#301 Skrevet Juni 2, 2007 det var nok litt senere enn jeg hadde tenkt å dra,, skal kjøre med et par corradoer fra corradoclubnorwegen også,,, vi henger oss sikkert på resten av vacn folket vi.. Pro move !!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 2, 2007 Ikke så negative nå. Uansett hva som skjer så finnes det en løsning. Kan ikke la en sånn helg forsvinne ved bagateller. og jeg har fortsatt tilgode å se hele kolonna bli stoppa av politi. dessuten er vi ikke mange mila på norsk jord. og svenske politi sjekker ikke om du har eu ok bil i norge Veit, men er ikke sikker jeg, dumt at jeg ikke har fått det nye vognkortet. Hadde sett litt bedre ut i allefall.... Ingen som har lyst på en passasjer a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 2, 2007 Ingen som har lyst på en passasjer a? Tror ikke du orker å sitte bak i bobla... men det er vel da sikkert en eller annen som tar deg med. Var det ikke en her som synes det var stuselig å kjøre alene da??? En eller post oppi her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 2, 2007 Kan dere også kjøre innom Tusenfryd på fredagsmorgen og plukke opp noen få corradoer på veien?? Dere som drar kl 0800 mente jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juni 2, 2007 Jeg skal sitte på med Morten fra Hamar. så jeg tror da at Hans har ledig plass nedover. så hør med han Martin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juni 2, 2007 Kan dere også kjøre innom Tusenfryd på fredagsmorgen og plukke opp noen få corradoer på veien?? Dere som drar kl 0800 mente jeg da.. Vi kjører jo forbi der ikke lenge etter 8. Bare å hekte seg på der.. tror dere ser kolonna som kommer vil jeg tro. Sender du meg en SMS rundt 07:30 på fredag så skal vi holde dere oppdatert om når vi passerer. --> 90 82 16 40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juni 2, 2007 Jepp det skal jeg gjøre!Har også med walkie talkie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juni 2, 2007 angående walkie talkie... mange som har med seg? jeg har en jaktradio. men den skulle vel ta inn de fleste signaler, eller har folk ofte låste app? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juni 2, 2007 angående walkie talkie... mange som har med seg?jeg har en jaktradio. men den skulle vel ta inn de fleste signaler, eller har folk ofte låste app? Hva slags jakt skal du på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juni 2, 2007 Hva slags jakt skal du på da? Hihihihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juni 3, 2007 Alltid på jakt på BR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juni 3, 2007 hehe....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg skal sitte på med Morten fra Hamar. så jeg tror da at Hans har ledig plass nedover. så hør med han Martin. Har du plass Hans??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juni 3, 2007 Har du plass Hans??? Ja,det kan se sånn ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juni 3, 2007 noen som vet hvordan stickers og t shirts kommer til å se ut eller? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juni 3, 2007 Ja,det kan se sånn ut. Fett blir omvendt fra i fjord da;) Kan du kanskje hente meg på Møller Ryen da, parkerer bilen min der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juni 3, 2007 Møller Ryen ja,hehe,hvis noen gir meg et kart,så kanskje jeg greier å finne frem Finner alltid en løsning på det vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juni 3, 2007 Møller Ryen ja,hehe,hvis noen gir meg et kart,så kanskje jeg greier å finne frem Finner alltid en løsning på det vett. Du husker vel hvor vi hadde samling i fjor? Rett på andre siden av rundkjøringa... You cant miss it;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juni 3, 2007 Da ornder det seg nok Martin. Er vel snakk om at vi skal ha samling en annen plass i år da,men det fikser vi. Pakk lett da Visa og mobil,og en bokser,så har man det man trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juni 3, 2007 Da ornder det seg nok Martin. Er vel snakk om at vi skal ha samling en annen plass i år da,men det fikser vi. Pakk lett da Visa og mobil,og en bokser,så har man det man trenger Ok... Og t-skjorte får jeg vel med oppmøte så da trenger jeg ikke ha med det heller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Juni 3, 2007 Nemlig Hehe,gleder meg noe hensides nå. Blir så digg. 3 arbeidsdager gjenstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Juni 3, 2007 Gleder meg veldig til treffet, men ser ikke frem til 50 mil i lav bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Juni 3, 2007 Blir kos å kjøre lav bil..ehm, høy bil..lav bil..høy bil..lav bil..litt lav..litt høy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Juni 3, 2007 Gleder meg veldig til treffet, men ser ikke frem til 50 mil i lav bil... hehe, må si meg litt enig der ja, men er vel grei vei mesteparten av veien vel? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Juni 3, 2007 Blir kos å kjøre lav bil..ehm, høy bil..lav bil..høy bil..lav bil..litt lav..litt høy ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...