Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

noen som hvem hvor nærmeste hytteutleie er ved Rudskogen?

evt om det finnes noe hytteutleie på Rudskogen campen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når åpner det på Søndagen? og når på søndagen er utstillingen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med camping der?

Gokartbanen eller noe annet??? :confused:

 

Drøy måned til treffet så kjekt å ha litt tid til å planlegge for en gangs skyld.... : rolleyes

 

Er ikke bare Svein-Erik som lurer på dette.. Noen som kan svare?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og ha med ikke medlem i bilen?

Kan bilen rattes på bane av begge så lenge eg som eige bilen er medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som bor i nærheten av Rudskogen eller så som har plass til 4 felger i garasjen/en bod/huset sitt i noen dager? Jimmie skal en tur til Sverige og skal ha med noe stort for meg tilbake til treffet. Problemet er bare at helt fra Ålesund på vei til Sverige har han fire hjul som en annen kar skal få på rudskogen. Trenger bare lagring til treffet starter og Jimmie er tilbake... Han drar forbi ca.30 august. Vennligst PM meg eller Jimmie Nygård.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som bor i nærheten av Rudskogen eller så som har plass til 4 felger i garasjen/en bod/huset sitt i noen dager? Jimmie skal en tur til Sverige og skal ha med noe stort for meg tilbake til treffet. Problemet er bare at helt fra Ålesund på vei til Sverige har han fire hjul som en annen kar skal få på rudskogen. Trenger bare lagring til treffet starter og Jimmie er tilbake... Han drar forbi ca.30 august. Vennligst PM meg eller Jimmie Nygård.

 

Kjör forbi Sarpsborg vid kveldstid på torsdagen den 30 aug. Har med meg 4 dekk på felg til

banekjöringen som jeg ikke kan ha i bilen nedöver til Sverige. Er tilbake og henter dem på fredags kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og ha med ikke medlem i bilen?

Kan bilen rattes på bane av begge så lenge eg som eige bilen er medlem?

 

Det går bra å ha med ikke-medlem i bilen, men vedkommende må nok melde seg inn i klubben for å få kjøre på banen. Det er sjåføren det betales for på banekjøringen, ikke bilen.

Og det er kun medlemmer som får kjøre på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går greit for ikke medlemmer å bli med også?? Ev inngangs priser? (altså bare være med, ikke kjøre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går greit for ikke medlemmer å bli med også?? Ev inngangs priser? (altså bare være med, ikke kjøre)

 

Selvsagt går det greit for ikke-medlemmer å komme å se på treffet. Jeg har ikke oversikt over hva inngangsprisen er, mulig det står i første innlegg i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt går det greit for ikke-medlemmer å komme å se på treffet. Jeg har ikke oversikt over hva inngangsprisen er, mulig det står i første innlegg i tråden.

 

I år er det gratis inngang for alle publikum - Det vil i år kun koste penger å stille ut bilen på søndag og kjøre på bane lørdag og søndag. Utstilling koster kr. 100,- og banekjøring 1 dag koster kr. 300,- / banekjøring 2 dager koster kr. 400,- Utstilling og banekjøring er dog kun åpent for medlemmer. Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis du skal stille ut og kjøre på bane begge dager koster det 500?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år er det gratis inngang for alle publikum - Det vil i år kun koste penger å stille ut bilen på søndag og kjøre på bane lørdag og søndag. Utstilling koster kr. 100,- og banekjøring 1 dag koster kr. 300,- / banekjøring 2 dager koster kr. 400,- Utstilling og banekjøring er dog kun åpent for medlemmer. Vel møtt!

 

Hvorfor er utstilling blitt kun for medlemmer?

Har vel ikke vært det før?

 

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver en gang til, er det satt noe tidsskjema for dagene om hva som skjer når på hvem dager ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å dra med meg sviger's campingvogn..

 

Hvordan er forholdene for dette der oppe?

Kjekt m plant sted å stå sikkert.. : klø :

Er redd det sikkert blir håpløst å få plass m vogna lørdag ettermiddag.

Om jeg da ikke kommer meg avgårde fredda'n..

 

Strøm å låne no' sted f.eks.. ?

(jada.. overlever sikkert uten, men.. :rolleye: )

 

Noen erfaringer / tanker om dette?

 

Ps! : haha :

Blir sikkert underholdende å se meg forsøke å parkere droget..

Har ikke kjørt mye m henger nei.. : flau :

 

-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campe på gokart banen ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campe på gokart banen ???

 

Sikkert plant nok.. men.. : klø :

 

Har man funnet ut OM vi har den banen til disp ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert plant nok.. men.. : klø :

 

Har man funnet ut OM vi har den banen til disp ?

 

Litt dårlig om i det heletatt formelert av meg det inlegget der.

 

Lurte egentlig på om det var mulig og campe der :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å dra med meg sviger's campingvogn..

 

Hvordan er forholdene for dette der oppe?

Kjekt m plant sted å stå sikkert.. : klø :

Er redd det sikkert blir håpløst å få plass m vogna lørdag ettermiddag.

