#326 Skrevet Mai 22, 2008 noen som har mail adr til han svensken som solgte disse kitene? finner ingen anonser eller noe slikt lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Mai 24, 2008 Mulighet å kjøpe alternative bakbremser hos denne karen også? Ene bremsecalipteren min klovna igår, så jeg må ha meg en ny en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Mai 29, 2008 er MEGET intrisert siden ufo bremsene mine ble ødelagte i går og trenger sårt nye kjapt. men ble litt forvirra med henhold til pris? var det sånn at det ble billigere vist vi henter dem selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Mai 29, 2008 veit ikkje om disse bremsene blir solgt lenger, finner iallefall ingen anonser i sverige om dei lenger iallefall, skulle gjerne hatt tak i fyren sjøl.. men les litt i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114352 tror eg heller ville ha vurdert noe slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Mai 29, 2008 mine montert ettter mye om og men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Mai 29, 2008 Det var ikke så "bolt on" alikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Mai 29, 2008 joda, men måtte få tak i lengre bremse slanger einaste.. det var vel det einaste, eg gjor bare litt mye ut av det, bytta bremserørene og pga utolmodighet vanlig fastnøkkel ødlegger nipler på bremserør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Mai 31, 2008 Svensken sa at dette var det siste partiet han solgte, han gadd ikke styre mer med det, siden hans leverandører av diverse aldri leverte til avtalt tidspunkt.. Beklager at jeg ikke har svart dere før, men jeg har heller ikke fått noe svar fra svensken. MEN! jeg har en mulig løsning, uten at jeg skal si at det ER slik, men kanskje noen andre kan finne ut om det jeg nå skriver, stemmer? Jeg har nemlig hørt at bremseskivene fra A8 eller S8 kan brukes sammen med dette kitet, klarer noen å finne ut dette? Når det gjelder å lage kit, så har ikke jeg montert mitt enda, og har laga tegning av brakettene i autocad, slik at det skal være null problem å få de maskinert med en cnc-fres. Og selve kalipterne er jo fra Leon Cupra, om jeg ikke tar helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Mai 31, 2008 Hvis det er A8 skiver så har 034 de billig... De har jo også braketter til UFO fjørbein som gjør at man kan bruke Porsche Boxter calippere.. Tror det er billigere også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Mai 31, 2008 Det var visst ikke A8 eller S8.. Da får vi lete videre.. Eneste jeg vet om de vi har, er at de er modifisert på et eller annet vis, hvor og hva vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Mai 31, 2008 Hvis det er A8 skiver så har 034 de billig... De har jo også braketter til UFO fjørbein som gjør at man kan bruke Porsche Boxter calippere.. Tror det er billigere også... 034 hadde desverre ikke braketter som passet til ufo fjørbein. sende mail til de for 2 dager siden om de hadde noe som passet til ufo fjerbeinene. men de beklaget seg og sa at de bare hadde braketter til "non-ufo" fjerbein var foresten de boxter greiene jeg og hadde lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Mai 31, 2008 Hva er addressen dit? o34.com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Mai 31, 2008 034efi.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juni 25, 2008 Har lest her et sted at du får akkurat på 17" felg med 328mm skiver.. Men ifølge KRB så skulle du få på 17" på 345mm skiver.. Men har jo litt å si på felgen åsså da. Det har ikke minst mye å si på caliperen. Det hjelper ikke om du får plass til skivene hvis du ikke også får plass til caliperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juni 25, 2008 Hvorfor i alle dager svarer jeg på en tråd som er over ett år gammel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Juni 25, 2008 :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Juli 19, 2008 Bare å gi opp letingen etter skiver i kataloger! men jeg har funnet ut hvor de bestilles og lages! http://www.rolleslitz.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Juli 19, 2008 Og forresten, jeg tok et dårlig bilde for 3min siden for illustrasjonens del Ble nye felger i samme slengen også gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Juli 19, 2008 blei good shit det der :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Juli 20, 2008 Ble tatt noen bilder under montering av nye bremser også.. Slik så det ut med ufo, god plass til brems og felg Selv om det egentlig ser ut som det fortsatt står felg på her.. Begynner å minke.. Bytta en del annet når en først var inni der å rørte litt.. Endeledd.. Og ny bærearm kommer på plass.. Her begynner moroa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Juli 20, 2008 Oi oi!! Nærmer seg!! Grrrrr Vel.. Noe mindre enn 17" går rett og slett ikke på, for på "kantene" på kalipperne så er det ikke plass til mer enn to flatbanka fluefittehår ut til felgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet August 3, 2008 Og til slutt.. Før.. med 18" hjul og ufo-bremser.. Nå.. med 19" hjul og nye bremser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet September 8, 2008 Noen som har slitt ut skivene sine enda? Hvor får dere tak i nye? Snuser litt på en s4 nå som jeg mener har dette kitet montert, og det hadde jo vært praktisk å kunne bytte skiver av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet September 10, 2008 Bare å gi opp letingen etter skiver i kataloger!men jeg har funnet ut hvor de bestilles og lages! http://www.rolleslitz.se der bestilles de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Oktober 9, 2008 Sjanse for at vil bli nytt gruppe kjøp eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...