Senkesett tråd for Audi 200

Anbefalte innlegg

Hmm, da blir det nok KAW på meg også. Med tanke på at det er snakk om 100,- forskjell i pris også så er nok KAW vært det. :) Vil ikke ha for lavt bak, så tror ikke det er noen god idee å ha mere enn 40 senk bak. Noe jeg allerede har, og som ser veldig lavt ut, men pga min er sigen i rumpa. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, da blir det nok KAW på meg også. Med tanke på at det er snakk om 100,- forskjell i pris også så er nok KAW vært det. :) Vil ikke ha for lavt bak, så tror ikke det er noen god idee å ha mere enn 40 senk bak. Noe jeg allerede har, og som ser veldig lavt ut, men pga min er sigen i rumpa. :/

 

Trodde ikke du fikk lov av morra di å handle så mye før du slutta i militæret jeg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på Kaw gutta:)..

 

Kult å se at noen har penger :P

 

Jeg for min del klarer meg med mine H&R 40mm..heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke du fikk lov av morra di å handle så mye før du slutta i militæret jeg :nana:

 

BLÆ! Bare mor mi som skal være så forbannet morsom når det er andre tilstedet :P (nej. jeg gav henne ikke juling etterpå :P)

Men bruker pengene som jeg selv vil når jeg først har selv. Er bare det hu ikke er så gira på å låne meg så mye mer før jeg er ferdig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på Kaw gutta:)..

 

Kult å se at noen har penger :P

 

Jeg for min del klarer meg med mine H&R 40mm..heh

 

Hjelper ikke med penger når dem ikke vil svare meg : bh :

Siden andre har fått svar så har dem kanskje noe imot meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper ikke med penger når dem ikke vil svare meg : bh :

Siden andre har fått svar så har dem kanskje noe imot meg :P

 

hehe.. har du hørt noe fra de? Jeg har ikke fått svar etter første mailen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger ikke så mye bakpå som gammelbilen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEEEI! Ikke mobb bilen min :P Men jeg må tydeligvis på med et 35/65 sett eller 65/30 sett sammen med de nye demperene jeg da hvis jeg ikke ønsker å fortsette å ha sirumpa bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEEEI! Ikke mobb bilen min :P Men jeg må tydeligvis på med et 35/65 sett eller 65/30 sett sammen med de nye demperene jeg da hvis jeg ikke ønsker å fortsette å ha sirumpa bil?

 

Tror nok det ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få et skikkelig bilde fra siden av bilen din når den står flatt mikkel med H&R og før du fikk på fjører i det hele tatt. Må se hvordan din er med 40-40 H&R.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få et skikkelig bilde fra siden av bilen din når den står flatt mikkel med H&R og før du fikk på fjører i det hele tatt. Må se hvordan din er med 40-40 H&R.

 

Skal se hva jeg finner..

 

Noe sånt..Dårlig førstebilde.. Men den er tydelig lavere..

IMG_2241.jpg

DSC00285.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er 55/35 sett Kristian har satt på V8'en så tror jeg 60/30 vil bli noe mere riktig for meg :D Eventuelt 65/35. Må se litt mere først, også vil jeg ha hit demperene før jeg kjøper fjører. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden KAW tydligvis har 55/35 og 65/40 sett bare (som jeg kan finne nå) så lurer jeg på å prøve med 65/40.

 

Når jeg får demperene (forhåpentligvis denne uken) har jeg veldig lyst til å prøve de med Lesjöforsj fjørene som sitter på bilen, og med orginalfjørene jeg har liggende, for å se hvordan den blir da. Er jo faktisk mulig at senken blir mye mere riktig når jeg får dempere som faktisk er beregnet for det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden KAW tydligvis har 55/35 og 65/40 sett bare (som jeg kan finne nå) så lurer jeg på å prøve med 65/40.

 

Når jeg får demperene (forhåpentligvis denne uken) har jeg veldig lyst til å prøve de med Lesjöforsj fjørene som sitter på bilen, og med orginalfjørene jeg har liggende, for å se hvordan den blir da. Er jo faktisk mulig at senken blir mye mere riktig når jeg får dempere som faktisk er beregnet for det også.