Om jeg da ikke kommer meg avgårde fredda'n..

 

Strøm å låne no' sted f.eks.. ?

(jada.. overlever sikkert uten, men.. :rolleye: )

 

Noen erfaringer / tanker om dette?

 

Ps! : haha :

Blir sikkert underholdende å se meg forsøke å parkere droget..

Har ikke kjørt mye m henger nei.. : flau :

 

-

 

Om det blir Gokart banen er det masse å velge i, eventuelt stort på grusplassen bortenfor der å.

Stort sett veldig plant på begge stedene så ikke noe problem med vogn.

 

Og plass behøver du ikke være redd for å ikke få, bruker sjelden å være veldig mange som ligger over der. Ikke vært problem i det hele tatt uansett når folk har kommet før om årene...

 

MEN KAN NOEN I STYRET KOMME MED TILBAKEMELDING HVORDAN DET BLIR MED OVERNATTING DER!!! : mad :

FOR DUMT Å KOMME SISTE I LITEN MED DET HER SOM ALLTID.... : bh :

Jeg spurte 26/7 og ingen som har svart på det i det hele tatt. Om dere ikke har fått vite noe fra Rudskogen kunne dere ha skrevet det og isåfall prøvd å få tak i noen der.... 2 uker siden nå. Håpløst at folk skal mase om litt informasjon og program....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år er det gratis inngang for alle publikum - Det vil i år kun koste penger å stille ut bilen på søndag og kjøre på bane lørdag og søndag. Utstilling koster kr. 100,- og banekjøring 1 dag koster kr. 300,- / banekjøring 2 dager koster kr. 400,- Utstilling og banekjøring er dog kun åpent for medlemmer. Vel møtt!

 

Vil dette være samsvarende med hva som man faktisk må betale når man kommer på banen? På Våler var det opplyst på forhånd at banekjøringen kostet 200 for en dag og 300 for to, men når jeg skulle betale på lørdagen for en dags kjøring kostet det også plutselig 300, med den begrunnelse at man ikke klarte å skille på hvem som bare skulle kjøre på lørdag.

 

Jeg klager ikke på prisen, den er helt grei uansett, men jeg synes det blir for dumt å opplyse om priser på forhånd for så å endre dette i påmeldingsluka. Unnskyldningen for prisøkningen var også syltynn, man kunne jo bare klistret på en hvit lapp i frontruta for kjøring kun lørdag, og en gul for kjøring begge dager. (eksempelvis.) Fullt mulig å enkelt skille disse, iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir Gokart banen er det masse å velge i, eventuelt stort på grusplassen bortenfor der å.

Stort sett veldig plant på begge stedene så ikke noe problem med vogn.

 

Og plass behøver du ikke være redd for å ikke få, bruker sjelden å være veldig mange som ligger over der. Ikke vært problem i det hele tatt uansett når folk har kommet før om årene...

 

MEN KAN NOEN I STYRET KOMME MED TILBAKEMELDING HVORDAN DET BLIR MED OVERNATTING DER!!! : mad :

FOR DUMT Å KOMME SISTE I LITEN MED DET HER SOM ALLTID.... : bh :

Jeg spurte 26/7 og ingen som har svart på det i det hele tatt. Om dere ikke har fått vite noe fra Rudskogen kunne dere ha skrevet det og isåfall prøvd å få tak i noen der.... 2 uker siden nå. Håpløst at folk skal mase om litt informasjon og program....

 

Tok meg kortere tid å finne ut av dette enn å lese innlegget ditt :)

 

Utifra de offisielle sidene til Rudskogen er det ingen aktivitet på gokartbanen hverken på fredag den 31 august og lørdag 1 september, mens på søndag 2 september er det trening fra 1300, det betyr at gokartbanen må være FULLSTENDIG ryddet før kl 11.00 på søndag. (ca sånn har det vært flere ganger før så...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. .. .. .. .. .. kan man sån halvt ligge der da.. Vist man fjerner seg før da på søndag, hørtes fært ut og være oppe så tidlig men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg kortere tid å finne ut av dette enn å lese innlegget ditt :)

 

Utifra de offisielle sidene til Rudskogen er det ingen aktivitet på gokartbanen hverken på fredag den 31 august og lørdag 1 september, mens på søndag 2 september er det trening fra 1300, det betyr at gokartbanen må være FULLSTENDIG ryddet før kl 11.00 på søndag. (ca sånn har det vært flere ganger før så...)

 

Har lest det der jeg å. ;)

Men vil gjerne ha det bekreftet offiselt. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. .. .. .. .. .. kan man sån halvt ligge der da.. Vist man fjerner seg før da på søndag, hørtes fært ut og være oppe så tidlig men.

 

 

Dette er et biltreff, ikke ett sovetreff. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et biltreff, ikke ett sovetreff. : eek :

 

Du vet da vel at vi alltid legger oss tidlig for å være friske og uthvilte. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet da vel at vi alltid legger oss tidlig for å være friske og uthvilte. : smil :

 

:rolleye:

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.