Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg å masse. : vinke :

 

Blir vel til at jeg og Dan Henning møter dere på Mysen så slipper vi morgenrushet gjennom Oslo. Er rundt 9 dere skulle dra fra Momarken der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått mine tvil om jeg rekker å ha bilen klar til freddan.. Grunnet sykdom, manglende deler og inkompetanse skal det holde hardt å få den kjørbar!

 

Men jeg har planer om å få brukt t-shirten uansett! Noen som trenger co-driver?

 

Flere som sliter med den gitt.. og jeg må attpåtil jobbe fredag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som sliter med den gitt.. og jeg må attpåtil jobbe fredag :(

 

Hvordan går det t-skjortene Fredrik? Har du noe preview på dem?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bmw som står på hamar som du kan låne Endre ;) hvis ikke Fredrik skal låne den da. evt så kan han hente deg på veien. er vel noen som har ledig plass ellers og? ikke alle som skal kjøre dobbelt? og hvis kriff og thomas tar vovlo blir det vel et baksete ledig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått mine tvil om jeg rekker å ha bilen klar til freddan.. Grunnet sykdom, manglende deler og inkompetanse skal det holde hardt å få den kjørbar!

 

Men jeg har planer om å få brukt t-shirten uansett! Noen som trenger co-driver?

 

har altids plass til en bergenser. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver på med akkurat samme jeg nå, hjullager fremme. Håper jeg får det greit til.

 

byttet hele navet, men der var også lageret gåent. så må bytte på nytt i morgen,.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må huske t-skjorta du fikk i fjor da Thomas: haha :

jeje_je_059.sized.jpg

 

hehehe.. ja :)

Fif... jeg flira da Cliff dro frem den shirten ass :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg å masse. : vinke :

 

Blir vel til at jeg og Dan Henning møter dere på Mysen så slipper vi morgenrushet gjennom Oslo. Er rundt 9 dere skulle dra fra Momarken der?

 

Vi er på mysen rundt kl 9 ja. :) See ya! : vinke :

Stopper på den Shell-stasjonen som ligger i krysset ved Momarken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har altids plass til en bergenser. :)

 

Flotte greier David!

 

Takk for tilbud om BMW Rolf! ;) Men når det ikke er vag er det like greit å sitte på, pluss at da kan man nyte leskende fludium over en lav grill any time!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier David!

 

Takk for tilbud om BMW Rolf! ;) Men når det ikke er vag er det like greit å sitte på, pluss at da kan man nyte leskende fludium over en lav grill any time!

 

Tror ikke Kenneth skal være med så da er det ett sete i en viss rustfri,komfortabel golf med fullstendig mangel på alt av komfortutstyr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det t-skjortene Fredrik? Har du noe preview på dem?:)

 

Nei, de skal hentes på torsdag, kommer nok med en smakebit da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bmw som står på hamar som du kan låne Endre ;) hvis ikke Fredrik skal låne den da. evt så kan han hente deg på veien. er vel noen som har ledig plass ellers og? ikke alle som skal kjøre dobbelt? og hvis kriff og thomas tar vovlo blir det vel et baksete ledig?

 

 

skal ikke se bort i fra at jeg kan trenge den kjerra di... ser mørkt ut for min egen så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg masse til helga! :D Ketil Falstad og jeg kommer til å møte dere i Mysen der.. Bare vi finner shell stasjonen da :) Satser på vi finner fram.. ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er klistremerkene til bilene klare... Vi (jeg og Image Reklame) valgte i år og lage den i sølv, med transparent folie rundt.. dette måtte vi rett og slett gjøre, for å slippe å sitte 24t i døgnet frem til avreise for å skjære ut folie.. dessuten var prisen 4 ganger høyere om folien skulle vært skjært ut.. men dette er proff folie, og det blir nok så fint så :D

 

T-skjorter hentes i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen for en gjeng vi blir nedover i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg masse til helga! :D Ketil Falstad og jeg kommer til å møte dere i Mysen der.. Bare vi finner shell stasjonen da :) Satser på vi finner fram.. ;) hehe

