Anbefalte innlegg

det var nok litt senere enn jeg hadde tenkt å dra,, skal kjøre med et par corradoer fra corradoclubnorwegen også,,, vi henger oss sikkert på resten av vacn folket vi..

 

Pro move !!1 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så negative nå. Uansett hva som skjer så finnes det en løsning. Kan ikke la en sånn helg forsvinne ved bagateller. og jeg har fortsatt tilgode å se hele kolonna bli stoppa av politi. dessuten er vi ikke mange mila på norsk jord. og svenske politi sjekker ikke om du har eu ok bil i norge :P

Veit, men er ikke sikker jeg, dumt at jeg ikke har fått det nye vognkortet. Hadde sett litt bedre ut i allefall.... Ingen som har lyst på en passasjer a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst på en passasjer a?

 

Tror ikke du orker å sitte bak i bobla... men det er vel da sikkert en eller annen som tar deg med.

Var det ikke en her som synes det var stuselig å kjøre alene da??? En eller post oppi her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere også kjøre innom Tusenfryd på fredagsmorgen og plukke opp noen få corradoer på veien??: smil : Dere som drar kl 0800 mente jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sitte på med Morten fra Hamar. så jeg tror da at Hans har ledig plass nedover. så hør med han Martin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere også kjøre innom Tusenfryd på fredagsmorgen og plukke opp noen få corradoer på veien??: smil : Dere som drar kl 0800 mente jeg da..

 

Vi kjører jo forbi der ikke lenge etter 8. Bare å hekte seg på der.. tror dere ser kolonna som kommer vil jeg tro. ;) Sender du meg en SMS rundt 07:30 på fredag så skal vi holde dere oppdatert om når vi passerer.

--> 90 82 16 40

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det skal jeg gjøre!Har også med walkie talkie...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående walkie talkie... mange som har med seg?

jeg har en jaktradio. men den skulle vel ta inn de fleste signaler, eller har folk ofte låste app?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående walkie talkie... mange som har med seg?

jeg har en jaktradio. men den skulle vel ta inn de fleste signaler, eller har folk ofte låste app?

 

:D Hva slags jakt skal du på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Hva slags jakt skal du på da?

 

Hihihihi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid på jakt på BR ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sitte på med Morten fra Hamar. så jeg tror da at Hans har ledig plass nedover. så hør med han Martin.

 

Har du plass Hans???;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass Hans???;)

 

Ja,det kan se sånn ut. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan stickers og t shirts kommer til å se ut eller? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,det kan se sånn ut. ;)

 

Fett blir omvendt fra i fjord da;)

 

Kan du kanskje hente meg på Møller Ryen da, parkerer bilen min der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Ryen ja,hehe,hvis noen gir meg et kart,så kanskje jeg greier å finne frem :P

 

Finner alltid en løsning på det vett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Ryen ja,hehe,hvis noen gir meg et kart,så kanskje jeg greier å finne frem :P

 

Finner alltid en løsning på det vett.

 

Du husker vel hvor vi hadde samling i fjor? Rett på andre siden av rundkjøringa... You cant miss it;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ornder det seg nok Martin. Er vel snakk om at vi skal ha samling en annen plass i år da,men det fikser vi. Pakk lett da ;)

 

Visa og mobil,og en bokser,så har man det man trenger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ornder det seg nok Martin. Er vel snakk om at vi skal ha samling en annen plass i år da,men det fikser vi. Pakk lett da ;)

 

Visa og mobil,og en bokser,så har man det man trenger ;)

 

Ok... Og t-skjorte får jeg vel med oppmøte så da trenger jeg ikke ha med det heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemlig ;) Hehe,gleder meg noe hensides nå. Blir så digg. 3 arbeidsdager gjenstår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg veldig til treffet, men ser ikke frem til 50 mil i lav bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kos å kjøre lav bil..ehm, høy bil..lav bil..høy bil..lav bil..litt lav..litt høy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg veldig til treffet, men ser ikke frem til 50 mil i lav bil...

 

hehe, må si meg litt enig der ja, men er vel grei vei mesteparten av veien vel? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir kos å kjøre lav bil..ehm, høy bil..lav bil..høy bil..lav bil..litt lav..litt høy :D

 

.....

fucking_airride.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.