Felgtips til A8 ønskes...

Anbefalte innlegg

Hehe ja det kommer nok til ca 5000kr i frakt+mva:) var fra disse karene jeg fikk 22" hjula fra. er veldig grei og handle med pluss at di er kjappe:)

 

Di skaffer det meste kjapt:)

 

Send felgene med magnum som skipsfrakt. Da tar frakten 1mnd men koster kun 970,- for ei felgpakke. Og da kommer det på mva på 3500. Altså ca 18000 for komplett med dekk. I forhold til Felgimport sin løsning som da blir 24000 kun for felgene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send felgene med magnum som skipsfrakt. Da tar frakten 1mnd men koster kun 970,- for ei felgpakke. Og da kommer det på mva på 3500. Altså ca 18000 for komplett med dekk. I forhold til Felgimport sin løsning som da blir 24000 kun for felgene....

 

 

Og dette har de som valg på nettsidene når det bestilles ?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Magnum er et norsk selskap tror jeg... Når du registrerer deg på magnum.no så får du en postadresse i USA. Du får varene sendt til den postadressen og så sender magnum den videre til deg. Enten med fly eller båt. kommer ann på hva du velger. Er absolut billigste måten å få noe sendt fra USA på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper ikke felger i Norge i det hele tatt tror jeg :)

Fikk pris på 13000 inklusive continentaldekk og frakt til norge for 10x20 holsten felger. Felgimport skal vel ha 7000 pr.felg

 

Hvilket dekk tasta du inn for å få denne prisen da? Med f.eks Conti Sport contact2 255/35 20, så havna jeg på 2286 dollar. Ser de har noe som heter Conti extreme contact også, men det høres ut som noe jallagreier som jeg neppe tror er dot merket for Europa...

 

Ellers burde du kanskje bruke 285/30 20 på 10x20 på A8..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de her Lorinser turbin-felgene i 10x21 tommer ? "Alle" skal jo ha sånne suv-felger på bilene sine for tiden :P

lorinser-turbin.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de her Lorinser turbin-felgene i 10x21 tommer ? "Alle" skal jo ha sånne suv-felger på bilene sine for tiden :P

 

Kongehjul synes jeg, holdt på å kjøpe de i fjor... Ser at amerikanerne ikke har så godt utvalg i 21 toms dekk, men kan jo hende det er mulig å få tak i noe her hjemme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva med de her Gemballa Racing i 10x22 tommer ? Porsche-boltsirkel men det fikses enkelt med adapter-spacere ;)

Gemballa-racing.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongehjul synes jeg, holdt på å kjøpe de i fjor... Ser at amerikanerne ikke har så godt utvalg i 21 toms dekk, men kan jo hende det er mulig å få tak i noe her hjemme ;)
Liker de godt selv de turbin-felgene der!! Men blir nok en sesong til med BBS RC før det blir noe annet.......kanskje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva med de her Gemballa Racing i 10x22 tommer ? Porsche-boltsirkel men det fikses enkelt med adapter-spacere ;)
Gemballa Racing fåes også i 23 toms utgave ;)

Gemballa-racing23.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nothelle Novedra IX............10x22 tommer.......også med 5x130 boltsirkel.;)

nothelle-novedra-ix.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket dekk tasta du inn for å få denne prisen da? Med f.eks Conti Sport contact2 255/35 20, så havna jeg på 2286 dollar. Ser de har noe som heter Conti extreme contact også, men det høres ut som noe jallagreier som jeg neppe tror er dot merket for Europa...

 

Ellers burde du kanskje bruke 285/30 20 på 10x20 på A8..?

 

uuups... Jeg som tok en litt dårlig hoderegning på dollarn. Blir 14500,- da.

Men uansett så blir det under 20lapper for feite 20" med bra dekk og det er bra. 285/30-20???? Går det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSW Holsten med Svart-lakkert innside... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som har samme TSW felger i allefall. er jo noen som ikke blir tatt inn av felgimport. Som de jeg har bestillt fra de skal de ikke ta inn i sitt sortiment , så de blir det ikke alt fo mange å se av i alle fall.

