Anbefalte innlegg

ikke vær frekk eller så fjerner jeg bildet igjen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et bilde av kjerra mi da. er 87 mod 90 quattro.

bilde 092.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et litt bedre bilde av min;)

800600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clean og fin bilen din nå Ståle! Synst du er flink å få det til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine bil(d)er her!

Spørs om ikke jeg må sende inn et par av min etterhvert også.....

Må bare få polert litt først..

5-syl.power!!.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult bilde anders! Og velkommen på forumet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk!

 

Her kommer et bilde av min bil...Flere kommer senere..

 

Dere har sikkert sett den før, men her kommer et par opplysninger om den:

 

- 85 mod. Audi 90 2.2E som jeg har eid i 7(!) år..Tatt godt vare på helt fra starten av, dvs kun 3 eiere før meg selv. Første eier var lege i Trondhjem, og hadde den i 8 år. Siden gikk den på Sørlandet (Lyngdal) hvor den hadde to eiere(en av dem var mekaniker for Ludvig Hundsbedt). Den er understellsbehandlet og har vært brukt sommer og vinter i alle år..Bilen er jo til for å brukes!! I år pendler jeg til Horten (teknisk fagsole), og bruker bilen mye! Den runda 225000 for et par dager siden, og brummer slik en femmer skal gjøre....

 

Bilen er røykfri og godt vedlikeholdt både utvendig og innvendig.

- 40 mm senk.

- 17" TOORA T940 / Falken fk451 205/40-17

- Hvite blink(Diadempærer)

- Ombygde Audi V8 baklykter

- Mattig grillist

- 2" effektanlegg

- KN luftfilter(i originalboksen)

 

Har vært med på endel treff, og har 8 premier fra VW-AUDI- treff på Rudskogen, Våler, Drammen og NBS..

kalenderbilde3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den audien ser utrolig strøken ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det!

 

Du skal nok leite en stund for å finne en som er like strøken,ja...

Begynner å bli sjeldene biler..og de som finnes er ofte slitte og godt brukte + rulla endel mer.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud

den audien ser utrolig strøken ut!

 

Ta deg en tur på møte Magne, så får du se hvor fin den hvirkelig er! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par modifiserte bilder som jeg synes ble stilige:

kalenderbilde2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn noen veeeeldig ferske bilder av min nyanskaffelse..... Her skal ting gjøres.....

a61309brukt3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med jeg også, har ikke vært på mer enn ett møte, men dog, føler en viss tilhørigheten alikevel...

 

Bilen min er en 1991 modell Corrado G60 med Rieger RSR styling og diverse andre mods. Den så omtrent slik ut når jeg kjøpte den, bortsett fra hjula. Bilen er igrunn akkurat sånn jeg vil ha den, så de videre planene er ikke veldig store. Men noe er det jo selvfølgelig, har lyst på nye hjul (igjen) og det begynner vel på bli på tide å få inn litt stereo (så hvis noen har noe billig til salgs så rop!) også har jeg planer om å gå over bilen inni, er endel ting som jeg syntes er gjort vel enkelt.

 

Motormessig er bilen så og si original bortsett fra rustfritt scorpion eff anlegg uten kat, og åpent filter.

corrado forfra.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Even Eie Bjørvik

Hiver meg med jeg også, har ikke vært på mer enn ett møte, men dog, føler en viss tilhørigheten alikevel...

 

Bilen min er en 1991 modell Corrado G60 med Rieger RSR styling og diverse andre mods. Den så omtrent slik ut når jeg kjøpte den, bortsett fra hjula. Bilen er igrunn akkurat sånn jeg vil ha den, så de videre planene er ikke veldig store. Men noe er det jo selvfølgelig, har lyst på nye hjul (igjen) og det begynner vel på bli på tide å få inn litt stereo (så hvis noen har noe billig til salgs så rop!) også har jeg planer om å gå over bilen inni, er endel ting som jeg syntes er gjort vel enkelt.

 

Motormessig er bilen så og si original bortsett fra rustfritt scorpion eff anlegg uten kat, og åpent filter.

 

 

Fin bil og fine bilder Even, skulle trodde du hadde fått hjelp av Kjetil til å ta bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Bildene var faktisk bare noen kjappe jeg tok før jeg dro hjem fra perm en gang i våres. Men Kjetil og jeg skal sansyneligvis ut å knipse noen ordentlig bilder til fredag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel hive meg på med min nye anskaffelse jeg oxo da..... 2uker gammel...

Passat 1.8T "Comfortline"

Planer: Full RS-Styling, 2.5" effektanlegg med dobble ende rør (en på hver side), seff nye felger (OZ Classe Pat Lip 19" kommer på til våren 05, seff bestilt hos Jon), chrome speiler, ombyggning til '01 baklykter og ny IC i front kommer vel på oxo....+ mye chrome som kommer på etterhvert som pengene strekker til.... dette er foreløpig da, så jeg kommer vel på noe som mangler/trengs.... fler bilder kommer etter hvert som bilen byner å ta form.... :D

resize of resize of picture 050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thommy Pettersson

får vel hive meg på med min nye anskaffelse jeg oxo da..... 2uker gammel...

Passat 1.8T "Comfortline"

Planer: Full RS-Styling, 2.5" effektanlegg med dobble ende rør (en på hver side), seff nye felger (AEZ Olymp 18" kommer på til våren 05), chrome speiler, ombyggning til '01 baklykter og ny IC i front kommer vel på oxo.... dette er foreløpig da, så jeg kommer vel på noe som mangler/trengs.... fler bilder kommer etter hvert som bilen byner å ta form.... :D

Dæven en bambling til i klubben med rett smak:)

Velkommen i klubben foresten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker.... snakka med deg hos Kim den gangen vi var så EVIG mange der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser man det ja! Begynner bamblingene å komme åsså!

gratz med ny bil thommy! solgt poloen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det lille røde "tyttebæret" er solgt vettu... (bilen som er i bakgrunn på bilde)....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.