Anbefalte innlegg

hurra for deg... :P værste i dag?

Jepp. opp etter jobb. bimmern står i lufta der oppe. så den må enten bli ferdig eller trilles ut i dag. en bolt som ikke vil ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marco the lobster boy ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. opp etter jobb. bimmern står i lufta der oppe. så den må enten bli ferdig eller trilles ut i dag. en bolt som ikke vil ut.

akkai.. jeg kommer opp etter mat.. må bli ferdig med fronten i dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jWG KAn frakte tematelt.. og spleiser gjerne, men har ikke mulighet å legge ut.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser nå at teltet koster 798,- for 3x6 og 298,- for 3x3 men 3x6 kommer med 2 vegger mere.

Tom-Rune har vel 2 vegger etter forrige helg liggende. ?

blir ca 50 lapp hver for å ha et stort telt. regner med at vi blir sikkert 16 + som skal bruke det. Så? noen nedenfor som vil legge ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, fikk prøvd litt telt i dag, lurer på hvem vi skal ta jeg..

CIMG2080.sized.jpg

CIMG2079.sized.jpg

eller kanskje ikke så vanskelig!! haha, satte opp det pusle teltet mitt, så kom naboen bort å sa jeg kunne låne hans, er jo 3 ganger så stort! teltet er jo fader meg større en lupoen, hehe, kunne brukt den som garasje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha. Det bittelille 'tema teltet mitt kommer til å bli så forbanna varmt om det blir som i fjor.

Går ned flerfoldige kilo på en helg. NAAAAAAT!

Nå er det 1 arbeidsdag igjen,så er det Bug Run-mode for alle penga. Bruke onsdagen på å handle inn til turen,mangler litt shortser osv her fant jeg ut plutselig,og ettersom jeg visstnok hadde tatt fri f.o.m onsdag,så er det jo fin-fint det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det var jo litt tid det ja, reiser på torsadagen du eller? hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyr til Oslo på torsdags formiddag. Så jeg har mer enn god nok tid jeg. Bare fint det i dette været vi har nordafor nå. :D

Teensa bare sprader rundt i bikini og fniser vett. Sommeren er herlig gutter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, er tilstander her nede også, tror neste helge kommer til blir fylt med mye sol og morro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom-Rune har vel 2 vegger etter forrige helg liggende. ?

Nei det har han ikke. De var så kullosforgifta og svarte at han ikke gadd å røre dem: rolleyes

haha, satte opp det pusle teltet mitt, så kom naboen bort å sa jeg kunne låne hans, er jo 3 ganger så stort! teltet er jo fader meg større en lupoen, hehe, kunne brukt den som garasje

Det Nordmarka-teltet der brukte jeg i hele fjor, er jævlig god plass i det, men var et helvete å sette opp i og med at det klistra seg sammen i teltposen hver gang man hadde pakka det sammen. Brukte vel 1 time på Våler første gang jeg satt det opp..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det har han ikke. De var så kullosforgifta og svarte at han ikke gadd å røre dem: rolleyes

Men var det ikke noen vegger du hadde glemt også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men var det ikke noen vegger du hadde glemt også?

Jo har vel 2 stk her hjemme til partyteltet i hagen, men de burde jeg få med meg hjem igjen. Kan sjekke i boden i morra, husker ikke om veggene ble med hjem fra BR i forifjor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Nordmarka-teltet der brukte jeg i hele fjor, er jævlig god plass i det, men var et helvete å sette opp i og med at det klistra seg sammen i teltposen hver gang man hadde pakka det sammen. Brukte vel 1 time på Våler første gang jeg satt det opp..hehe

da tror jeg ikke det er samme telt, jeg satte det opp aleine i går på ca 15min, tre i 3 stenger også slo jeg i 4 plugger for å få det til å stå! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folks, vi får bra vær til helgen...IGJEN!!1 :D