 

Du får si ifra hvis du får noe svar fra KAW da. De har tydligvis noe imot meg siden de ikke svarer meg men andre her : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som Kristian Valla Lydersen, handle på ebay. Billigere enn prisene på websiden til KAW også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som Kristian Valla Lydersen, handle på ebay. Billigere enn prisene på websiden til KAW også.

 

Jada greit nok det, men det på ebay er også direkte fra KAW. Har prøvd flere mail adresser både fra ebay og KAW sidene uten å få svar. Lurer litt på TUV slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ikke lavt med opptil 60/65 forran i fht eksosen? Jeg hadde kommet til å slitt med det værtfall.: klø : Blir pent,men så spekulerer jeg på bruksområdet for bilen.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruksområdet kan jeg ta senere. Jeg sliter med visse fartsdumper selv med 40-40 senken som jeg har. Så ja, eksosen kommer til å subbe ganske fort hvis fartsdumpen er litt høy. Heldigvis ingen av de hjemme der jeg bor, og med justerbare dempere, så håper jeg det blir veldig stivt. Bruksområde som blir veier som forhåpentligvis er brukbare, og bane så går det greit. (samt kanskje en tur på hytta) (men da har man en Silverado Duramax som tar seg frem :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse fjørene TUv godkjente?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden var midt i blinken - satt akkurat å lurte på det samme.

 

Jeg tenker Spax PSX(som settes på det stiveste) og fjærer på 60/30 (265 bakdekk gjør at det begrenser litt - det stikker jo bittelitt ut fra kanten).

 

Hva anbefales av fjærer i så fall?

 

Noen som har funnet ut om Spax er rustfritt...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden var midt i blinken - satt akkurat å lurte på det samme.

 

Jeg tenker Spax PSX(som settes på det stiveste) og fjærer på 60/30 (265 bakdekk gjør at det begrenser litt - det stikker jo bittelitt ut fra kanten).

 

Hva anbefales av fjærer i så fall?

 

Noen som har funnet ut om Spax er rustfritt...?

 

De er hvertfall lakkert gule. Rustfrie tror jeg ikke di er..Men kan sjekke..

 

Skal du ha slik senk må du på Supersport eller KAW sine..Tror ikke det er noen andre som leverer sånt til disse..

 

Edit:

Fant dette hos brakes.no

 

Motorsport teknologi for gatebruk! Spax har utviklet dempere gjennom 50 år. Alle demperne Dyno-testes før de slippes ut av produksjon! Alle demperne er Pulver lakkert for best finish og holdbarhet. Kåret til "Best suspension kit" av Max Power!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersprint går det jo nesten bare dårlige ting om så tror jeg prøver å holde meg vekk derfra.

 

KAW har jo bare 60/45 og 45/40 til dem de med quattro, eller er det jeg som ikke har forstått den oversikten?

 

Noen som vet om det går med 60/45 med 265 med tanke på bakhjula?

 

EDIT:

 

Dette er for 200 med quattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin: Tviler på at du kan ha 45 senk bak uten at du tar hjulbuene med tanke på at hjulene stikker utenfor. Mulig du må valse osv da. Eventuelt montere smalere dekk på felgene så du får annen strekk. Altså, ala 235bak også slik at du får samme rulleomkrets, og mye strekk på dekket. Men vil ikke sin noe som helst for sikkert her, da jeg selv kun har 225/45-17" som går på innsiden så vidt. Men spax demperene mine er forventet å ankomme veldig snart, også får jeg vel bare bestille meg et slik 65/40 sett fra kaw og se hvordan det blir. Har lyst til å kunne ha 19" på bilen selv, så er greit om det ikke blir SYKT lavt også, men at det blir helt "perfekt" fremme og bak med tanke på avstand fra hjulbue til dekk. (og da må jo bilen være en god del lavere fremme enn bak. Så etter mitt ønske så burde jeg vel egentlig fått tak i 65 eller 60 senk fremme, og rundt 30-35 senk bak. Men kan sende en mail til KAW selv for å høre om det er mulig å få en annen "pakke" og om det da fortsatt vil være tuv godkjent (noe det sikkert ikke er lenger da, hvis KAW er det i utgangspunktet da?)

 

Kan høre med Kristian som har mottatt og montert sitt KAW 55/35 sett om han fikk TUV papirer jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.