Anbefalte innlegg

Det stemmer vel ikke _helt_..? De listene bytta vi vel? :D

Men jeg har bare vært treig med å sende felgene, tenkte faktisk på det i dag når jeg så Geir Inge sto med snuten sørover på statoil, men hadde sikkert ikke fått deg til å hente de likevel, har jo prøvd å time det der et par ganger nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer vel ikke _helt_..? De listene bytta vi vel? :D

Men jeg har bare vært treig med å sende felgene, tenkte faktisk på det i dag når jeg så Geir Inge sto med snuten sørover på statoil, men hadde sikkert ikke fått deg til å hente de likevel, har jo prøvd å time det der et par ganger nå :D

 

Og en hel midtkonsoll du fikk =)

 

 

Felger? :P

 

17" felger.. Kjekt å ha ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir _ikke_ henting denne helga, da de mangler to kalippere enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer a'... kommer det noen bremser snart...???

 

mvh

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir de henting til helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Jeg er ganske oppgitt akkurat nå. Ingen grunn til panikk! Bremsene er så godt som henteklare, det mangler bare én kalipper nå, og overflatebehandling av brakettene.

Grunnen til at det ikke blir henting denne helgen heller, er at idag(torsdag) og fredag er fridager over hele sverige. Der har de kommet på noe så smart som at de feirer midtsommeraften og tar fri. Derfor blir ikke delene ferdige før på mandag, og svensken beklager på det dypeste.

Det samme gjør jeg, men nå har jeg fått garantert at neste helg blir det henting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Erlend fått montert kittet nå eller? Ville da gjerne sett no bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt et aldri så lite hiddenkræsj, så jeg har ikke tilgang på dokumentet hvor jeg har oppført navnene på alle som skal ha kit. MEN!

Nå logga jeg inn på nettbanken min, og det er jo faktisk en av dere som ikke har fått overført pengene til meg enda!!?? hva faen er det forno? Jeg skal sammenligne navnene med de som skal ha kit nå, og se hvem av dere som har gjort noe galt. Dette er krise, for jeg venter ikke ei uke til på at EN person skal få overført pengene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er ikke kjempe gira på å vente lenger jeg heller..

 

Sender du PM eller no på msn til denne personen da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, men sleit litt med å finne ut hvem det var, siden det har dukket opp nye og slikt. Men fant det ut.

Så jeg fikk ringt han og avklart at jeg legger ut for han, og han overfører så fort han kommer seg til nettbank eller hva det var de ikke hadde i Oslo.. Lite fornøyd med det sånn egentlig, men det får gå..

 

Er forresten litt skeptisk til hvilken info banken sender angående den overføringa av pengene. Ho bank-kjærringa måtte vite hva det gjaldt når det ble så stort beløp, og da tenkte jeg så fort jeg klarte(det er ikke imponerende kjapt sånn egentlig..) og skreiv at det er brukte bildeler..? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, godt du skal hente litt "brukte" nyovermalte og nyproduserte "brukt"deler da for ikke noe særlig mye penger. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...bare kjapt innpå.. Regner du med henting til helgen...? Er skivene glatte eller med spor (slisser)... Mvh en med HELT utslitte bremser... I tillegg gleder seg til hjul.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gruer meg til å meddele dere dette. Men det blir dessverre ikke henting av bremser denne helgen. Martin har problemer med leverandøren sin av brakettene. Jeg antok at alt var ferdig for henting nå, siden han skreiv i forrige uke at han var utlovd at de ble ferdig fabrikert til forrige helg, og at det da bare var å få farge på de som gjensto.

Både Martin og jeg beklager dette, og jeg er en blanding av forbanna og samtidig så skjønner jeg på mailene til Martin at han er veldig frustrert, han syns dette er en kjedelig situasjon selv også, så jeg håper ikke vi tilter totalt her nå.

Jeg hadde tilbudet om å komme over og hente kalippere, skiver og klosser denne helga, men jeg ser ingen vits i å reise over for bare å hente de delene, for de er jo ubrukelige for oss uten brakettene.

 

Så igjen beklager jeg masse på Martins vegne, men slikt skjer av og til når man "driver butikk".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gruer meg til å meddele dere dette. Men det blir dessverre ikke henting av bremser denne helgen. Martin har problemer med leverandøren sin av brakettene. Jeg antok at alt var ferdig for henting nå, siden han skreiv i forrige uke at han var utlovd at de ble ferdig fabrikert til forrige helg, og at det da bare var å få farge på de som gjensto.

Både Martin og jeg beklager dette, og jeg er en blanding av forbanna og samtidig så skjønner jeg på mailene til Martin at han er veldig frustrert, han syns dette er en kjedelig situasjon selv også, så jeg håper ikke vi tilter totalt her nå.

Jeg hadde tilbudet om å komme over og hente kalippere, skiver og klosser denne helga, men jeg ser ingen vits i å reise over for bare å hente de delene, for de er jo ubrukelige for oss uten brakettene.

 

Så igjen beklager jeg masse på Martins vegne, men slikt skjer av og til når man "driver butikk".

 

Ja sånt kan forkomme og det e like kjedelig vær gang det skjer. Men det blir ska du se. :)

Leverandørene/distributørene har ikke like god kontroll som de skulle ønske så du blir det som oftest han som selger det(martin i dette tilfelle) som blir lagt i klemma. Bare det blir klart så blir det henta så. : vinke :

Er ikke noe Stig Arne kan gjøre noe med heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var leit, men men det får gå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre lite/ingenting vi kan gjøre med det, gitt.. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på neste hælj da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...blir 'e no henting a...'... h

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert for seint å bestille nå, men når kommer neste batch? er desperat etter et kit nå.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir de henting denne helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert for seint å bestille nå, men når kommer neste batch? er desperat etter et kit nå.....

 

Jeg kommer til å sette opp et gruppekjøp på kit om ikke alt for lenge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da tror jeg du kan regne med meg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette godt nytt? :D

Kit3.jpg

Vel, jeg og Tommy har kjørt bil siden kl 3 i natt, kjørt så og si non-stop tur-retur Stockholm. Og nå ligger delene her hos meg, om jeg våkner iløpet av morgendagen så skal jeg prøve å få sendt de som skal sendes i posten, resten gjør jeg klar til overlevering enten på lokallagstreff i trondheim eller langs veien for de av dere jeg har avtalt det med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.