 

Kommer en gjeng fra Hamar også... selv kommer jeg rasende etter såfort jeg er ferdig på jobb... 486,57km... hver vei.. 7timer og 23 minutter.. hver vei... og audien ser ut til å bli klar :D hoho, detta blir bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen for en gjeng vi blir nedover i år :D

 

det her blir så SINNSYKT bra! :D jeg tar med fotoutstyr nedover, dog usikker på om jeg orker å drasse på masse speilrefleks.. men kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er klar jeg er klar... litt sånn stress mekk på værste vårt med klargjøring, motorbytte og overhalling av bremser oss de diverse individer her oppe.. : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar med ovalen, men håper den går lengere enn i fjor... og tilbake igjen!! :rolleye:

Sitter jo en 1500 "sport" motor i den nå, så da går de sikkert greit!!

Dukker vel opp utover kvelden, kjører fra Fredrikstad i løpet av ettermiddagen en gang...!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde alle svart.

Endte på 22 stk i medium

16 i large

2 i small

1 i xl

og en 1 størst mulig ;)

 

og 28 stickers. kommer nok til å trykke noen flere stickers da kostnaden på disse er betraktelig lavere en skjortene. kjekt med et par ekstra da noen fort vil ha ;)

 

Vet jeg er lovelig sent ute, men hadde det gått ann å fått 1 stk t -skjorte i medium i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja folkens. Det nærmer seg med stormskritt. Èn dag igjen på jobb så er det pakking og en god natts søvn før vi vender kroppene mot Sverige og det jeg tror blir årets feeeteste helg.

Tenkte litt idag på hvor "stort" fredagscruisen har blitt. Det er ikke veldig mange årene siden vi bare var 4-5 biler som kjørte samlet.

 

Som "veteran" på Bug Run så kan jeg bare si til dere "Rookies" som har første turen i år, GLED DERE!!!1

Ikke nok med at det er masse fete biler å se på, så er det også en utrolig stemning og atmosfære på Bug Run. :)

Har vel igjen å se noen som IKKE reiser dit igjen etter å ha vært med ett år. Det er kanskje derfor vi i år tar all high rekord på antall biler/folk nedover fredag morgen. :D

 

Som nevnt så tar jeg ikke bobla nedover. Tar i stedet på meg "pressehatten" og lader både foto og videocam slik at vi kan få noen fete kjørebilder etc. av kolonnen.

 

PARTY PARTY PARTY!! : rock : : rock : : rock :

 

PS! Noen som har kontroll over `ronabeholdning i Årjäng akkurat nå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel igjen å se noen som IKKE reiser dit igjen etter å ha vært med ett år.

 

 

Jeg har bare vært der en gang....for ca 10 år siden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt så tar jeg ikke bobla nedover. Tar i stedet på meg "pressehatten" og lader både foto og videocam slik at vi kan få noen fete kjørebilder etc. av kolonnen.

QUOTE]

 

Har sikkert ledig plass til deg i kæbben jeg har lånt for anledningen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er egentlig forholdsvis forkjølet for tiden, men en liten kur-helg ved Mantorps bredder og nedbrente kulegriller er nok rett medisin!

 

Tar med vidåi kamera jeg også, men pressehatten blir igjen hjemme.. Eller kanskje jeg kjøper meg en på senteret. I fjor gikk jeg jo til innkjøp av en rake, men det var dog en presang..:P

 

GLEDER MEG!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja folkens. Det nærmer seg med stormskritt. Èn dag igjen på jobb så er det pakking og en god natts søvn før vi vender kroppene mot Sverige og det jeg tror blir årets feeeteste helg.

 

PARTY PARTY PARTY!! : rock : : rock : : rock :

 

PS! Noen som har kontroll over `ronabeholdning i Årjäng akkurat nå??

 

Dette blir så bra, gleder meg!!:D:tilber:

 

Beholdningen kunne gjerne vært større, men holder vel til fredagskvelden ihvertfall:rolleye:

`ronabeholdning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.