Mantorp ligger i nærheten av Mjölby. Her finner dere langtidsvarselet:

http://tv4vadret.se/#/lan.ostergotland/orter.mjolby

Så da er det bare å dra fram pølsa igjen, Tom-Rune :D

DSC03509.sized.jpg

Åååååååååååååhhh... gleder meg!!!!!!! :)

jeje_je_011.sized.jpg

jeje_je_070.sized.jpg

jeje_je_060.sized.jpg

DSC03478.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er man mitt i hjullager bytte på cabben. skulle bare å hente noen deler. så kom hjullagerlyd i høyre forhjul : bh : . kanskje like greit at det skjedde igår å ikke fredags formiddag. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er man mitt i hjullager bytte på cabben. skulle bare å hente noen deler. så kom hjullagerlyd i høyre forhjul : bh : . kanskje like greit at det skjedde igår å ikke fredags formiddag. :rolleye:

Du er ikke den eneste. Jeg har problemer med motoren på bobla. Det ser nå ut til at jeg DESVERRE må kjøre comfy nedover. Med klimaanlegg og slik skit :( Ja ja.. fæst blir det læll!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke den eneste. Jeg har problemer med motoren på bobla. Det ser nå ut til at jeg DESVERRE må kjøre comfy nedover. Med klimaanlegg og slik skit :( Ja ja.. fæst blir det læll!!

Gir du opp allerede på en tirsdag?????? herregud,er da nok av lufthuer i nærområdet ditt.

Noen må jo kunne hjelpe en stakkar med "flatfirer" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tror jeg ikke det er samme telt, jeg satte det opp aleine i går på ca 15min, tre i 3 stenger også slo jeg i 4 plugger for å få det til å stå! hehe

Ja ser det nå at det er samme utseende på teltet, men at det er to forskjellige merker;)

jeje_je_060.sized.jpg

Så da er det bare å dra fram pølsa igjen, Tom-Rune :D

Det blir pølsefest igjen i år. Med medbrakte pølser såklart!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Hvis motoren ryker så er det jo bare å finne en brukt på BægRæn! Var et par polakker der for et par år siden som kom inn porten med rådebank i en T2. Lørdag morgen fant de en motor og brukte resten av helga på motorbytte.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser det nå at det er samme utseende på teltet, men at det er to forskjellige merker;)

Det blir pølsefest igjen i år. Med medbrakte pølser såklart!!

Kanskje litt flaks at jeg postet det bildet da :) (med teltet)

Alle gutta har jo med seg pølsene sine!! Legger jo ikke de igjen hjemme ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser nå at teltet koster 798,- for 3x6 og 298,- for 3x3 men 3x6 kommer med 2 vegger mere.

Kom til å tenke på en ting Rolf, er jo 6 vegger med på det teltet der. Så trenger jo ingen ekstra..

Partytelt: Mål: 6 x 3 m. Høyde: 2,6 m. Leveres med 6 veggseksjoner, hvorav 4 med vindu.

Kanskje litt flaks at jeg postet det bildet da :) (med teltet)

Alle gutta har jo med seg pølsene sine!! Legger jo ikke de igjen hjemme ;)

Ja litt flaks, huska jo ikke hvordan teltet så ut :)

Nei de er vel med alle mann, da trenger vi ikke dra på Pølsemannen på City Gros og handle:p

Må huske t-skjorta du fikk i fjor da Thomas: haha :

jeje_je_059.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver på med akkurat samme jeg nå, hjullager fremme. Håper jeg får det greit til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå begynner det virkelig å nærme seg BR, gleder meg villt!! endelig fått bytta til litt stivere bakdempere idag så da har jeg kanskje litt igjen av bakdekka mine til hjemveien også: rock ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått mine tvil om jeg rekker å ha bilen klar til freddan.. Grunnet sykdom, manglende deler og inkompetanse skal det holde hardt å få den kjørbar!

Men jeg har planer om å få brukt t-shirten uansett! Noen som trenger co-driver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.