Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

Her er litt mer informasjon:

 

  • Det er medlemsrabatt på Saga Hotell i Sarpsborg for de som ønsker å bo der. Si du er fra klubben.
  • Pris på hotellet er nesten halv pris - Usikker på eksakt sum
  • Campingen på Rudskogen vil være åpen for de som ønsker å campe på området
  • Området er grusplassen på høyre rett før man kommer inn på banen
  • Go-carten vil ikke være tilgjengelig for vårt treff
  • Programmet er banekjøring lørdag og utstilling/banekjøring søndag
  • Førermøte klokken 09:00 og 13:00 lørdag med banekjøringstart rett etter første førermøte
  • Førermøte klokken 10:00 søndag med banekjøringstart klokken 13:00
  • Utstilling kun søndag. Dørene åpner 08:00 og bedømming foregår mellom 11:00 og 14:00
  • Premieutdeling klokken 15:00 søndag
  • Det koster kr. 300,- og kjøre 1 dag og kr. 400,- og kjøre to dager
  • Det koster kr. 100,- å stille ut
  • Publikum har gratis inngang
  • Det vil være mulig å komme på fredag for å campe, og hvor undertegnende vil være på plass allerede fra 18:00 tiden.
  • Det vil IKKE være banekjøring på fredag
  • Profilartikler som merker og skiltrammer vil være tilgjengelig fra sekretæriatet/klubbvognen
  • Det vil være mulig å melde seg inn som medlem
  • Man MÅ være medlem for å kjøre på bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg trenger sårt noen flere dommere til utstillingen. Hittil har jeg bare dommere som kjører Audi, det vil si ingen til å dømme Audi-klassen.

Send meg en pm snarest hvis du vil ha noe å gjøre et par timer på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja, flotte greier Andreas!

Men er det kun camping på grusplassen som gjelder? Det må da være ganske ubehagelig for oss som ligger i telt vel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn jeg forstår posten din Andreas så koster det ikke noe for medlemmer som vil være på treffet og ikke stille ut? er vel en medlemsavgift her som det er på våler. 100kr for hele helga? sånn for å campe og være der?

 

EDIT: og Go-carten vil ikke være tilgjengelig for vårt treff. vil dette si at vi ikke får campe der? eller at vi ikke får kjøre Go-cart? i såfall blir det som man antar at vi må pakke sammen telt og alt sammen innen kl 11 søndag morgen hvis vi camper på go-carten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn jeg forstår posten din Andreas så koster det ikke noe for medlemmer som vil være på treffet og ikke stille ut? er vel en medlemsavgift her som det er på våler. 100kr for hele helga? sånn for å campe og være der?

 

EDIT: og Go-carten vil ikke være tilgjengelig for vårt treff. vil dette si at vi ikke får campe der? eller at vi ikke får kjøre Go-cart? i såfall blir det som man antar at vi må pakke sammen telt og alt sammen innen kl 11 søndag morgen hvis vi camper på go-carten?

 

For de som ikke stiller ut og ikke kjører så er inngang og camp 100% gratis. Det vil ikke være mulig å campe på go-carten, ei heller kjøre der. Vi har kun leid gruscampen.. for de med telt er det ikke 100% grus og mange fine steder og slå opp telt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt mer informasjon:

 

  • Det er medlemsrabatt på Saga Hotell i Sarpsborg for de som ønsker å bo der. Si du er fra klubben.
  • Pris på hotellet er nesten halv pris - Usikker på eksakt sum
  • Campingen på Rudskogen vil være åpen for de som ønsker å campe på området
  • Området er grusplassen på høyre rett før man kommer inn på banen
  • Go-carten vil ikke være tilgjengelig for vårt treff
  • Programmet er banekjøring lørdag og utstilling/banekjøring søndag
  • Førermøte klokken 09:00 og 13:00 lørdag med banekjøringstart rett etter første førermøte
  • Førermøte klokken 10:00 søndag med banekjøringstart klokken 13:00
  • Utstilling kun søndag. Dørene åpner 08:00 og bedømming foregår mellom 11:00 og 14:00
  • Premieutdeling klokken 15:00 søndag
  • Det koster kr. 300,- og kjøre 1 dag og kr. 400,- og kjøre to dager
  • Det koster kr. 100,- å stille ut
  • Publikum har gratis inngang
  • Det vil være mulig å komme på fredag for å campe, og hvor undertegnende vil være på plass allerede fra 18:00 tiden.
  • Det vil IKKE være banekjøring på fredag
  • Profilartikler som merker og skiltrammer vil være tilgjengelig fra sekretæriatet/klubbvognen
  • Det vil være mulig å melde seg inn som medlem
  • Man MÅ være medlem for å kjøre på bane

 

Hva koster det for evt svenskedeltakere fra GTI klubben?

