Anbefalte innlegg

Senkesett?? Tommy.. syns den så helt fin ut jeg.. likte di felgene dine.. hmmm mulig jeg går for sorte felger selv til neste sommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkesett?? Tommy.. syns den så helt fin ut jeg.. likte di felgene dine.. hmmm mulig jeg går for sorte felger selv til neste sommer ;)

 

Enig med Tommy; Kanon tøffe felger! Noe av det tøffeste jeg har sett på lenge faktisk, og de fleste vet hvor sær jeg er på felger.

 

Ville ikke ha senket mer jeg heller, ser helt perfekt ut. Ståle ville vell kappet fjærene på halvparten men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Tommy; Kanon tøffe felger! Noe av det tøffeste jeg har sett på lenge faktisk, og de fleste vet hvor sær jeg er på felger.

 

Ville ikke ha senket mer jeg heller, ser helt perfekt ut. Ståle ville vell kappet fjærene på halvparten men...

 

IDIOT! : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IDIOT! : dum :

 

 

:P Endelig jeg som fikk trekt litt på deg nå Ståle!! Denne gangen var vi i allefall enige om felgene! De var skikkelig kule!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 audi 100 quattro med FEMMER!!!!!!!!!!!!!!!!

1.jpg

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 audi 100 quattro med FEMMER!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis :) .. søskenbarnet mitt har en helt maken som han har motor prosjekt på nå.. 300+ hk :) blir morro det.. gammal 100 som er skyhøy med 17"ere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 audi 100 quattro med FEMMER!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det var litt av ei børse, Heine! Også kvit, da gitt! Arbeidsbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt av ei børse, Heine! Også kvit, da gitt! Arbeidsbil?

 

Skal bli utstillingsbil. Det er mange som synest jeg har klubbens fineste bil hvis jeg får 21" hjul og 200 mm senking. For noen er jo det det viktigeste.

 

For meg er det viktigst å ha femmer og quattro. Skal ha den til arbeidsbil, fiskebil, snowboard bil, tur bil osv. Er en drøm å kjøre og kjekk bruks bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

to til..... ikke ikke mobb sykkel bremsene mine da... :P

 

Detta var tøffe felger ja.. Gratiz.. :)

 

Heine: Gratiz med "ny" bil.. Litt av en donig det der gitt.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta var tøffe felger ja Heine.. Gratiz.. :)

 

Gratiz med "ny" bil og.. Litt av en donig det der gitt.. :D

 

Takk skal du ha Lars, eg synest bilen og felgane dine og e fine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann alle sammen..

Navnet mitt ser dere til venstre her, og jeg holder til i skien..

Går på Skogmo VK1 Elektronikk, ferdig nå snart, sommerferien nærmer seg for (heldigvis)..

Fikk lappen i Mars, så har blitt endel kjøring med bilen min etter den tid..

 

Bilen min er en 1989 mod. Corrado G60 som jeg kjøpte i februar..

Og har siden den tid brukt over 20.000 på den i deler for å få den i teknisk stand, så nå skal bilen være i bra stand håper jeg..

Har også fått satt i et anlegg i den (15" Magnat, planet Audio forsterker osv.)

 

Har ikke fått gjort så mye med utsenet enda, joda har klart og bulke fronten litt, og knuse blinklyset og tåkelyset da ;/ så litt forskjell er det fra jeg fikk den :P i løpet av sommeren håper jeg på KW just. senkesett og noen kule felger, også kommer hellakering med styling innen neste sommer...sånn ca..

men får se hva lommeboka vil..

 

Gidder ikke og legge ut no bilde av bilen nå som den har knuste lykter, men så fort jeg får skaffa nye så kommer bilder...

 

Ble litt masse dette her jo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann alle sammen..

Navnet mitt ser dere til venstre her, og jeg holder til i skien..

Går på Skogmo VK1 Elektronikk, ferdig nå snart, sommerferien nærmer seg for (heldigvis)..

