#176 Skrevet April 15, 2007 Se der ja! Kommet i gang med pussinga! Må vel ta mæ en tur oppom til uka å inspisere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 16, 2007 har vært å sett der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 16, 2007 Jørgen, har dikke du vært på julebordene til gastech? Klarer du ikke skaffe god pris på kompressor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 16, 2007 gastech gutt har jo også plass oppe i fjellet, så jeg skal klare å tyne en bra pris der ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 16, 2007 hyl ut når du har vært da... Vente i spenning.. men blir vel on me and u en kompressorn.. skal å høre med torbjørn snart om bygginga av våres geniale bilruller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 16, 2007 kom på ca 6300,- for en som leverer 310 l./min ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 16, 2007 leste oer her at noen skal bestille deler fra http://www.volkswarenhaus.de/ , Hvordan blir det med betalig osv, jeg fatter svært lite Tysk: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 16, 2007 da er vi to blir vel å noen mnd (2-3) mnd til det blir sendt en bestilling, med mindre noen av prosjektene blir vrang og pengesyke så vi har litt tid til å sette oss inn i betaling/frakt delen... vist noen har en kompressor eller en kompressor tang å selge så hyl ut !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 16, 2007 han mener kompressor tanK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 16, 2007 ja det er en takt jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 17, 2007 tank for fan, e det så vanskelig å skrive ? men nok om det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 19, 2007 Er ikke noen av dere som vet av en golf 2 som jeg kan bruke som delebil? Driver på å bygge opp en Golf 2 GTI 16v, så mangler jeg mye duppeditter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 19, 2007 hehe.. jo står en golf 2 gti på værkste som skal skrotes pga mye rust i karrosseriet.. men er eskil som eier den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 19, 2007 bare å sende han en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 20, 2007 HVA skjedde med bilder da, kara?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 20, 2007 lite som skjer om dagen, men søndag blir det i allefall en tur opp for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 22, 2007 da var det vel på tide å oppdatere litt her jeg sliper litt av og til når jeg er der oppe, men pga liten kompressor så blir det litt slitsomt i lengden å slipe med lavt trykk og med at jeg må starte kompressoren flere ganger på 5 min så har jeg laget meg ei krybbe alà Rune Andre blei sinnsykt høyt men denne motorbukken egner seg ikke til å lage "vippe" pga feile vinkler på alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 22, 2007 men til vi får Biltema her oppe så funker den så har Morten kommet med ei kul klokke til oss, men det var litt vanskelig å stå på avstand å tyde den så han tok med ei mekonomen klokke til oss så har jeg fått hengt opp noen arbeidsbukker høyt på veggen, så slipper dem å stå i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 25, 2007 Ryktes at det er ankommet en til einser til VWærksted? Legger bare ut bilder fra når bilen ble hentet, bare å si ifra hvis bildene skal fjernes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 25, 2007 Fant bilen i en garasje, hvor den hadde stått i over 1 år. Rulla den ut, og den så dagens lys for første gang på over 1 år. Bilen er kanskje liten og lett, men faen hvor tung den var å få dyttet på hengeren. Da sveiva til hengeren var ødelagt! Tom sjekker om det er noe mat i bagasjerommet, men fant bare colaen til Jørgen. Tom ba Jørgen strike en "pose". Dette var det beste han klarte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 25, 2007 ja vi klarte å få den opp dit etter litt knot men kan legge til at den ennå bare står på "lagring" der oppe, selv om det sikkert blir litt fortgang i ting nå som en einser står å venter på han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 25, 2007 ja den bilen var hot hot likte den!! 3 enere og en 2`er på værskte nå :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 25, 2007 ja vi klarte å få den opp dit etter litt knot men kan legge til at den ennå bare står på "lagring" der oppe, selv om det sikkert blir litt fortgang i ting nå som en einser står å venter på han That's right! Ser ut til at det blir fortgang i ting no ja den bilen var hot hot likte den!! 3 enere og en 2`er på værskte nå :D:D Hehe, takk! Trur ikke det sto så aller verst til med den Golfen nei, men man vet jo ikke ka som skjule sæ under lakk osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 25, 2007 Kan forsåvidt legge til at bilen er en Lhasa grønn Vw Golf I GTI fra det herrens år 1983. Defekt dynamo, batteri og speedo var de feil forrige eier opplyste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 25, 2007 Ser ut til at det kommer til å bli mye golf 1 å se rundt om på veian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...