Anbefalte innlegg

Utvidet 16v samlingen litt idag, kjøpt meg en GOLF 3 GTi 16v(94mod) , her med lekre vinterfelger på.....

Grattis:) Pen den der!.. å blir ikkeno verre med å få på noe sommer såler... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerfelger monteret nå, fulgte med bilen disse. Planer er det nok av, første blir eksosanlegg, satser på rustfritt fra Ferrita.

golf3gti16v 034L.JPG

golf3gti16v 043L.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerfelger monteret nå, fulgte med bilen disse. Planer er det nok av, første blir eksosanlegg, satser på rustfritt fra Ferrita.

Nice! Det gjorde masse med bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kånabilen på plass hjemme hos meg. Litt småplukk som må fikses her og der, men den skal nok bli representabel som en nr.2 bil etterhvert håper jeg. Hollywood-hjula selges asap zulu til høystbydende pga overgang til annen dim. Borbet A 9x16 m Toyo Proxes T1-S dim 215/40-16. Noen som trenger??

 

Kristian.

1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kånabilen på plass hjemme hos meg. Litt småplukk som må fikses her og der, men den skal nok bli representabel som en nr.2 bil etterhvert håper jeg. Hollywood-hjula selges asap zulu til høystbydende pga overgang til annen dim. Borbet A 9x16 m Toyo Proxes T1-S dim 215/40-16. Noen som trenger??

 

Kristian.

 

Gratulera med kånebil då.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kånabilen på plass hjemme hos meg. Litt småplukk som må fikses her og der, men den skal nok bli representabel som en nr.2 bil etterhvert håper jeg. Hollywood-hjula selges asap zulu til høystbydende pga overgang til annen dim. Borbet A 9x16 m Toyo Proxes T1-S dim 215/40-16. Noen som trenger??

 

Kristian.

 

Grattis med ny bil da.

 

Boltsirkel og pris på de felgene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil da.

 

Boltsirkel og pris på de felgene da?

 

Boltsirkelen skal vel være 4x100 tror jeg..... Har lagt de ut på Auto DB til 5 laken/høystbydende, og har allerede hatt en del telefoner fra enkelte BMW-entusiaster. Skal visst gå rett på 3-serien dette her. Jeg er igrunnen bare interessert i å bli kvitt de, litt for breiskuldra for min del og ikke minst for madammen. Dekka er ikke allverdens av mønster på, men de skulle iallefall holde ut denne sesongen. Han jeg kjøpte vraket av (les: i forhold til A6`n) kjøper de tilbake for 5 laken. Det er jo 9x16 så de skulle være ganske hotte for enkelte.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å oppdatere noen bilder av min bil. Etter min mening fikk jeg tatt noen fine bilder av bilen og med fine bakgrunner, tatt i langesund!

Profil2.jpg

fronten.jpg

hekk.jpg

Profil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å oppdatere noen bilder av min bil. Etter min mening fikk jeg tatt noen fine bilder av bilen og med fine bakgrunner, tatt i langesund!

 

Har blitt meget bra den bilen din : ja :

Med sort netting og lakkerte dørhåndtak så blir det enda bedre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt meget bra den bilen din : ja :

Med sort netting og lakkerte dørhåndtak så blir det enda bedre!

Takker! Jeg må ha noe å gjøre til vinteren også vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Jeg må ha noe å gjøre til vinteren også vettu ;)

 

Ta krommen rundt grillen i samme slengene da! :)

 

Bildene var forsten veldig fine! Kult å se måtene du har tatt bildene på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta krommen rundt grillen i samme slengene da! :)

 

Bildene var forsten veldig fine! Kult å se måtene du har tatt bildene på.

takker. vurderer å bytte til RS4 grill.. men da vil det jo fortsatt være chrom på grillen, men da blir det jo RS4 netting i fangerene.

Likte det første bildet best! Det syntes jeg ble litt tøft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Sondre var ute og knipsa noen bilder av gtiene på croftholmen, dette er resultat. Digikamerat mitt er ræva, så bildene blir så som så.

 

Sondre sin GTi, peneste orginal ener GTi jeg har sett, kjempefin

sondresgti001L.jpg

 

Sondresgti002L.jpg

 

sondresgti003.jpg

 

sondregti004.jpg

 

Også min

artgti002.jpg

 

Her er enderøret på nye eksos, fra ferrita, rippene på fangeren er ikke noe å bry seg om :P

Enderr.jpg

 

OG her er noen bilder av gtiene ved siden av hverandre

g3vsg1gti01.jpg

 

G3vsG1gti003.jpg

 

g3vsg1gti002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte det første bildet best! Det syntes jeg ble litt tøft!

Likte det veldig godt jeg og. Bilen kom veldig kult frem og fargene ble veldig fine. Personlig likte jeg det siste bildet best!

 

Hva med en liten fotokonkurranse i klubben? Eller kanskje vi skulle tatt en liten foto sesion slik vi hadde på Skotfoss tidligere igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Sondre var ute og knipsa noen bilder av gtiene på croftholmen, dette er resultat. Digikamerat mitt er ræva, så bildene blir så som så.

 

Veldig fine bilder Art! Hvis kamera ditt er ræva, hvem sitt brukte her da? Veldig skarpe og fine bilder. Fine farger og tøff oppstilling på bilene! Mange som tydligvis er flinke å ta bilder i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte mitt, men så tok vi mange bilder for å få noen bra, sikkert bare meg som er kresen på kamera.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte mitt, men så tok vi mange bilder for å få noen bra, sikkert bare meg som er kresen på kamera.

Syns det ble veldig bra jeg.. Nå må folk huske at det å ta bilder av biler er noe av det vanskligste som er, lakken har en måte og flytte lyspunkter på ( ifg en kjent fotograf) men hvis jeg ville gjort noe med di nå.. så var det å beskjere di .. husk det er bilen/bilene vi vil se.. og ikke la oppmerksomheten flytte seg til trær, asfalt, hus o.l :) ... åååhhh holdt på og glemme fine biler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da er det vel min tur til å vise frem den nye børsa;). Legger ved noen bilder som jeg tok i full fart her nå.... Som dere ser, så står 90'n i gården ennå. Har planene klare for "guttebilen", serru'..... Har akkurat kjørt tur retur Gardermoen og nytt femmerlyden med åpen luke og åpne vinduer i flere timer idag;).......mmmmmmm...

111-1111_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-99 A3 med skinn, klima, el.luke, cruisecontroll++

111-1115_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og et til..

 

Grattis med ny vogn brutter..... Fin liten sak med masse bra utstyr, selv om den mangler femmer og turbo i tillegg til quattro.... Hva skjer med Mr. Femmer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen bilder av vognene nå ikveld;)..

111-1117_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..........og et til...... Ikke se på den Transrusten som står i bakgrunnen der, da....... Skulle jo ikke vært der....

111-1121_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny vogn brutter..... Fin liten sak med masse bra utstyr, selv om den mangler femmer og turbo i tillegg til quattro.... Hva skjer med Mr. Femmer....

 

Takk, takk.... Hehe! Etter å ha ridd rundt med femmer "under huven" i snart 8 år, må jeg innrømme at det er deilig med "ny" bil;). De tar seg jo godt ut ved siden av hverandre og;). Moro å ha en Classic-Audi med en av bilverdenens råeste motorlyd som i tillegg har finishen i behold etter snart 20 år på veien og samtidig ha A3'n til bruk i det daglige;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.