Anbefalte innlegg

Detta er bilen min, Audi 80 2.0 S 1992 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er bilen min, Audi 80 2.0 S 1992 mod.

Velkommen i klubben skal du være

Nice bil btw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

clean og pen bil ja, så veldig strøken ut:D

 

og velkommen i klubben :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du vært med en stund da, Lars?? Mener jeg har sett bilen din hos oss før..(?)Eller er jeg helt på jordet?? Mener du har vært med på NBS på Liertoppen??;) Uansett; velkommen her på forumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært medlem før ja, men jeg var en tur på skolebenken så da var det ikke så mye tid til bilen. Vært på Liertoppen i 4 år på rad nå. Blitt en tradisjon det med gratis pølser og brus :)

 

Men nå er jeg tilbake for fullt :)

 

Er en til som er HELT ny i klubben men han er ikke så veldig ivrig på hiddenn, så jeg skiver litt om han her. Han heter Kim T. Karlsen, kjører rundt i en Audi A4 1.8 Avant 1996 mod. sota ruter, senka, RS4 felger og chromkapper på speil. Eller en lys grønn boble, bredda og senka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere.....Lars var jo den største pizzaspiser`n på Pizzahuset forrige onsdag (han liker ikke bare gratis pølser på NBS). Dere la vel merke til det ?? Han var der han......hehe.....og han har vært med oss mange ganger før. Velkommen tilbake skal du iallefall være. Blir det forresten noe bilbytte på deg ?? Hørte du snakka om en A6 2.5 Tdi eller no`?

 

Han kameraten din...er det han som jobber på bokbinderiet på Kjørbekk ??

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere.....Lars var jo den største pizzaspiser`n på Pizzahuset forrige onsdag (han liker ikke bare gratis pølser på NBS). Dere la vel merke til det ?? Han var der han......hehe.....og han har vært med oss mange ganger før. Velkommen tilbake skal du iallefall være. Blir det forresten noe bilbytte på deg ?? Hørte du snakka om en A6 2.5 Tdi eller no`?

 

Han kameraten din...er det han som jobber på bokbinderiet på Kjørbekk ??

 

Kristian.

 

Venter på å få bilen min EU godkjent. Blir nok en A6 2,5 Tdi eller Passat eller no.

 

Kim jobber på Bokbinderiet ja, kjører Actros lastebil med trykksaker inn til Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en fin liten sak det der : smil : Og grattis med ny bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en fin liten sak det der : smil : Og grattis med ny bil

 

Takk :D *stolt som en hane*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fin ut den ja.. Grattiz.. :) Ser etter nye bil jeg oxo. Audi A6 2,5 TDi, var du fornøyd med din??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fin ut den ja.. Grattiz.. :) Ser etter nye bil jeg oxo. Audi A6 2,5 TDi, var du fornøyd med din??

njjjaaaaa.... Den var praktisk og billig og kjøre med ,men fy f... så kjedelig bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattulerer !! kjøpt den "ferdig-pakket" eller ? er vel ikke planer om å kjøre denne på vinter'n tenker jeg.... hehe....

Litt OT: noen som her peil hvor man får tak i sånn DTM leppe som er på denne bilen ? evt. pris ?

 

Gratz igjen ! regner me å se deg en del til sommer'n i det udyret der !

 

mvh T3pp3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig nice bil. Grattis med den. blir nok Masse morro med den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synsyk fin, likte lakken jeg da (siden jeg selv har hatt en bil med slik farge : ja : )

Ps. stemte på bilen din jeg :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattulerer !! kjøpt den "ferdig-pakket" eller ? er vel ikke planer om å kjøre denne på vinter'n tenker jeg.... hehe....

 

Ja den var "ferdigpakka" :) ,men jeg skal gjøre noen egne vrier på den i løpet av vinteren.

Jeg kjører med orginalfangere i vinter så det går greit og bruke den nå også!

 

Synsyk fin' date=' likte lakken jeg da (siden jeg selv har hatt en bil med slik farge )

Ps. stemte på bilen din jeg[/quote']

 

Takk :) blir bare mer og mer fornøyd med fargen selv, det er litt artig og skille seg ut fra de andre sølv og sorte golfene ;) Men jeg tror det er mange delte meninger om det er en fin farge eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en `98 Audi A6 2.5 Tdi til salgs hos Best Bil på Nenset. Veldig bra bil, sølvfarga sedan m. to stegs chip ( ca 225 hk iflg. eier ), lakka ned, 17" hjul +++. Bilen er riktignok rulla 270.000 km ( taxi i Rauland ), men etter prøvekjøring hadde jeg maks tippa 80.000 km. Denne bilen er utrolig thight og fin altså.

 

Vurderte veldig kjøp sist gang den var til salgs, men trakk meg pga km.standen. En merker jo ikke at disse bilene er kjørt langt da. Og dessuten får man jo som regel det man betaler for. Prisen er satt til kr 184.000 men er prutbar iflg. selger. Du får nok denne bilen for mellom 170" og 175", og det burde vel være mye bil for pengene ??

 

Så hvis du er veldig klar for en nyere A6 m 2.5 Tdi, så ville jeg tatt turen innom på Nenset..... Bare et tips.

 

Kristian.

 

Hadde vært no det ja, men jeg vil ha en stasjonsvogn. Har vært hos Bjørn Bernts Bil i dag, han skal se i tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

njjjaaaaa.... Den var praktisk og billig og kjøre med ,men fy f... så kjedelig bil :)

 

Nå må jeg legge til at jeg hadde en C4 da, hvis du kjøper en 98-> så får du nok en nydelig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksbil som skal få rulle noen mil i vinter..... Kul bil på vinterveier.

DSC01501.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey da, ble bare litt ivrig... Får heller holde meg til tema og vedlegge et oppdatert bilde av bilen min. Har gjort litt småtteri fra sist gang, mer kommer forhåpentligvis etterhvert....

 

Mvh

Kristian.

Bilder Audi A6 des 2004 kk 013.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey da, ble bare litt ivrig... Får heller holde meg til tema og vedlegge et oppdatert bilde av bilen min. Har gjort litt småtteri fra sist gang, mer kommer forhåpentligvis etterhvert....

 

Mvh

Kristian.

 

: ja : Blir HELT sikkert kanon når du får den ferdig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er da et bilde av min bil... :)

Golf 4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :) åssen motor er det i den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det er bare en 1600... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.