#101 Skrevet Juni 5, 2007 Bakstilling er lik s4 og s6 og v8 ja. Håper jeg virkelig. For demperene jeg har fått nå, de ser ut til å passe. Men det står de er til S4/6 & V8 Å faen... Har sjekke litt rundt nå, og audi 100/200 har 10mm i toppen mens V8 S6 200 20V og S4 har samme dempere (hos koni) alle med 12mm. Det betyr at jeg får feil fra tyskland har sendt mail og prøver å få stansa sendinga så de sender med v8 dempere istede.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 5, 2007 Thorvald. jeg er overbevist om at det er snakk om mere enn 2mm forskjell. Spax demperene var det slik at du TYDELIG så at toppen var MYE mindre enn de som sitter på bilen, og koni demperene jeg fikk nå. Men nå håper jeg ihvertfal at det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 5, 2007 Thorvald. jeg er overbevist om at det er snakk om mere enn 2mm forskjell. Spax demperene var det slik at du TYDELIG så at toppen var MYE mindre enn de som sitter på bilen, og koni demperene jeg fikk nå. Men nå håper jeg ihvertfal at det passer I følge etka så er det 10mm på 100/200 og 12mm på 200 20V osv... det stemmer også med det som står på koni.com Har sendt et par mailer til kaw om dette men ikke fått svar enda. Blir det feil er det ikke værre enn å selge de som følger med å kjøpe noen andre her i norge. evnt bruke de orginale, men da burde dem nok kortes inn litt Hvis ingenting passer så blir det bosch senk... Har du korte dempere eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 12, 2007 Noe nytt her? Er det gule koni som er veien å gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 12, 2007 Gule Koni Bak. Har ikke montert spax demperene fremme enda. Må få tak i nye fjærer først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 12, 2007 Gule Koni bak her også, men ikke montert pga feil deler som fulte med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 12, 2007 Er det noe spesiell grunn til at dere bare velger koni bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 12, 2007 Jeg har gule koni foran og bak på min 100. Ble en del stivere enn orginal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 12, 2007 Er det noe spesiell grunn til at dere bare velger koni bak? Var vel fordi spax ikke hadde til 200 20V.... De demperne jeg fikk i mitt kaw kit fra tyskland ser ut til å være riktige btw.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 12, 2007 Jeg har gule koni foran og bak på min 100. Ble en del stivere enn orginal Hvordan synes du dette ble sånn svingemessig? Men, er det sånn at det er M10 gjenger forann og M12 bak eller M12 forann og bak? Og, er det noen som har undersøkt hvilke fjærer som er stivest? Når jeg får ånden over meg noen ganger må jeg bare finne ut og planlegge mest mulig(med hovedvekt på planlegging... de få slantene jeg har tilhører ikke meg ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 12, 2007 Hvordan synes du dette ble sånn svingemessig?Men, er det sånn at det er M10 gjenger forann og M12 bak eller M12 forann og bak? Og, er det noen som har undersøkt hvilke fjærer som er stivest? Når jeg får ånden over meg noen ganger må jeg bare finne ut og planlegge mest mulig(med hovedvekt på planlegging... de få slantene jeg har tilhører ikke meg ). Det er 12mm bak på 200 20v og V8 og 10mm på 200/100 Foran er det 14mm på alle 100/200 V8... Jeg holdt på å drite meg ut på dette når jeg handla nytt 65 40 senkesett til min 200 20V, men fikk heldigvis rett etter å ha sendt mail... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 12, 2007 Hvordan synes du dette ble sånn svingemessig? Har ikke prøvd den så mye, har ikke skilter. Men tror den ble stødig og fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Oktober 1, 2007 Noen som har noen oppdateringer? (Gjerne med bilder ) Jeg har bestemt meg for 55/35, men jeg er så usikker på hva som er riktig. Noen som kan hjelpe meg? Tysk er ikke mitt sterkeste fag... EBAY1 - Audi 100, 200 Quattro S 4 - KAW Bestellnr. KAW002153 EBAY2 - Audi 100, 200 Quattro - KAW Bestellnr. KAW002149 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Oktober 13, 2007 Er det ingen som vet hva som er riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Oktober 14, 2007 demperne dine er hos meg Martin. vi får møtes en dag så du kan få de levert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Oktober 14, 2007 Hurray! Mangler bare alt annet nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 17, 2007 Er folka fornøyde med KAW? Noe som er bedre til prisen? Vurderer disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Oktober 24, 2011 Gammel tråd, men etter en ekstemt kald vinter i fjor har mine KAW fjærer klappet ihop bak. Den ligger helt nedpå. Må ha nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Oktober 11, 2012 frisker opp denne tråden,hva er erfaringene deres? skal senke 200'n etterhvert,lurer på hva jeg skal gå for.ingen som har prøvd kw v1? ser for meg ca 40mm senk hvis jeg skal ha fjærer,hvordan er spax demperne?noen som har prøvd de? gva med bilstein b8? min er 10vt forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg er kjempefornøyd med 40/40 fjærer på 200`n min og Bilstein B8 Sprint på bilen, funker på veien, isbane, hytta og vanlig banekjøring på sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 12, 2012 Men fabrikat da Chris William? Jeg kjører med KAW-fjærer på 4. året og de er gode ennå. Dempere kjører jeg med Bilstein B6/B8 kombo siden jeg har senket over 60mm foran så måtte jeg ha en litt kortere demper der. På typ44 syntes jeg man må nærmere 60mm foran og 50mm bak for å få penest stuk med 17-18" på. Ikke går det utover kjørbarhet heller, for disse er ganske høye under likevel. Ulempen er at man får "klonking" i forstillinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 12, 2012 Enig i at 40mm kanskje blir litt lite,men fins det 45,50 eller 55 senk da,vil ikke ha nå stuk foran.men de tåler vell litt mer senk fram enn bak. Har du et bilde av 60 senk Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg kjører med KAW 60-45 på min. Er ikke så veldig mye stuk på bilen. Skal se om jeg ikke finner noe bilde rett fra siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 15, 2012 Beste av bilder jeg fant faktisk var av gamlebilen akkurat i det jeg hadde montert dette. Her med 17" Bolero Jeg kan få tatt bilde av hvordan de ser ut idag så fort jeg får bilen det står på nå kommer ned fra løftebukken med ny eksosmanifold, da også med Bolero. Da blir det fra nytt og til 4 år etter bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 13, 2012 Marius og terje: har dere flere bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...