Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Hva med toalett / dusj osv nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør fa** skj*** meg folket oppføre seg som folk med folkeskikk i år!! : mad :

 

Det blir jo ikke skikkelig biltreff uten overnatting på bana: gråter :

 

Jeg vet ikke om jeg gidder å overnatte ute i bushen en plass når jeg bare har 6 mil kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der hvar jo litt dumt da.... men men man får gjøre det beste ut av det å håpe på et bra treff uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dette vil begrense bråk og fyll er det overhodet ingen tvil om... Er temmelig sikker på at mange med meg dropper hele treffet nettopp av denne grunn. Kan jeg ikke få den sosiale biten, kan det være med resten også for min del.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ingen planer om å dra på noe treff i år uansett, men nå ville det uansett blitt totalt uaktuelt. Den sosiale delen var den største grunnen til at jeg dro på treff, ute i skauen blir ikke det samme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dette vil begrense bråk og fyll er det overhodet ingen tvil om... Er temmelig sikker på at mange med meg dropper hele treffet nettopp av denne grunn.
Frister å henge seg på her ja...

 

Den sosiale delen var den største grunnen til at jeg dro på treff, ute i skauen blir ikke det samme...
Den sosiale delen er jo hele greia, og som du sier, ute i skauen er ikke det samme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja blir ikke Våler på meg i år. Får håpe Trafikksenteret har tatt til fornuft neste år..

 

Edit : i fjor var jeg det jeg vil kalle rimelig edru. Kan ikke huske NOE som helst bråk eller spetakkel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette skada treff feelingen for min del. får vi ikke campe på bana hjelper det ikke å sove på en gressplen rett ved siden av. kan man like så godt sove hvor som helst ellers. bana eller ingenting for min del. detta blir for dumt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta en mer konstruktiv approach, så vil jeg si at uavhengig av hvem som har bestemt hva, så er dette en effektiv måte å ødelegge hovedtreffet på.

 

Stue folket vekk på en gresstust uten mulighet for å ha oversikt over ting og tang mens man er på banen om dagen vil gjøre at færre kommer.

 

For min del gjør dette det betraktelig mer attraktivt å spare pengene til bugrun som er en uke eller to etter..

 

Her er forøvrig camping PÅ banen, banekjøring, utstilling, servering av mat til en rimelig penge og underholdning inkludert i prisen på drøye 300 kr....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja blir ikke Våler på meg i år. Får håpe Trafikksenteret har tatt til fornuft neste år..

 

Jeg er ikke like overbevist om at det er trafikksenteret som står 100% bak dette men...

 

Vi har jo bevisst blitt motarbeidet av "ledern" i flere år ang overnatting på vålerbanen, men det er jo ingen hemmelighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg dit i år men jeg har spurt et spørsmål 100ganger som jeg aldri har fått svar på. Hva i hel.... skjedde der i fjor som gjorde at alt ble så galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpløst..... Vurderer sterkt å ikke dra hvis dette er den endelige avgjørelsen. : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke like overbevist om at det er trafikksenteret som står 100% bak dette men...

 

Vi har jo bevisst blitt motarbeidet av "ledern" i flere år ang overnatting på vålerbanen, men det er jo ingen hemmelighet.

 

tanken streifet kjapt forbi her også men jeg slapp å si noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg dit i år men jeg har spurt et spørsmål 100ganger som jeg aldri har fått svar på. Hva i hel.... skjedde der i fjor som gjorde at alt ble så galt?

 

Beats me.. Så ikke noe som kunne ført til dette i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg dit i år men jeg har spurt et spørsmål 100ganger som jeg aldri har fått svar på. Hva i hel.... skjedde der i fjor som gjorde at alt ble så galt?

 

Det lurer vi nok alle på....: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei nei nei... hva i svarte er dette for noe tull igjen nå da? Krever å få vite eksakt hva som skjedde i fjor som gjør at vi for andre år på rad blir nektet å telte på bana (det gikk med nød å neppe i fjor da).

90% sosialt 10% bil er treffet for meg.

 

Sjerpings.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jeg sove i skogen drar jeg da på telttur på hytta.. Drar på biltreff for det sosiale.. Og HVA skjedde i fjor? Jeg var selv edru i fjor og la ikke merke til noe bråk på bane området. Så jeg synes dette blir altfor dumt. Og jeg tviler sterkt på at Trafikk senteret har nektet oss dette.. Det kommer jeg ikke til og tro før jeg hører de sier det.. Så får se.. om det blir tur til våler i år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var av de siste som reiste fra bana i fjor og snakka med en fra trafikksenteret da og de eneste han hadde å klage på var at noen biter av plenen var litt ødelagt av grilling men at alt ellers hadde gått bra så jeg er kjempespent på hva dette grunnlaget er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....nå ble jeg skeptisk...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var av de siste som reiste fra bana i fjor og snakka med en fra trafikksenteret da og de eneste han hadde å klage på var at noen biter av plenen var litt ødelagt av grilling men at alt ellers hadde gått bra så jeg er kjempespent på hva dette grunnlaget er

 

enig med deg.. Må ha dukket opp noe veldig brått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dette vil begrense bråk og fyll er det overhodet ingen tvil om... Er temmelig sikker på at mange med meg dropper hele treffet nettopp av denne grunn. Kan jeg ikke få den sosiale biten, kan det være med resten også for min del.

 

Jan Brede

 

Henger meg på her, da blir det nok heller å sikte seg inn på andre treff for meg i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her, da blir det nok heller å sikte seg inn på andre treff for meg i sommer.

 

Ja, kjipt hvis vi ikke klarer å få de på bedre tanker.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å reagere, men dette er et resultat av at tålmodigheten til Norsk Trafikksenter dessverre har tatt slutt. Jeg ønsker ikke på dette tidspunkt å gå i detalj på hvem som har gjort hva, det hjelper dessverre ikke. Men hver eneste år har det vært bråk og hærverk på området, noe som nå har ført til at vi har mistet et privilegium med å bo på selve banen.

 

Sosiale

Det er ingenting som ødelegger det sosiale som noen skriver her. Treffet er fortsatt åpent på dagtid, og det går ann å sosialisere også i edru tilstand. Dessuten om alle flytter seg til Wålengen er det vel ikke plassen som bestemmer hvor sosialt man har det?

 

Hvem som står bak

Ole skriver at han ikke er sikker på om det er Norsk Trafikksenter som står bak, men heller lederen vår. Norsk Trafikksenter står bak denne avgjørelsen ja, og vi i styret har forgjeves prøvd å be om en ny sjanse (noe vi også måtte be om i fjor). Dessverre lar ikke Norsk Trafikksenter seg rikke her, og det må vi respektere. Jeg har forståelse for dems avgjørelse.

 

Når det gjelder lederen som du så fint refererer til, så han John Kopperud valgt av medlemmene på ny i år med hele 68% av stemmene i lederkandidatet. Så det å legge skylden på at lederen står bak her blir noe feil synes jeg. Det er forøvrig ei heller ikke sant. John Kopperud som leder visste nok ikke om dette selv før jeg nå la dette ut på forumet.

 

Jeg må igjen be om forståelse for avgjørelsen Norsk Trafikksenter har tatt. Dere får heller prøve å sette dere inn i situasjonen selv hvis dere leier ut gårdsplassen deres om dagen og lar leietakerne sove der gratis om natten... hvis dem da gjør hærverk på eiendommen din så lar du dem ikke få sove der neste år.

 

Dette er selvfølgelig beklagelig, men gjør det beste utav det som noen kloke sjeler her skriver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.