte allerede bestillt og kommer uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er d muligt og få lagt om dekk på treffet, eller om d er ein plass i nærheten?

 

mvh kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er d muligt og få lagt om dekk på treffet, eller om d er ein plass i nærheten?

 

mvh kenneth

Jepp :)

 

Regner med av vi fra Dekkskift.no stiller med en av dekkmaskinene våre, samt litt utvalg av dekk, hvis alt går som planlagt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Høres bra ut!! Må prøve å ta meg en tur til Våler ja! Har fri den helga og greier og greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :)

 

Regner med av vi fra Dekkskift.no stiller med en av dekkmaskinene våre, samt litt utvalg av dekk, hvis alt går som planlagt :)

 

Dette er jo alldeles genialt:) Stiller vel med en drøss slicks også da, eller?: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært på klubbtreff før jeg. Så må vel prøve å komme meg på dette nå. Flere trøndere som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er man selvfølgelig klar for : smil :

Det blir vel overnatting på banen i år også..

Tross alt der det skjer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jo som vanlig HELT sjef, vi snakkes på treffet folkens: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere trøndere som skal nedover?

 

Stygt redd for det ja :) Har allerede sikra meg slik at jeg har fri fra jobben den helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordnet meg frihelg så det blir nok en tur oppover i løpet av helgen ja , med ny frobt og nye felger ...: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo alldeles genialt:) Stiller vel med en drøss slicks også da, eller?: rock :

 

Blir nok litt blanding av felger / sommerdekk / slics :)

Håper å kunne få med mest mulig Dunlop Direzza Slics, men avhengig av hva leverandøren har på lager da. Men vi skal nok få med mest mulig ja ;)

Tar med korterminal også, så folk slipper å ta ut penger på forhånd også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok litt blanding av felger / sommerdekk / slics :)

Håper å kunne få med mest mulig Dunlop Direzza Slics, men avhengig av hva leverandøren har på lager da. Men vi skal nok få med mest mulig ja ;)

Tar med korterminal også, så folk slipper å ta ut penger på forhånd også :)

 

Og hva blir ca pris på slics? 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva blir ca pris på slics? 18"

Har ikke fått årets priser enda. men 18" koster ca 2300-2500,- pr.dekk og oppover, avhengig av merke.

sjekk nettsiden vår http://www.dekkskift.no , ligger en del priser fra i fjor der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri vært på klubbtreff før jeg. Så må vel prøve å komme meg på dette nå. Flere trøndere som skal nedover?

 

Garantert : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra nord norge som ska dra nedover på treffet? det har hvert trivlig å samlet en gjeng fra nord å kjørt nedover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nødt til å få med meg dette treffet. Satser på at Mjøsa Lokallag lager en liten camp ved banen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygt redd for det ja :) Har allerede sikra meg slik at jeg har fri fra jobben den helga.

 

Garantert : smil :

 

Dette høres bra ut. Må vel prøve å få med meg et par VAG-venner og ta turen jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller ikke hvert på klubbtreff før!!er disse treffene bra? tenkte å dra i år vis jeg fikk med meg noen nedover.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller ikke hvert på klubbtreff før!!er disse treffene bra? tenkte å dra i år vis jeg fikk med meg noen nedover.: klø :

 

disse treffene er rå bra.det er hvert turen jeg lover deg.jeg skal ligge inne på banen i år også.det er bare stille opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger det mest folk inne på baneområdet?er det mye folk og biler på et slik treff?er det bra fest på kvelden: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut. Må vel prøve å få med meg et par VAG-venner og ta turen jeg også:)

 

Bli nok tur nedover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku ha møttes i trondheim,så har alle som har tenkt turen nedover kjørt ilag:)er det ingen nord for polarsirkelen som ska ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med i alle fall =) aldri vært på noe klubb treff så..

håper jeg får prøvd bilen på bane for gøy : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.