 

disse : TSW Estoril

I'll second that. Usedvanlig pene felger. 20" hadde sikkert blitt nydelig. :)

Jeg er prinsippielt imot ekstrem lavprofil (35 og nedover), syns det blir alt for mye "pimp my ride"-look, ikke minst i krom, men dette er bare "my not-too-humble opinion" da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg har et vanskelig valg foran meg...

 

Det er rett og slett for mange feite felger der ute :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gemballa Racing fåes også i 23 toms utgave ;)

 

Gemballa felgene var rå! skall vurdere dem også ja!¨

 

 

Saaataaaan så mange felger det var her da!!! må undersøke utvalget når jeg kommer fra jobb i kveld! : eek :

 

http://www.customwheelsdirect.com

 

En stor takk til alle som kommer med tips :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uuups... Jeg som tok en litt dårlig hoderegning på dollarn. Blir 14500,- da.

Men uansett så blir det under 20lapper for feite 20" med bra dekk og det er bra. 285/30-20???? Går det??

 

Vet ikke eksakt hva som går av hjul på Audi A8 hvis man vil pushe grensene litt jeg, men det avhenger mye av ET på 10x20 felgene og hvor mye bilen skal senkes. Hvis du vil ha stekte dekk, så ville jeg kanskje valgt 255/35 20, men det hadde jo vært kult med et bredere dekk som beskytta felgene litt også, hvis det er plass. Det får noen andre med tilsvarende bil synse litt om, men jeg tror 285/30 kan gå på en god dag. Har sett mange A8'er med 245 dekk og det stikker jo langt under bilen med ET35-40 i hvertfall. ;)

 

Ellers hadde jeg kanskje valgt 21 eller 22 tommer på A8 hvis jeg først skulle bestille fra USA. Men det er meg da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

285 bredde tror jeg ikke er noe problem, med 255 som jeg har og ET37 uten spacere er det kongeplass både på utsiden og innsiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers hadde jeg kanskje valgt 21 eller 22 tommer på A8 hvis jeg først skulle bestille fra USA. Men det er meg da ;)

 

Vi får se hva jeg finner på, har litt tid enda å bestemme meg på...

 

Har ikke lyst å forhaste meg med felgvalget, det har jeg angret på før... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett mye på felger i det siste men trenger fremdeles flere tips...

 

Takk til alle som har kommet med tips så langt :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper ikke felger i Norge i det hele tatt tror jeg :)

Fikk pris på 13000 inklusive continentaldekk og frakt til norge for 10x20 holsten felger. Felgimport skal vel ha 7000 pr.felg

 

Hvordan blir det med garanti da?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett mye på felger i det siste men trenger fremdeles flere tips...

 

Takk til alle som har kommet med tips så langt :tilber:

 

Siden TSW Holsten har vært nevnt tidligere, er jo ikke akkuratt mitt tips noe nytt. Men vil bare understreke hvor tøfft jeg tror det ville blitt med 10x20 Holsten rundt om. I forrige uke fikk Jon Gravir (http://www.jonsdekkogfelg.no) inn noen sett av disse i chrome. Jeg er på ingen måte entusiast av chrome-felger på tyskervogner, men synet av disse var helt perverst.. : eek :

 

Synd du holder til på nordvestlandet. Hadde du vært en tur innom Jon og sett de hjula live, tror jeg nesten du hadde bestemt deg på flekken.

 

Meg om det. Lykke til med felgvalg Oddvar, ta deg god tid! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset Torstein :) skall ta meg en prat med Jon...

 

10X20 med 245/35-20 dekk? eller tar jeg feil? Hvordan blir det med plassen? Hvordan ET burde jeg ha? er vell 45 org?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 10" felg ville jeg holdt meg mellom 35 til 40 ET, men 245 blir vel litt smalt kanskje på en 10" felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

245 blir vel litt smalt kanskje på en 10" felg?

 

Aner ikke... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.