#276 Skrevet August 19, 2006 skriver videre i den andre tråden jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet August 19, 2006 Ja, da har jeg kjøpt meg ny bil, dette er en Golf IV GTI TDI Var å hentet den i Oslo for ett par dager siden.. Skal se om jeg får opp ett bilde her etthvert.. Gamle Golfen er da tilsalgs.. 150TDI?????????? E jo helt konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet August 21, 2006 150TDI?????????? E jo helt konge!! Jupp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet August 22, 2006 Gratulerer:) Har du noen bilder av den eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet August 23, 2006 Gratulerer:)Har du noen bilder av den eller? Ja, har et av da den ble hentet, men skal få tatt noen av slik den er nå.. satt på 19" og golf V look frontlykter, må bare få den litt mer ned mot bakken, er rimelig høy nå! Men no tips om hvordan man gjør bildene mindre så jeg kan legge de ut her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet August 27, 2006 Hei! Jeg er 14 år, går på skolen, bor i bamble og pusser opp en jetta II... Lurer dere på mer gå inn på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61099 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet August 27, 2006 Hei!Jeg er 14 år, går på skolen, bor i bamble og pusser opp en jetta II... Lurer dere på mer gå inn på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61099 Er det du som har holdt på med en Boble tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet August 27, 2006 neeei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet August 28, 2006 neeei Jobber på Skien Bil AS, og hadde tidligere en gutt på din alder innom en del. Han holdt på med en Bobble, så jeg lurte på om du var samme person. Morro at det er flere unge som har så sunne interesser her. Må si jeg blir imponert over hva mange av dere klarer!! Si ifra hvis du skal ha noen deler da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet August 28, 2006 Jobber på Skien Bil AS, og hadde tidligere en gutt på din alder innom en del. Han holdt på med en Bobble, så jeg lurte på om du var samme person. Morro at det er flere unge som har så sunne interesser her. Må si jeg blir imponert over hva mange av dere klarer!! Si ifra hvis du skal ha noen deler da! Kunne trengt en 90'fanger bak og kanalskjørta til 90' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet September 1, 2006 Ække lenge før det kommer no krom lister på dørene nå.... Og det trengs...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet September 25, 2006 det var en veldig fin bil,med sinnsykt tøffe felger.....her er mannen i mitt liv da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet September 26, 2006 det var en veldig fin bil,med sinnsykt tøffe felger.....her er mannen i mitt liv da:) Ja det må jeg si.. fin mann *smiler* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Oktober 5, 2006 Ække lenge før det kommer no krom lister på dørene nå....Og det trengs...... FELGENE ER NÅ TIL SALGS..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet November 4, 2006 Da har jeg fått handla meg vinterbil: rolleyes Er Quattro med femmer som Heine så fine sier Slenger med noen bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet November 4, 2006 Et par bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet November 5, 2006 Grattis me ny bil! Da ser jeg vel deg bare ligge breit overalt da Bilen så jo veldig fin ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet November 5, 2006 Grattis me ny bil! Da ser jeg vel deg bare ligge breit overalt da Bilen så jo veldig fin ut! Takker....må få satt sammen en motor med pustehjelp først...så tenker jeg det blir andre boller ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet November 5, 2006 grattis med riktig bil mr;) så meget pen ut blir vel en motor innspirert av hva som finnes i de dype skoger på herre det der da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet November 5, 2006 grattis med riktig bil mr;) så meget pen utblir vel en motor innspirert av hva som finnes i de dype skoger på herre det der da;) Hehe. horna har begynt å vokse allerede som Larsen sier Skal ikke ta det helt ut slik som Larsen har gjort:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet November 9, 2006 Får hive meg på lasset! For flere bilder, sjekk profilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet November 9, 2006 Ja, også var det meg da... Navn: Odd Eirik Vrålstad Bosted: Stathelle Driver med: Lærling, automatiker - Statfjord A Handla meg en A4 1,8TQ, som det ikke var noen fungerende T på, men etter et kjapt besøk hos Christian så blei det ny snurre.. Tips og triks mottas med takk. (senk, chip og eksos) Skal se om jeg ikke finner et bilde etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet November 9, 2006 Får hive meg på lasset!For flere bilder, sjekk profilen min! Det er noe av det fineste jeg har sett på disse sidene på lenge!!! Er den bilen som en av gutta i Artracing hadde tidligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet November 9, 2006 Det er noe av det fineste jeg har sett på disse sidene på lenge!!! Er den bilen som en av gutta i Artracing hadde tidligere? Dette heine, dette kan jeg love deg er litt av et smykke! Den er nydelig! Så den live på autoshow! Nyyydelig vogn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet November 10, 2006 Takk takk gutter! Setter pris på sånne kommentarer! Heine: Det stemmer, Geir på Artracing hadde den før! Skal legge ut flere bilder av den etter hvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...