Fikk lappen i Mars, så har blitt endel kjøring med bilen min etter den tid..

 

Bilen min er en 1989 mod. Corrado G60 som jeg kjøpte i februar..

Og har siden den tid brukt over 20.000 på den i deler for å få den i teknisk stand, så nå skal bilen være i bra stand håper jeg..

Har også fått satt i et anlegg i den (15" Magnat, planet Audio forsterker osv.)

 

Har ikke fått gjort så mye med utsenet enda, joda har klart og bulke fronten litt, og knuse blinklyset og tåkelyset da ;/ så litt forskjell er det fra jeg fikk den :P i løpet av sommeren håper jeg på KW just. senkesett og noen kule felger, også kommer hellakering med styling innen neste sommer...sånn ca..

men får se hva lommeboka vil..

 

Gidder ikke og legge ut no bilde av bilen nå som den har knuste lykter, men så fort jeg får skaffa nye så kommer bilder...

 

Ble litt masse dette her jo..

Har sett den stå på Skogmo da jeg er der på mandager! Fin bil du har ja!!

Velkommen i klubben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har sett den på Skogmo jeg også, da jeg er der på tirsdager....

Har ikke fått kikka så nøye på bilen din men etter det jeg kan huske så ser vel den ganske bra ut..

 

 

Jeg har da en svart Golf IV, viss du har sett den....... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den stå på Skogmo da jeg er der på mandager! Fin bil du har ja!!

Velkommen i klubben!

 

Takk for det.. :) bare jeg får kjøpt nytt blinklys og grøftelys på høyre side (noe jeg irriterer meg over) så blir den bedre :P

 

Er det du som har den røde Audi'en? med div. styling som spoiler, frontfanger osv?

 

Hei

 

Har sett den på Skogmo jeg også, da jeg er der på tirsdager....

Har ikke fått kikka så nøye på bilen din men etter det jeg kan huske så ser vel den ganske bra ut..

 

Jeg har da en svart Golf IV, viss du har sett den.......

 

 

Ja, stemmer....er det den svarte med div. styling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det.. :) bare jeg får kjøpt nytt blinklys og grøftelys på høyre side (noe jeg irriterer meg over) så blir den bedre :P

 

Er det du som har den røde Audi'en? med div. styling som spoiler, frontfanger osv?

Det stemmer at jeg har den raue audien ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at jeg har den raue audien ja ;)

 

Allright, fin bil du har der... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det.. :) bare jeg får kjøpt nytt blinklys og grøftelys på høyre side (noe jeg irriterer meg over) så blir den bedre :P

 

Er det du som har den røde Audi'en? med div. styling som spoiler, frontfanger osv?

 

 

 

 

Ja, stemmer....er det den svarte med div. styling?

 

 

 

 

 

Er den svarte med litt anonym styling ja, skal bare ha noen felger og sota ruter nå tenker jeg så begynner det å hjelpe seg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den svarte med litt anonym styling ja, skal bare ha noen felger og sota ruter nå tenker jeg så begynner det å hjelpe seg....

 

ja rektig...da blir den dritfin :)

syns det vekker oppmerksomhet nå også jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utvidet 16v samlingen litt idag, kjøpt meg en GOLF 3 GTi 16v(94mod) , her med lekre vinterfelger på.....

golf3gti16v 006L.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utvidet 16v samlingen litt idag, kjøpt meg en GOLF 3 GTi 16v(94mod) , her med lekre vinterfelger på.....

 

Gratulerer Art. Begynner å bli en bra 16v samling nå ja. Hva skal du gjøre med II'en nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Art. Begynner å bli en bra 16v samling nå ja. Hva skal du gjøre med II'en nå da?

 

Den skal skrotes om et pr mnd, masse rust på disse hvite golfene vettu....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil det der Art!! Planer for den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første pri må jo være sommerhjul.. Eller hva Art?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.