Må de melde seg inn for å få kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det for evt svenskedeltakere fra GTI klubben?

Må de melde seg inn for å få kjøre?

 

Medlemmer av svenske klubber som har eller har hatt samarbeid med VACN betaler det samme som våre egne medlemmer for å stille ut og kjøre på bane. Medlemmer av GTI-klubben, AudiClub Schweden osv. trenger ikke melde seg inn i VACN for å stille eller kjøre på bane. Dette gjelder forøvrig også danske Audiklubben skulle det være aktuelt at dem kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i oslo , men har ikke bil . tenkte meg ned på søndagen, går det noe kollektitvt nedover der eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i oslo , men har ikke bil . tenkte meg ned på søndagen, går det noe kollektitvt nedover der eller ?

 

Det er nok relativt greit å komme seg til Sarpsborg, men derfra til Rudskogen er nok verre. Jeg vil heller anbefale deg å opprette en tråd i Oslo lokallagskategorien og høre om du kan sitte på med noen som skal nedover på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotellet i Særp er fullt i hvertfall på 1 og to roms fra rør til søndag, sånn til info.

For de som ikke har skaffet hjelm, så jeg at Lidl i hvertfall i Horten hadde hjelmer til grisepris, 300 for en ny halvhjelm er ikke ille.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bevises medlemskap hvis man ikke har mottat klubb-kort enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bevises medlemskap hvis man ikke har mottat klubb-kort enda?

 

De har med lister over medlemsregisteret uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det regler for ustilling? Kunne sikkert satt fra meg bilen der, men den er ikke i show-stand.

Bor ikke langt unna, men helga er fylt med jobb, så jeg og en kompis skal opp på søndag.

 

Og hvis man kan stille ut, må man komme 8? For jeg kan ikke stå opp så tidlig og begynne å vaske bil..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg en lapp i ruta med utstillings nr på lørdag og la bilen stå der til søndag så er du med. Ingen regler for utstilling. Man stiller ut det man har og vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg en lapp i ruta med utstillings nr på lørdag og la bilen stå der til søndag så er du med. Ingen regler for utstilling. Man stiller ut det man har og vil.

 

Sannhet med små modifikasjoner. Jeg ville snakket med Roger Kristiansen først når det gjelder å parkere der fra lørdag til søndag. Det er han som har ansvaret for utstillingsbiten, og det er godt mulig at han helst ser at bilene blir satt på bestemte steder i motsetning til at de står "slengt" vilkårlig rundt på plassen...

 

Men klart alle stiller ut det man vil, jo fler jo bedre! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at det tar litt over en time ifra oslo til rudskogen ??? gulesider mener vartfall det.

og kan man sette bilen innpå området lørdag selv om dette ikke er utstillingsdagen ?? (skal ikke kjøre på bane)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg en lapp i ruta med utstillings nr på lørdag og la bilen stå der til søndag så er du med. Ingen regler for utstilling. Man stiller ut det man har og vil.

 

Eh, som Kjetil sier: Unngå dette... Og utstillingslapper utleveres ikke før søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser helst at det står færrest mulig biler på plassen over natta ja, for da blir det mye lettere å få plassert bilene på søndag morgen. Hvis noen har tenkt til å ha bilene stående natta over, så vil jeg veldig gjerne at dere tar kontakt med meg på lørdag, så får vi parkert dem riktig allerede da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er dusj fasilitetene på rudskogen. Er det noe som vil bli tilgjengelig for oss? kjekt med en kjapp dusj på morran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er dusj fasilitetene på rudskogen. Er det noe som vil bli tilgjengelig for oss? kjekt med en kjapp dusj på morran.

 

Jeg kan sikkert ta med meg et speil, så får du sminket deg også, hihi ;)

Hvordan blir det med folk og camping der?

Skal vi kanskje prøve å få til litt mer samlet camp i forhold til Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om det kommer no værstinger i helga??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje to "RS4" sedan 2.7 biturbo ++

Regner med at Paul kommer med sølvpilen og GTS kommer vel med sin UR90

 

Og så kommer sharken :evil:: rock ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at eg også tar turen bort for første gang:) Og når eg først kommer meg bort tenkte eg at eg skulle stille ut bilen. Lurer derfor på kor eg kan få vaske bilen? Er det bare å inn på ein bensinstasjon folk pleier eller er det eit opplegg for slikt på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki:) gleder meg til å prøve kjærra for første gang på bane :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert ta med meg et speil, så får du sminket deg også, hihi ;)

Hvordan blir det med folk og camping der?

Skal vi kanskje prøve å få til litt mer samlet camp i forhold til Våler?

 

Hadde vært kjekt om vi kunne samlet flokken da. Blir jo med en gang mye kjekkere og sosialt, og ikke minst kontaktskapende ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.